Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Małżeństwo i Rozwiązywanie Problemów > Co mężczyźni cenią w kobietach?

Co mężczyźni cenią w kobietach?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (58 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
To co mężczyźni kochają w kobietach tak na dobrą sprawę nie ma nic wspólnego z wyglądem, rozmiarem stanika czy długimi nogami. W zasadzie tylko nasze pierwsze wrażenie opiera się na wyglądzie, dlatego jest on ważny, żeby przyciągnąć jednak wzrok mężczyzny i samego mężczyznę do siebie. Wygląd jednak wcale nie jest najważniejszy. Okazuje się, że mężczyźni nie chcą spędzić życia z woskową lalką, która potrafi tylko wyglądać. Oczekują oni jednak czegoś więcej, a mianowicie partnerstwa. Wierzcie lub nie, ale żaden facet nie będzie nudził się z piękną zewnętrznie kobietą przez całe życie. Taki związek raczej nie ma szans powodzenia. Jeśli zapytasz swojego faceta, co najbardziej w Tobie ceni, na pewno nie skupi się na walorach zewnętrznych, przynajmniej nie tylko. A jeśli tak, to może oznaczać, że coś jest nie tak. Co więc mężczyźni cenią najbardziej? Jakie cechy kobiet są przez mężczyzn najbardziej pożądane? Lista poniżej.
Przeczytaj teraz: Jak poderwać faceta?
 3.5/5 (58 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (38)

Mała - 2014-11-06
Uważam ,że artykuł jest rzeczą oczywistą , te wszystkie cechy powinny sprawdzać się w przypadku jednej jak i drugiej strony. U mnie problemem jest ,ze gdy facet potrafi się wysłowić nie pociąga mnie , nie ma chemii a jedynie przyjażn , a gdy wpada mi w oko jest kretynem , nie potrafi się wysłowić i o czym mówić dalej, cięzko o prawdziwy związek gdy ktoś wpadł Nam w oko wizualnie i mentalnie, niestety, znam dużo świetnych facetow z ktorymi mam mnostwo tematow i są swietnymi facetami jednak wygląd niestety także ma znaczenie nie oszukujmy się , nie chodzi o krolewicza ,ale musi być chemia niestety.
AP - 2014-11-06
Jak dla mnie, to te wymienione cechy nie mają znaczenia. Najważniejszą niewymienioną cechą dla mnie jest komunikatywność. Tego niestety większości kobiet w Polsce brakuje i niestety nie mam o czym z nimi rozmawiać, bo nasze panie do rozmów po prostu się nie nadają. Dlatego jestem sam, bo nie potrafię z żadną znaleźć wspólnego języka.
mmmm - 2014-11-06
omg co za bzdury, najlepiej homonto zalozyc kobiecie i niech ora
sq - 2014-11-06
a jak się zrobi wszystko na odwrót to się faceci odczepią?
bara - 2014-11-06
Co za kretyn to pisał? Wystarczy że facet sam będzie taki jak w artykule i będą istniały same Szczęśliwe pary. :-)
krowa rasowa - 2014-11-06
OMG to chyba jedyny komentarz jaki mi do glowy przychodzi....
Bo dobra zona musi umiec gotowac ... no comments
krowa rasowa - 2014-11-06
Krzysztof - 2014-11-06
Wiele mialem kobiet w swoim zyciu, naprawde wiele ale byla wsrod nich tylko jedna, ktorej zapach ciala pamietam do dzisiaj. Ktorej wyjatkowy glos dzialal na mnie podniecajaco. Ktorej kazdy centymetr kwadratowy jej ciala byl jak diament. Taka Ewa pozostanie w mojej pamieci az do ostatnich dni mojego zycia.
El_Mariano - 2014-11-06
Kobieta idealna wg mnie to taka która na początku zaciekawiła mój wzrok ;) A później okazało się że jesteśmy w stanie ze sobą żyć, że chce ze mną założyć rodzinę, opiekować się nawzajem, mieć dzieci. To że potrafimy wspólnie pracować, spędzać czas i nikt się na nikogo nie bąka o byle co. To jest idealna miłość damsko-męska. I wcale dziewczyna nie musi być super z wyglądu, ważne żeby dbała o siebie, miała to coś co przyciągnie lub zaciekawi za pierwszym razem i nie musi to wcale być uroda. Każdy jest taki jaki się urodził i nie zmienimy tego.
colln - 2014-11-06
świetny artykuł - oby chociaż niektóre panie zrozumiały ze o nich mowa :-)
ale jaja - 2014-11-06
no coz ,zostane stara panna ,,,,,
SWIETNY_ARTYKUL - 2014-11-06
W życiu nie przypuszczałem, że kiedykolwiek przeczytam tak dobry artykuł w internecie... Bardzo prosto treściwie konkretnie napisane wszystko. W dużym skrócie ale nic dodać nic ująć zgadzam się ze wszystkim co jest napisane w tym artykule. Autorowi szczerze gratuluję.
iza - 2014-11-06
Najlepiej zawsze być sobą. Nie od dziś wiadomo, że jak ktoś się za bardzo stara przypodobać i na siłę zmienia swój charakter to i tak w którymś momencie zapomni się, a jeszcze do tego może być posądzony o kłamstwo lub specjalne zatajenie. Wtedy niezależnie od tego czy jest się facetem czy laseczką leżymy. A co do wyglądu -zawsze można go poprawić nawet razem umawiając się na siłownię. Bo we dwoje zawsze raźniej.
maly - 2014-11-06
Po ślubie byliśmy razem przez 2 lata i uważam że był to czas stracony. ale jednak nauka kosztuje
beee - 2014-11-06
a gdzie to wszystko w facetach? zero spontaniczności, zero słuchania,wygląd tez nieciekawy,chyba brak wody i mydła,szkoda gadki, od kobiet się wymaga-samemu w zamian zero elokwencji.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Lilia Barzyk
  • Magda Nyga
  • Ewa Karpacz
  • Krzysztof Kmita
  • Filip Szlapkin
  • Radek Molski
  • Bożena Borkowicz Ciołek
  • Ewa Baran
  • Wioletta Ziemniarska
  • Marta Uzarczyk
  • Aneta Sztekiel
  • Ewa Dukała
pasożyt