Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Wirusowe > Domowe sposoby na zapalenie krtani.

Domowe sposoby na zapalenie krtani.

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 3.4/5 (46 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 12 
Zapalenie krtani to jedna z najczęstszych infekcji górnych dróg oddechowych. Chory odczuwa drapanie w gardle i ból, poza tym towarzyszy mu suchy, męczący kaszel i chrypka. Zapalenie krtani najczęściej występuje w okresie zimowym, typowym dla przeziębień. Co zrobić, gdy już zachorujemy na zapalenie krtani? Najlepiej udać się do lekarza. Ale można też stosować domowe sposoby walki z zapaleniem krtani. Wypróbuj je i znajdź najlepszy dla siebie.
 3.4/5 (46 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Amdrzej - 2015-10-05
No nie wiem, czy cukier/miód jest wskazany, zwłaszcza gdy przyczyną są bakterie. Ja słodzę wówczas bakteriobójczym ksylitolem, staram się mieć czystą jamę ustną, żeby nie miały gdzie się rozwijać, czesto myję zęby, zwłaszcza, że płuczę gardło szałwią, która może potem zostawić osad na zębach. Piję ziołowe płyny i ssę ziołowe, łagodne pastylki, np z podbiałem - dla nawilżenia gardła, gdy mogę pastylko są oczywiście bez cukru. Jednakże domowy syrop z cebuli jest dobry, mimo, ze z cukrem. Ciepłe ziołowe napoje słodzone ksylitolem łagodzą objawy (i są odmianą dla innych herbat).
kiki - 2012-10-08
Od kiedy to 8 szklanek wody na dzień to jest "mnóstwo", codziennie należy pić dwa litry płynów (8szklanek) bez względu czy chorujemy na krtań czy nie. Ale ktoś głupoty tu pisze.
Tak na prawdę żadne miodki i cytryny nie działają. Najlepsze jest rzeczywiście nawilżanie powietrza, unikanie zimnych napojów a z apteki babci suszone kulki czarnego bzu ( na opuchliznę).
Jesienna aura sprzyja częstym bólom gardła. Jeżeli masz problem z gardłem, poniżej znajdziesz kilka sposobów walki z tą...
Jak szybko wyleczyć gardło?
Jesienna aura sprzyja częstym bólom gardła. Jeżeli masz problem z gardłem, poniżej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt