Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Małżeństwo i Rozwiązywanie Problemów > Co mężczyźni cenią w kobietach?

Co mężczyźni cenią w kobietach?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (64 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
To co mężczyźni kochają w kobietach tak na dobrą sprawę nie ma nic wspólnego z wyglądem, rozmiarem stanika czy długimi nogami. W zasadzie tylko nasze pierwsze wrażenie opiera się na wyglądzie, dlatego jest on ważny, żeby przyciągnąć jednak wzrok mężczyzny i samego mężczyznę do siebie. Wygląd jednak wcale nie jest najważniejszy. Okazuje się, że mężczyźni nie chcą spędzić życia z woskową lalką, która potrafi tylko wyglądać. Oczekują oni jednak czegoś więcej, a mianowicie partnerstwa. Wierzcie lub nie, ale żaden facet nie będzie nudził się z piękną zewnętrznie kobietą przez całe życie. Taki związek raczej nie ma szans powodzenia. Jeśli zapytasz swojego faceta, co najbardziej w Tobie ceni, na pewno nie skupi się na walorach zewnętrznych, przynajmniej nie tylko. A jeśli tak, to może oznaczać, że coś jest nie tak. Co więc mężczyźni cenią najbardziej? Jakie cechy kobiet są przez mężczyzn najbardziej pożądane? Lista poniżej.
 3.5/5 (64 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (38)

Mała - 2014-11-06
Uważam ,że artykuł jest rzeczą oczywistą , te wszystkie cechy powinny sprawdzać się w przypadku jednej jak i drugiej strony. U mnie problemem jest ,ze gdy facet potrafi się wysłowić nie pociąga mnie , nie ma chemii a jedynie przyjażn , a gdy wpada mi w oko jest kretynem , nie potrafi się wysłowić i o czym mówić dalej, cięzko o prawdziwy związek gdy ktoś wpadł Nam w oko wizualnie i mentalnie, niestety, znam dużo świetnych facetow z ktorymi mam mnostwo tematow i są swietnymi facetami jednak wygląd niestety także ma znaczenie nie oszukujmy się , nie chodzi o krolewicza ,ale musi być chemia niestety.
AP - 2014-11-06
Jak dla mnie, to te wymienione cechy nie mają znaczenia. Najważniejszą niewymienioną cechą dla mnie jest komunikatywność. Tego niestety większości kobiet w Polsce brakuje i niestety nie mam o czym z nimi rozmawiać, bo nasze panie do rozmów po prostu się nie nadają. Dlatego jestem sam, bo nie potrafię z żadną znaleźć wspólnego języka.
mmmm - 2014-11-06
omg co za bzdury, najlepiej homonto zalozyc kobiecie i niech ora
sq - 2014-11-06
a jak się zrobi wszystko na odwrót to się faceci odczepią?
bara - 2014-11-06
Co za kretyn to pisał? Wystarczy że facet sam będzie taki jak w artykule i będą istniały same Szczęśliwe pary. :-)
krowa rasowa - 2014-11-06
OMG to chyba jedyny komentarz jaki mi do glowy przychodzi....
Bo dobra zona musi umiec gotowac ... no comments
krowa rasowa - 2014-11-06
Krzysztof - 2014-11-06
Wiele mialem kobiet w swoim zyciu, naprawde wiele ale byla wsrod nich tylko jedna, ktorej zapach ciala pamietam do dzisiaj. Ktorej wyjatkowy glos dzialal na mnie podniecajaco. Ktorej kazdy centymetr kwadratowy jej ciala byl jak diament. Taka Ewa pozostanie w mojej pamieci az do ostatnich dni mojego zycia.
El_Mariano - 2014-11-06
Kobieta idealna wg mnie to taka która na początku zaciekawiła mój wzrok ;) A później okazało się że jesteśmy w stanie ze sobą żyć, że chce ze mną założyć rodzinę, opiekować się nawzajem, mieć dzieci. To że potrafimy wspólnie pracować, spędzać czas i nikt się na nikogo nie bąka o byle co. To jest idealna miłość damsko-męska. I wcale dziewczyna nie musi być super z wyglądu, ważne żeby dbała o siebie, miała to coś co przyciągnie lub zaciekawi za pierwszym razem i nie musi to wcale być uroda. Każdy jest taki jaki się urodził i nie zmienimy tego.
colln - 2014-11-06
świetny artykuł - oby chociaż niektóre panie zrozumiały ze o nich mowa :-)
ale jaja - 2014-11-06
no coz ,zostane stara panna ,,,,,
SWIETNY_ARTYKUL - 2014-11-06
W życiu nie przypuszczałem, że kiedykolwiek przeczytam tak dobry artykuł w internecie... Bardzo prosto treściwie konkretnie napisane wszystko. W dużym skrócie ale nic dodać nic ująć zgadzam się ze wszystkim co jest napisane w tym artykule. Autorowi szczerze gratuluję.
iza - 2014-11-06
Najlepiej zawsze być sobą. Nie od dziś wiadomo, że jak ktoś się za bardzo stara przypodobać i na siłę zmienia swój charakter to i tak w którymś momencie zapomni się, a jeszcze do tego może być posądzony o kłamstwo lub specjalne zatajenie. Wtedy niezależnie od tego czy jest się facetem czy laseczką leżymy. A co do wyglądu -zawsze można go poprawić nawet razem umawiając się na siłownię. Bo we dwoje zawsze raźniej.
maly - 2014-11-06
Po ślubie byliśmy razem przez 2 lata i uważam że był to czas stracony. ale jednak nauka kosztuje
beee - 2014-11-06
a gdzie to wszystko w facetach? zero spontaniczności, zero słuchania,wygląd tez nieciekawy,chyba brak wody i mydła,szkoda gadki, od kobiet się wymaga-samemu w zamian zero elokwencji.
LES BI FREE - 2014-11-06
Nie lubię bab typu Szczuka . A zresztą ona nie jest kobietą .
LES BI FREE - 2014-11-06
Ja ja - 2014-11-06
1. Gotowanie
2. Sprzątanie
3. Pranie
4.Prasowanie
5. Opieka nad dziećmi
Lubię TO - 2014-11-06
Wielka dupa, ogromne cycki i pełna uległość oraz chęć na sex non stop. A do tego co nieco umiejętności w kuchni i zero pretensji o cokolwiek do swojego faceta. I TO jest Kobieta IDEAŁ. Tyle w temacie. A to co tu napisano w tym łzawym artykuliku, to wyłącznie feministyczne pitolenia.
hmmm - 2014-11-06
Beznadziejny artykuł,wyssany z palca, nieprawdziwy.To jakieś marzenia bujającego w obłokach faceta, który niewiele ma wspólnego z męskościa
Asfalto - 2014-11-06
To musiała pisać kobieta....
look7 - 2014-11-06
Ale odkrycie. Faceci też są różni wbrew pozorom i każdy szuka czegoś innego w kobiecie zależnie od sytuacji i od statusu społecznego czy materialnego. Też szukamy bratniej duszy do tego jak będzie ładna to nie przeszkadza, a wręcz pomaga. Z ładną lalką można gdzieś wyjść pokazać się na mieście. W towarzystwie już nie bardzo, bo jak nie ma nic do powiedzenia, albo głupio gada to trochę wstyd. Chodzi głównie o to aby się dogadać. Wygląd też ma znaczenie, bo jakby nie, ale wygląd bez charakteru to jak charakter bez wyglądu już chyba wolałbym to drugie.
Jula - 2014-11-06
Po co było pisać tyle, wystarczyło stwierdzić: mężczyźni cenią - tylko i wyłącznie ideały. No tak przynajmniej z lektury tekstu wynika...
Aga - 2014-11-06
Kogo to obchodzi co facet chce. Najlepiej niech zamówi w sex shopie lalkę z odpowiednimi parametrami. Tylko oczywiście za to trzeba odpowiednio zapłacić. Chcieć to sobie możecie.
a - 2014-11-06
ty kobieto staraj się, staraj - tylko dla kogo - dla naziemnej obsługi pilota tv?
janika - 2014-11-06
Ciągle pisane jest jak kobieta ma sie starać, a wcale tak do konca w zyciu nie jest, że facet taki jest chętny do spokojnych rozmów i kompromisow. Czemu to nigdy nie piszę sie jak to facet powinien starać sie o kobietę i dbać o siebie, bo to najczęsciej oni nie dbają w domu nie pomagają a kobieta ma stawać na glowie zarabiać na siebie być niezależna i jeszcze nadskakiwac facetowi który nic nie robi tylko czeka na podanie. To katastrofa wszedzie tylko artykuły że kobieta ma robić dbać i mieć siłe na sex potem wyszukany śmiechu warte a gdzie w tym facet
LelumPolelum - 2014-11-06
Zapomnieliście dopisać, że facet lubi jak kobieta jest dobra kochanką.
Tylko jak już tak się naochrania tego faceta, napielęgnuje, nakarmi, nazaskakuje, nażartuje, to czasem nie ma siły na seks i są wyrzuty, bo ona nie chce się kochać i jest oziębła!
Faceci to egoistyczni biorcy, jak czegoś nie dostaną, choćby dostali bardzo dużo, to idą do kochanki.
PS... A kto zajmie się taką kobietą?
lwiczka - 2014-11-06
Nikt dzisiaj nie szuka zony ani,meza na cale zycie.Wiec to,gadanie co kto lubi jest bezsensu.Jak partner bedzie chcial odejsc to,zawsze znajdzie powod aby,zostawic.
Patryk - 2014-11-06
Całkiem mądry artykuł. Najczęściej dyrdymały w takich tekstach a tu naprawdę to wszystko przemyślane. O dziwo jak zawsze epatują wszędzie seksem to tu jest to pominięte I tylko dlatego o tym napiszę. Sex jest bardzo wazny I kiepski seks rozwalił już wiele związków, albo raczej nie dopuścił, że powstały.
Kobiet - 2014-11-06
Ja nie wiem co cenią faceci u kobiet ,wiem jedno nie godzisz się na seks nie ma o czym rozmawiać ,zgodzisz się to jesteś dziwka .I tak to mnie więcej na dzień dzisiejszy wyglądam.Pisze tu o Panach w średnim wieku nie o nastolatkach .
ona - 2014-11-06
zapomnieli napisac że jeszcze musi miec jaja....
asd - 2014-11-06
Widać, że artykuł pisany przez kobietę dla kobiet. Część tez jest trafionych, część nie.
grzeka - 2014-11-06
"... żeby przyciągnąć wzrok mężczyzny i samego mężczyznę do siebie." Nie będę tego komentować ani dalej czytać.
Seal007 - 2014-11-06
Jakby kobieta posiadała wszystkie te cechy nie byłby potrzebny jej facet kompletnie do niczego
aga - 2014-11-06
autor tego tekstu powinien wziąć solidny zimny prysznic, czyli pewna siebie, zarabiająca, opiekuńcza, chodząca na kompromisy z poczuciem humoru pełna spontaniczności kura domowa? a może byście napisali artykuł jaki ma być facet bo teraz wiekszość facetów czeka tylko na decyzje kobiety, byle co zarabia i gapi się w telewizor, odczepcie się od nas kobiet
zenek50zenek - 2013-04-22
Nie znalazłem takiej jeszcze co by spelniala wszytskie wymagania
botak - 2013-04-08
wszystko to co napisane robiłam, a i tak mnie zostawił na dwa miesiące przed ślubem :(
G.M.S. - 2013-03-18
Autor(-ka) myli się.... wyglad tez jest wazny.Facet szukajac kobiety ra cale zycie szuka plodnej łani (taki instynkt) ,jesli bedzie bystra,ladna i powabna-nie szuka dalej.Jesli jest typową feministką-on ucieka.W koncu to on jest mysliwym a nie baba ktora nosi spodnie.Szukamy kobiet atrakcyjnych tak samo fizycznie jak i umyslowo.Jesli gruntem zapoznania jest dyskoteka,oczywiste ze zwracamy na wygląd.A jesli wyklad lub biblioteka-bardziej na umysl,.A i tak najbardziej przyciaga i odpycha (w rownej mierze) charakter. I tego nie zmienisz :)
Nie ma sposobu, który na 100% odpowie Ci na pytanie, czy podobasz się chłopakowi, chyba, że zapytasz o to samego...
Jak rozpoznać, że podobasz się chłopakowi?
Nie ma sposobu, który na 100% odpowie Ci na pytanie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt