Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Co zrobić, żeby włosy szybciej rosły?

Co zrobić, żeby włosy szybciej rosły?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (225 ocen)
Oceń 
 1 z 18 
Jeśli zapuszczasz włosy, zapewne zastanawiasz się co możesz zrobić, aby przyspieszyć ten proces. Otóż sposobów jest wiele, trzeba tylko znaleźć te najlepiej działające na Ciebie i Twoje włosy. Możesz sobie oczywiście włosy po prostu przedłużyć, ale jeśli chcesz mieć naturalnie długie włosy powinnaś zastosować kilka sztuczek. Zapoznaj się z nimi.
 3.7/5 (225 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (33)

Anonim - 2015-07-07
Same bzdury... Co pare miesięcy włosy rosną mi o 1 cm dłużej, moja mama jest fryzjerką i stosuję się jej rad i jakoś rosną idealnie.
Szatanidło - 2015-06-22
Co za bzdura, spanie z rozpuszczonymi włosami niszczy włosy, prowadzi do ich rozdwajania et cetera ;)
sylwius - 2015-06-16
wlasnie wlosy powinno sie wiazac na noc inaczej sa bardziej podatbne na lamanie. Jezeli moge cos doradzic na szybszy porost wlosow to picie drozdzy. Tu odsylam do roznych stron internetowych tm sa zasady jak stosowac i tak dalej. Ja stosuje prawie 2 miesiace i roznice widze. Olejki eteryczne? pierwsze slysze :)
mik - 2015-06-09
z calym szacunkiem,ale ten artykul pisal chyba jakis glab..
tadaa - 2015-05-25
Wszystkie witaminy z grupy B są odpowiedzialne za to aby nasze włosy były mocne, zdrowe i nie wypadały. Oczywiście należy uważać z takimi kuracjami aby nie dostarczyc zbyt duzej ilosci witamin bo skutki moga byc wrecz odwrotne. Olejki są dobre ale nie sparwia że nasze włosy bedą rosnąć szybciej. Zamkną łuskę włosa i sprawią że nie bedą zniszczone. Wizualnie bedą wyglądać na bardziej gęste. Nie polecam stosowania miliona odżywek ponieważ można zbyt obciążyć włosy, które zaczna wypadać bądź się łamać.
weraci - 2015-05-11
ja chce miec długie włosy arzdo tyłka iniewiem jak
justyna306 - 2015-04-30
Bzdury.
Jesli juz ktos usilnie chce wyprzedzic nature, polecam ilej kokosowy. Jednak najwieksze cuda podobno dziala olejek rycynowy.
Andzia - 2015-04-20
Ale bzdury -.- Przez te ziemniaki mam ich teraz pełno we włosach i niby jak mam je z niby wydostać jak już to piszcie sprawdzone sposoby a nie w kulki gracie -.-
nati - 2015-01-05
Ale bzdury
nik - 2014-11-18
Olejki eteryczne??? Ktoś chyba zgłupiał do reszty! Niech sam/a sobie wetrze - pieczenie, wysypka, opuchlizna a nawet dosłownie poparzenie gwarantowane! Olejki eteryczne można tylko dodawać w niewielkiej ilości do oleju bazowego np.: migdałowego, oliwy z oliwek, itp.
nikoś - 2014-09-18
czy te białka to trzeba ubić i dopiero dać na włosy?
Julia - 2014-08-22
wiążcia włosy na noc w luźny warkocz, jak jesteście w domu też! rozpuszczone włosy sie łamię, a zbyt mocne wiązanie ciągna za cebulki. ;)
jednorożec - 2014-08-04
Włosy rosną u każdego inaczej- moi koledzy, blond i brunet, zapuszczali włosy mniej więcej tyle samo czasu. Brunet w ciągu jakiś 2 lat był około 5 razy u fryzjera, blondyn zero, a włosy mieli tej samej długości, jeśli nawet ciemne loczki jednego z nich nie były dłuższe od loczków drugiego. Na pewno miał jednak więcej włosów i to w lepszej kondycji, ale to po części też przez geny.
Natomiast włosy nie muszą być długie, choć niektórym faktycznie taka długość najlepiej pasuje do kształtu twarzy, ważne, by były zadbane, więc część z tych porad może się przydać. Ale tylko część, bo w końcu chyba nie wszystkich stać na takie luksusy jak jedwabna poszewka- zwłaszcza, że trzeba by ją wymieniać.
henryka-fika - 2014-07-28
Ja używałam olejków wcierałam je w głowę i innych cudów na porost włosów. Najskuteczniejsze okazało się być zwykłe czesanie! Czeszę włosy kilka minut dziennie robiąc sobie taki krótki masaż głowy i dzięki temu skóra ma większe ukrwienie i włosy szybciej rosną to naprawdę doby sposób!
Zmora - 2014-07-24
Co to za bzdury? Włosy nie rosną szybciej lub wolniej. Każdy ma dany genotyp i choćby się posrać, porostu fizycznego nie zagęścisz i nie przyśpieszysz. Najlepszym przykładem są faceci po 30. Nie słuchajcie głupot, że włosy można "odżywić" z zewnątrz. Nie da się! Można je nabłyszczyć, wygładzić, żeby wyglądały lepiej. Ale z zewnątrz nie da się wpłynąć na ich kondycję! Dlatego. Albo cały organizm jest zdrowy albo dupa z włosów. Jasne?

Ciekawe porady

Jak przeżyć upał?

Nie ma potwierdzonych naukowo sposobów na przyśpieszenie tempa wzrostu włosów. Jednak przeprowadzano wiele badań nad...
Jak sprawić by włosy szybciej rosły?
Nie ma potwierdzonych naukowo sposobów na przyśpieszenie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Liliana Pałaszewska
  • Klaudia Aniśko
  • Magdalena Drozd
  • Barbara Karolak
  • Robert Zurek
  • Natalia Wardzala
  • Adrianna Radziu Hania Cieślik
  • Agnieszka Chechelska
  • Justyna Krupa
  • Ewelina Kukla
  • Agnieszka Krupa
  • Waldemar Ciupa
  • Monika Woźniak Jaworowska
  • Stanisława Pieczarka
  • Artur Szczepanik
  • Krzysztof Klinowski
  • Edyta Geryk
  • Adam Malinowski
  • Paulina Dyrda
  • Krystyna Jakubczyk
  • Alicja Suszek
  • Łukasz Trojak
  • Татьяна Юркевич
  • Justyna Dobrowolska Sroka
  • Ola Jgnfjknv
  • Kamila Zielińska
  • Krzysztof Jedrzejczak
  • Urszula Zacniewska
  • Teresa Wójcik
  • Kamil Kwapisiewicz
pasożyt