Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Małżeństwo i Rozwiązywanie Problemów > Co mężczyźni cenią w kobietach?

Co mężczyźni cenią w kobietach?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (66 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
To co mężczyźni kochają w kobietach tak na dobrą sprawę nie ma nic wspólnego z wyglądem, rozmiarem stanika czy długimi nogami. W zasadzie tylko nasze pierwsze wrażenie opiera się na wyglądzie, dlatego jest on ważny, żeby przyciągnąć jednak wzrok mężczyzny i samego mężczyznę do siebie. Wygląd jednak wcale nie jest najważniejszy. Okazuje się, że mężczyźni nie chcą spędzić życia z woskową lalką, która potrafi tylko wyglądać. Oczekują oni jednak czegoś więcej, a mianowicie partnerstwa. Wierzcie lub nie, ale żaden facet nie będzie nudził się z piękną zewnętrznie kobietą przez całe życie. Taki związek raczej nie ma szans powodzenia. Jeśli zapytasz swojego faceta, co najbardziej w Tobie ceni, na pewno nie skupi się na walorach zewnętrznych, przynajmniej nie tylko. A jeśli tak, to może oznaczać, że coś jest nie tak. Co więc mężczyźni cenią najbardziej? Jakie cechy kobiet są przez mężczyzn najbardziej pożądane? Lista poniżej.
1
kobieta słucha

Dobry słuchacz. Większość mężczyzn docenia u kobiet umiejętność słuchania. Wszystkie komentarze typu 'a nie mówiłam', 'a ja na Twoim miejscu...', 'mam nadzieję, że jesteś z siebie teraz zadowolony', 'wiedziałam, że w sumie sobie nie poradzisz', 'mogłeś poprosić o pomoc' czy przeróżne wykłady, które prowadzimy facetom w naszych domach niczego nie wskórają. Doprowadzą jedynie do niepotrzebnych napięć i kłótni. Ty też nie chciałabyś być pouczana i prowadzona na każdym kroku. Problemy nie rozwiążą się same, trzeba nad nimi usiąść i porozmawiać. Zamiast ganić partnera czy zasypywać go potokiem niepotrzebnych słów usiądź z nim i spokojnie go wysłuchaj, naprawdę mam na myśli słuchanie. Bardzo uważne. Pokaż mu, że Ci na nim zależy. Mężczyźni, wbrew panującym pozorom lubią się wygadać swojej kobiecie. I nie chodzi o to, że pokazują swoją słabość. Po prostu są rzeczy, o których rozmawiać się powinno, a nawet trzeba. Wymaga to oczywiście cierpliwości, zrozumienia, wejścia w czyjeś położenie, ale myślę, że dla utrzymania zdrowych relacji w związku warto. Nie próbuj jednak wyciągać żadnych informacji na siłę, on sam przyjdzie, gdy będzie gotowy. Ważne, żebyś go wtedy nie pogoniła. Zobaczysz, że gdy Ty przyjdziesz do niego, on też Cię nie odprawi z kwitkiem.

2
zaskoczony mężczyzna

Spontaniczność. Umiejętność płynięcia z prądem, reagowania bez żadnego przygotowania to coś, co mężczyźni potrafią docenić. Spontaniczność to cecha, która przychodzi niektórym niezwykle trudno. Ale odważ się na spontaniczność, nie bój się przy nim śpiewać, tańczyć po domu, wygłupiać. To mu pokaże, że dobrze i swobodnie się przy nim czujesz. Bądź otwarta na spontaniczne wypady na weekend, zwariowane wyjścia. Możesz go też zaskoczyć w łóżku proponując jakąś nową pozycję. Faceci naprawdę lubią takie kobiety.

3
satysfakcja z pracy

Pełna akceptacja siebie i spełnienie. Kobiety, które lubią to co robią są bardzo atrakcyjne dla mężczyzn. Wtedy się nie męczą musząc wysłuchiwać narzekań na współpracowników, szefa czy na wszystko to co mogło się mieć, a się nie ma. Przestań więc narzekać na pracę, lepiej zrobisz, jeśli faktycznie zaweźmiesz się w sobie i ją zmienisz. Poczujesz się lepiej sama ze sobą, a tym samym przyciągniesz do siebie bardziej mężczyzn. I nie chodzi o to, żeby piastować najbardziej opłacane i najwyższe stanowiska, chodzi o to, żeby robić to co się naprawdę lubi i spełniać się w tym. A wtedy całe życie stanie się piękniejsze i łatwiejsze. Mówi się, że nieszczęścia chodzą parami, ale to samo tyczy się pozytywów. Pamiętaj o tym. Jeden przyniesie następne. To jest prosta reakcja łańcuchowa.

4
pewna siebie kobieta

Pewność siebie. Musisz znać swoją wartość. Nie chowaj się w kącie i nie pogrążaj w swoich kompleksach. Mężczyźni i tak ich nie dostrzegają, dopóki im o nic nie powiemy. Musisz zdać sobie sprawę z tego, że jesteś piękna taka, jaka jesteś, że zasługujesz na dobre traktowanie i wszystko co najlepsze. Chodzi o to, żebyś była szczęśliwa sama ze sobą. Wtedy każdy facet Cię zauważy, oni po prostu kochają dowartościowane kobiety i uwielbiają je jeszcze bardziej dowartościowywać. Chyba dzięki temu sami ze sobą czują się świetnie i cieszą się, że mogą być z taką kobietą jak Ty. To jest bardzo umacniające. Musisz tylko pamiętać, żeby ta pewność siebie nie zaczęła być dominująca. W związku najważniejsze jest partnerstwo.

5
poczucie humoru

Poczucie humoru. Dla mężczyzny ma nic bardziej seksownego od kobiety, której poczucie humoru spełnia jego wszystkie oczekiwania. Jest to jedna z najważniejszych cech, które mężczyźni uwielbiają w kobietach, zwłaszcza w tych, z którymi planują spędzić życie. Czas, byście odnalazły w sobie tę cechę, drogie panie. Ale dlaczego w sumie poczucie humoru jest tak ważne dla mężczyzn? Czy chcą się z nas naśmiewać, czy po prostu chcą mieć pewność, że umiemy znaleźć pozytywy w każdej sytuacji i będziemy dobrym partnerem na pochmurne deszczowe, smutne dni? Chyba nawet panowie nie znają odpowiedzi na to pytanie. Jednak poczucie humoru sprawdzi się w każdym aspekcie życia.

6
kobieta opiekująca się mężczyzną

Opiekuńczość. Facet naprawdę potrzebuje wiedzieć, że troszczysz się o niego i chcesz o niego dbać. Jednak musisz pamiętać, żeby nie przesadzać i nie starać się go wyręczać we wszystkim, bo to nie o to chodzi. On pomyśli, że strasz się go wepchnąć pod pantofla, a chyba żaden prawdziwy mężczyzna nie pozwoli sobie na to. Nie powtarzaj mu też sto razy dziennie, że go kochasz i nie oczekuj, że on Ci sto razy odpowie to samo. Prawdopodobnie szybciej się zdenerwuje, niż będzie słodko powtarzał w kółko 'kocham cię'. Przeciętny mężczyzna woli pokazać Ci swoją miłość, niż wyrazić ją słownie. Ty też mu pokaż. Opiekuj się nim, gdy jest chory, zaskakuj go od czasu do czasu, słuchaj, gdy mówi – pokaż mu to, co chcesz mu powiedzieć. On zapewne zrobi tak samo. Okazujcie sobie uczucia, to ważniejsze od słów. Choć i one od czasu do czasu nie zaszkodzą. Weź faceta pod swoje skrzydła, ale nie pozbawiaj go do końca męskości. Ty też nie chciałabyś być zamknięta w mydlanej bańce.

7
siłowanie się

Kompromisowość. Każdy facet czuje się lepiej wiedząc, że jego partnerka jest zawsze gotowa i chętna do negocjacji i szukania najlepszego rozwiązania dla obojga. Dla mężczyzny nie ma nic gorszego niż partnerka, która ślepo za nim podąża lub nieustannie narzuca mu swoje rozwiązania. Naucz się więc tej trudnej skądinąd sztuki kompromisu bo uratowała ona już niejeden związek.

8
zakochana para

Kobieta musi być silna, ale krucha zarazem . Kobieta XXI wieku to kobieta niezależna i silna. I takie przyciągają mężczyzn. To cecha jak żadna inna, bez której żadna kobieta nie odnajdzie się w prawdziwym świecie. Nie oznacza to oczywiście, że swoją umiejętność spadania na cztery łapy i poradzenia sobie z każdą sytuacją musisz pokazywać facetowi 24/7. Przecież dla faceta nie ma nic lepszego, niż możliwość zaopiekowania się swoją kobietą. Oni naprawdę to uwielbiają. Bądź więc silna, twardo stąpaj po ziemi, ale w domu pokaż mu, że też potrzebujesz jego ciepła i silnych, ratujących z niektórych opresji ramion. Pozwól mu się uratować od czasu do czasu. On musi wiedzieć, że pod tym kruchym motylem znajduje się twarda skała, na której może się oprzeć.

9
kobieta w kuchni

Umiejętności kucharskie. Przez żołądek do serca. Czy to jest wciąż aktualne? Przecież mówi się, że najlepszą kucharką dla każdego mężczyzny jest jego mama, lub babcia. Nie ma chyba mężczyzny, który nie lubi dobrze zjeść. Postaraj się więc i przygotuj dla niego coś specjalnego. Gwarantuję, że on to doceni. Zobaczy, że się starasz, że dbasz o niego, a do tego, zauważy, że seksownie wyglądasz w fartuszku kuchennym i mąką na policzku. Kuchnia to dobre miejsce na miłosne igraszki. Wykorzystaj też afrodyzjaki. Mężczyźni uwielbiają kobiety, które potrafią gotować, lub które są gotowe opanować tę sztukę do perfekcji specjalnie dla nich. Dobra żona w końcu musi umieć gotować, czyż nie?

10
dbanie o siebie

Kobieta musi umieć o siebie zadbać. Czy dasz wiarę w to, że to jedna z cech najbardziej cenionych przez mężczyzn? Nie można poprzestać na tym, że skoro już się mężczyznę usidliło, to już nie trzeba się starać. To bardzo duży błąd myślowy wielu kobiet. Musisz wciąż dbać nie tylko o niego, ale i o siebie. Pamiętaj o regularnych ćwiczeniach, odżywiaj się zdrowo, odwiedzaj fryzjera i kosmetyczkę, zakup od czasu do czasu seksowną bieliznę. Niech facet widzi, że się dla niego starasz. A i Ty będziesz się lepiej czuć we własnym ciele. Naucz się organizować sobie czas tak, aby znaleźć w nim chwilę dla siebie. Dobrze czująca się we własnym ciele kobieta jest bardzo pociągająca.

Przeczytaj teraz: Jak poderwać faceta?
 3.5/5 (66 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (38)

Mała - 2014-11-06
Uważam ,że artykuł jest rzeczą oczywistą , te wszystkie cechy powinny sprawdzać się w przypadku jednej jak i drugiej strony. U mnie problemem jest ,ze gdy facet potrafi się wysłowić nie pociąga mnie , nie ma chemii a jedynie przyjażn , a gdy wpada mi w oko jest kretynem , nie potrafi się wysłowić i o czym mówić dalej, cięzko o prawdziwy związek gdy ktoś wpadł Nam w oko wizualnie i mentalnie, niestety, znam dużo świetnych facetow z ktorymi mam mnostwo tematow i są swietnymi facetami jednak wygląd niestety także ma znaczenie nie oszukujmy się , nie chodzi o krolewicza ,ale musi być chemia niestety.
AP - 2014-11-06
Jak dla mnie, to te wymienione cechy nie mają znaczenia. Najważniejszą niewymienioną cechą dla mnie jest komunikatywność. Tego niestety większości kobiet w Polsce brakuje i niestety nie mam o czym z nimi rozmawiać, bo nasze panie do rozmów po prostu się nie nadają. Dlatego jestem sam, bo nie potrafię z żadną znaleźć wspólnego języka.
mmmm - 2014-11-06
omg co za bzdury, najlepiej homonto zalozyc kobiecie i niech ora
sq - 2014-11-06
a jak się zrobi wszystko na odwrót to się faceci odczepią?
bara - 2014-11-06
Co za kretyn to pisał? Wystarczy że facet sam będzie taki jak w artykule i będą istniały same Szczęśliwe pary. :-)
krowa rasowa - 2014-11-06
OMG to chyba jedyny komentarz jaki mi do glowy przychodzi....
Bo dobra zona musi umiec gotowac ... no comments
krowa rasowa - 2014-11-06
Krzysztof - 2014-11-06
Wiele mialem kobiet w swoim zyciu, naprawde wiele ale byla wsrod nich tylko jedna, ktorej zapach ciala pamietam do dzisiaj. Ktorej wyjatkowy glos dzialal na mnie podniecajaco. Ktorej kazdy centymetr kwadratowy jej ciala byl jak diament. Taka Ewa pozostanie w mojej pamieci az do ostatnich dni mojego zycia.
El_Mariano - 2014-11-06
Kobieta idealna wg mnie to taka która na początku zaciekawiła mój wzrok ;) A później okazało się że jesteśmy w stanie ze sobą żyć, że chce ze mną założyć rodzinę, opiekować się nawzajem, mieć dzieci. To że potrafimy wspólnie pracować, spędzać czas i nikt się na nikogo nie bąka o byle co. To jest idealna miłość damsko-męska. I wcale dziewczyna nie musi być super z wyglądu, ważne żeby dbała o siebie, miała to coś co przyciągnie lub zaciekawi za pierwszym razem i nie musi to wcale być uroda. Każdy jest taki jaki się urodził i nie zmienimy tego.
colln - 2014-11-06
świetny artykuł - oby chociaż niektóre panie zrozumiały ze o nich mowa :-)
ale jaja - 2014-11-06
no coz ,zostane stara panna ,,,,,
SWIETNY_ARTYKUL - 2014-11-06
W życiu nie przypuszczałem, że kiedykolwiek przeczytam tak dobry artykuł w internecie... Bardzo prosto treściwie konkretnie napisane wszystko. W dużym skrócie ale nic dodać nic ująć zgadzam się ze wszystkim co jest napisane w tym artykule. Autorowi szczerze gratuluję.
iza - 2014-11-06
Najlepiej zawsze być sobą. Nie od dziś wiadomo, że jak ktoś się za bardzo stara przypodobać i na siłę zmienia swój charakter to i tak w którymś momencie zapomni się, a jeszcze do tego może być posądzony o kłamstwo lub specjalne zatajenie. Wtedy niezależnie od tego czy jest się facetem czy laseczką leżymy. A co do wyglądu -zawsze można go poprawić nawet razem umawiając się na siłownię. Bo we dwoje zawsze raźniej.
maly - 2014-11-06
Po ślubie byliśmy razem przez 2 lata i uważam że był to czas stracony. ale jednak nauka kosztuje
beee - 2014-11-06
a gdzie to wszystko w facetach? zero spontaniczności, zero słuchania,wygląd tez nieciekawy,chyba brak wody i mydła,szkoda gadki, od kobiet się wymaga-samemu w zamian zero elokwencji.
LES BI FREE - 2014-11-06
Nie lubię bab typu Szczuka . A zresztą ona nie jest kobietą .
LES BI FREE - 2014-11-06
Ja ja - 2014-11-06
1. Gotowanie
2. Sprzątanie
3. Pranie
4.Prasowanie
5. Opieka nad dziećmi
Lubię TO - 2014-11-06
Wielka dupa, ogromne cycki i pełna uległość oraz chęć na sex non stop. A do tego co nieco umiejętności w kuchni i zero pretensji o cokolwiek do swojego faceta. I TO jest Kobieta IDEAŁ. Tyle w temacie. A to co tu napisano w tym łzawym artykuliku, to wyłącznie feministyczne pitolenia.
hmmm - 2014-11-06
Beznadziejny artykuł,wyssany z palca, nieprawdziwy.To jakieś marzenia bujającego w obłokach faceta, który niewiele ma wspólnego z męskościa
Asfalto - 2014-11-06
To musiała pisać kobieta....
look7 - 2014-11-06
Ale odkrycie. Faceci też są różni wbrew pozorom i każdy szuka czegoś innego w kobiecie zależnie od sytuacji i od statusu społecznego czy materialnego. Też szukamy bratniej duszy do tego jak będzie ładna to nie przeszkadza, a wręcz pomaga. Z ładną lalką można gdzieś wyjść pokazać się na mieście. W towarzystwie już nie bardzo, bo jak nie ma nic do powiedzenia, albo głupio gada to trochę wstyd. Chodzi głównie o to aby się dogadać. Wygląd też ma znaczenie, bo jakby nie, ale wygląd bez charakteru to jak charakter bez wyglądu już chyba wolałbym to drugie.
Jula - 2014-11-06
Po co było pisać tyle, wystarczyło stwierdzić: mężczyźni cenią - tylko i wyłącznie ideały. No tak przynajmniej z lektury tekstu wynika...
Aga - 2014-11-06
Kogo to obchodzi co facet chce. Najlepiej niech zamówi w sex shopie lalkę z odpowiednimi parametrami. Tylko oczywiście za to trzeba odpowiednio zapłacić. Chcieć to sobie możecie.
a - 2014-11-06
ty kobieto staraj się, staraj - tylko dla kogo - dla naziemnej obsługi pilota tv?
janika - 2014-11-06
Ciągle pisane jest jak kobieta ma sie starać, a wcale tak do konca w zyciu nie jest, że facet taki jest chętny do spokojnych rozmów i kompromisow. Czemu to nigdy nie piszę sie jak to facet powinien starać sie o kobietę i dbać o siebie, bo to najczęsciej oni nie dbają w domu nie pomagają a kobieta ma stawać na glowie zarabiać na siebie być niezależna i jeszcze nadskakiwac facetowi który nic nie robi tylko czeka na podanie. To katastrofa wszedzie tylko artykuły że kobieta ma robić dbać i mieć siłe na sex potem wyszukany śmiechu warte a gdzie w tym facet
LelumPolelum - 2014-11-06
Zapomnieliście dopisać, że facet lubi jak kobieta jest dobra kochanką.
Tylko jak już tak się naochrania tego faceta, napielęgnuje, nakarmi, nazaskakuje, nażartuje, to czasem nie ma siły na seks i są wyrzuty, bo ona nie chce się kochać i jest oziębła!
Faceci to egoistyczni biorcy, jak czegoś nie dostaną, choćby dostali bardzo dużo, to idą do kochanki.
PS... A kto zajmie się taką kobietą?
lwiczka - 2014-11-06
Nikt dzisiaj nie szuka zony ani,meza na cale zycie.Wiec to,gadanie co kto lubi jest bezsensu.Jak partner bedzie chcial odejsc to,zawsze znajdzie powod aby,zostawic.
Patryk - 2014-11-06
Całkiem mądry artykuł. Najczęściej dyrdymały w takich tekstach a tu naprawdę to wszystko przemyślane. O dziwo jak zawsze epatują wszędzie seksem to tu jest to pominięte I tylko dlatego o tym napiszę. Sex jest bardzo wazny I kiepski seks rozwalił już wiele związków, albo raczej nie dopuścił, że powstały.
Kobiet - 2014-11-06
Ja nie wiem co cenią faceci u kobiet ,wiem jedno nie godzisz się na seks nie ma o czym rozmawiać ,zgodzisz się to jesteś dziwka .I tak to mnie więcej na dzień dzisiejszy wyglądam.Pisze tu o Panach w średnim wieku nie o nastolatkach .
ona - 2014-11-06
zapomnieli napisac że jeszcze musi miec jaja....
asd - 2014-11-06
Widać, że artykuł pisany przez kobietę dla kobiet. Część tez jest trafionych, część nie.
grzeka - 2014-11-06
"... żeby przyciągnąć wzrok mężczyzny i samego mężczyznę do siebie." Nie będę tego komentować ani dalej czytać.
Seal007 - 2014-11-06
Jakby kobieta posiadała wszystkie te cechy nie byłby potrzebny jej facet kompletnie do niczego
aga - 2014-11-06
autor tego tekstu powinien wziąć solidny zimny prysznic, czyli pewna siebie, zarabiająca, opiekuńcza, chodząca na kompromisy z poczuciem humoru pełna spontaniczności kura domowa? a może byście napisali artykuł jaki ma być facet bo teraz wiekszość facetów czeka tylko na decyzje kobiety, byle co zarabia i gapi się w telewizor, odczepcie się od nas kobiet
zenek50zenek - 2013-04-22
Nie znalazłem takiej jeszcze co by spelniala wszytskie wymagania
botak - 2013-04-08
wszystko to co napisane robiłam, a i tak mnie zostawił na dwa miesiące przed ślubem :(
G.M.S. - 2013-03-18
Autor(-ka) myli się.... wyglad tez jest wazny.Facet szukajac kobiety ra cale zycie szuka plodnej łani (taki instynkt) ,jesli bedzie bystra,ladna i powabna-nie szuka dalej.Jesli jest typową feministką-on ucieka.W koncu to on jest mysliwym a nie baba ktora nosi spodnie.Szukamy kobiet atrakcyjnych tak samo fizycznie jak i umyslowo.Jesli gruntem zapoznania jest dyskoteka,oczywiste ze zwracamy na wygląd.A jesli wyklad lub biblioteka-bardziej na umysl,.A i tak najbardziej przyciaga i odpycha (w rownej mierze) charakter. I tego nie zmienisz :)
 
Jak zapomnieć o miłości i pogodzić się z rozstaniem? Każdy z nas przeżył już jakieś rozstanie albo prędzej czy później...
Jak zapomnieć o chłopaku?
Jak zapomnieć o miłości i pogodzić się z rozstaniem? Każdy z nas przeżył już...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt