Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Zdrowa Żywność > Diety > Jakie właściwości ma seler?

Jakie właściwości ma seler?

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 3.9/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 13 

Seler jest troszeczkę niedoceniany, a szkoda. Ma on bowiem wiele zalet i może w znacznym stopniu przyczynić się do naszego zdrowia. Przypatrzmy się składnikom odżywczym znajdującym się w selerze: bardzo wysoka zawartość witaminy C oraz błonnika, dobre źródło potasu, kwasu foliowego, witaminy B6, B2, B1, wapnia czy sodu. Seler zawiera bardzo niewiele kalorii, jest polecany wszystkim osobom na diecie. Jakie więc właściwości ma seler? Jakie korzyści przyniesie naszemu organizmowi i ogólnemu samopoczuciu dzięki swojemu składowi? Przeczytaj poniższy artykuł i wprowadź seler do swojej diety. Możesz sobie chrupać łodygi selera jako przekąskę, dodać je do sałatki z kurczakiem lub tuńczykiem czy wykorzystać, by nadać niepowtarzalny smak zupie.

 3.9/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

mj - 2015-12-18
Polecam zdrową zupę z selera przepis TU
karola - 2015-09-29
Mój drogi na zdjęciu jest pokazany właściwy seler o którym jest mowa w tekscie a mianowicie seler naciowy! Tak wiem jest on mało popularny wiec każdy ma w glowie ten biały okrągły na myśli.
REX - 2015-08-24
Skoro seler jest dobry to dlaczego na zdjęciu pokazują pora? Ktoś się popisuje a nie odróżnia pora od selera...!!!!
Maria - 2015-08-24
problem nie zniknie bo nie wolno ci jadać alergenu - a może nie trawisz selera albo alergia i co wtedy dopiero smród. trzeba zr. test na alergie i nietolerancje i dopiero wtedy możesz wiedzieć dlaczego ci z gęby śmierdzi jak z butówki....
Potrzebujesz prostego przepisu na szybką i zdrową sałatkę? Oto i on. Zawiera same zdrowe składniki, a dzięki zawartości...
Jak zrobić sałatkę z makaronu i selera naciowego?
Potrzebujesz prostego przepisu na szybką i zdrową sałatkę?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt