Tutaj jesteś: Komputery > Sieci Komputerowe > Sieci Lokalne > Jak przyspieszyć internet radiowy?
Jak przyspieszyć  internet radiowy?

Jak przyspieszyć internet radiowy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.5/5 (8 ocen)
Oceń 
Jaki jest sens płacić za szybki internet, z którego możliwości nie możesz w pełni korzystać? W przypadku internetu bezprzewodowego różnica między rzeczywistym transferem, a tym, który mamy zakontraktowany w umowie, może być dość wyraźna. Jeśli zauważyłeś, że twój internet nie jest tak szybki jak powinien, przeczytaj tę poradę. Poznasz kilka prostych trików, które pozwolą ci go przyspieszyć.
1

Kwestie związane z routerem

Jeśli używasz routera bezprzewodowego (wifi), żeby zyskać dostęp do internetu, upewnij się, że jest on właściwie skonfigurowany i umieszczony we odpowiednim miejscu. Po pierwsze, pamiętaj, by kupić najszybszy router, na jaki cię stać. Najnowszy standard wifi to 802.11n. Zapewnia on największy transfer. Również położenie routera ma bardzo duże znaczenie dla rzeczywistej prędkości internetu. Im większa odległość między urządzeniem bezprzewodowym (np. laptopem), a routerem, tym mniejszy będzie transfer. Przeszkody takie jak ściany, drzwi, urządzenia elektroniczne i meble również mogą zakłócać sygnał. Żeby straty transferu były jak najmniejsze, umieść router wysoko nad podłogą i jak najbliżej miejsca, gdzie zazwyczaj korzystasz z laptopa. Możesz również dokupić specjalną antenę do routera, która wzmocni sygnał. Na koniec upewnij się, że na routerze jest zainstalowane najnowsze oprogramowanie i uaktualniaj je na bieżąco pobierając aktualizacje ze strony producenta routera.

Jak zmienić IP?
Jak przyspieszyć ładowanie stron internetowych w przeglądarce Firefox?
Jak zresetować router?
Jak sprawdzić IP swojego komputera?
 2.5/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Programy antywirusowe
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Robert Mazurowski
  • Hanna Klonowska
  • Izabela Dziurdziak
  • Klara Frankowska
  • Justyna Hanys
  • Katarzyna Grzęda
  • Jolanta Kryszczuk
  • Anna Bukowska
  • Robert Pobłocki
  • Marek Koniuszko
  • Anastazja Albrycht
  • Mariusz Dopierała
  • Szymon Shaman Orlovski
pasożyt