Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Cera sucha > Jak zrobić maseczkę z żółtka na twarz?

Jak zrobić maseczkę z żółtka na twarz?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (20 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
Żółtko znane jest z dużej zawartości składników odżywczych, dzięki czemu idealnie nadaje się do odżywiania, nawilżania i ściągania skóry twarzy. Skóra pozostaje gładka, miękka i promienna. Maseczki polecane szczególnie do cery suchej.
1
jajko

MASECZKA PODSTAWOWA

  • 1 żółtko

JAK WYKONAĆ? Po prostu oddziel białko od żółtka. Żółtko rozbij i delikatnie nałóż na oczyszczoną twarz za pomocą szpatułki. Omijaj okolice oczu i ust. Połóż się na 30 minut z żółtkiem na twarzy i zrelaksuj się. Po tym czasie zmyj twarz chłodną wodą. Wytrzyj twarz do sucha, użyj tonika i nałóż krem na twarz.

2
jajko i miód

ŻÓŁTKO + MIÓD

  • 2 żółtka,

  • 1 łyżeczka miodu,

  • 1 łyżeczka oliwy z oliwek,

  • 4 krople ekstraktu z witaminą E.

JAK WYKONAĆ? Miód powinien być płynny, możesz go lekko podgrzać (naprawdę lekko!). Zmieszaj miód z żółtkami i oliwą na gładką masę. Na końcu dodaj ekstrakt z witaminą E. Rozprowadź maseczkę na oczyszczoną skórę twarzy i szyi za pomocą specjalnej szpatułki, omijając okolice oczu. Pozostaw maseczkę na 15 do 20 minut. Zmyj maseczkę ciepłą wodą. Na końcu opłucz twarz wodą chłodną. Stonizuj twarz i wklep krem.

3
jogurt naturalny

ŻÓŁTKO + JOGURT + MIGDAŁY

  • 1 żółtko,

  • 1/2 łyżeczki olejku migdałowego,

  • 1 łyżka płynnego miodu,

  • 1 łyżka jogurtu naturalnego.

JAK WYKONAĆ? Zmieszaj miód z żółtkiem, jogurtem na gładką masę. Do niej dodaj olejek i ponownie zamieszaj. Nałóż maseczkę na oczyszczoną skórę twarzy za pomocą szpatułki. Pozostaw na 10 do 15 minut. Po tym czasie zmyj twarz ciepłą wodą. Użyj tonika i wklep krem

4
solniczka

ŻÓŁTKO + SÓL

  • 2 żółtka,

  • 1/2 szklanki jogurtu naturalnego,

  • 1/2 szklanki soli morskiej.

JAK WYKONAĆ? Zmieszaj wszystkie składniki na gładką masę. Nałóż na oczyszczoną skórę twarzy i pozostaw na 15 do 20 minut. Zmyj twarz ciepłą wodą, na końcu ochlap ją wodą zimną. Użyj tonika i wklep krem.

5
otręby

ŻÓŁTKO + OTRĘBY

  • 1 żółtko,

  • 3 łyżeczki otrąb,

  • 1 łyżeczka oliwy z oliwek.

JAK WYKONAĆ? Mieszaj wszystkie składniki ze sobą, aż do uzyskania odpowiednio gładkiej masy. Maseczkę nałóż na skórę twarzy i szyi, pamiętając o tym, aby omijać okolice oczu. Zmyj maseczkę po 15-20 minutach letnią wodą. Na końcu ochlap twarz wodą chłodną. Przemyj twarz tonikiem i wklep krem.

6
banan

ŻÓŁTKO + BANAN + ŚMIETANA

  • 1 żółtko,

  • 1 dojrzały banan,

  • 1 łyżeczka olejku migdałowego,

  • 1 łyżeczka kwaśnej śmietany.

JAK WYKONAĆ? Banana obierz i rozgnieć go na papkę za pomocą widelca. Dodaj żółtko, olejek z migdałów i śmietanę. Zmieszaj wszystko na gładką masę. Maseczkę nałóż na oczyszczoną skórę twarzy palcami, nie szpatułką. Pozostaw ją na 15 do 20 minut po czym zmyj ciepłą wodą. Zmywanie zakończ wodą chłodną. Stonizuj twarz i wklep krem.

7
awokado

ŻÓŁTKO + AWOKADO

  • 1 żółtko,

  • 1/4 awokado,

  • 1 łyżka miodu.

JAK WYKONAĆ? Obierz awokado, odetnij jego 1/4 i pokrój ją na drobne kawałki. Wrzuć te kawałki do blendera. Dodaj żółtko i miód i rozrób na papkę. Tak przygotowaną maseczkę nałóż na oczyszczoną skórę twarzy palcami. Pozostaw maseczkę na twarzy na 15 do 20 minut. Zmyj twarz po tym czasie ciepłą wodą, zakończ wodą zimną. Oczyść skórę tonikiem i nałóż krem.

8
cytrusy

ŻÓŁTKO + CYTRUSY

  • 1 żółtko,

  • 1 łyżeczka soku z pomarańczy,

  • 1/2 łyżeczki soku z limonki,

  • 1 łyżeczka oliwy z oliwek.

JAK WYKONAĆ? Zmiksuj wszystkie składniki na gładką masę. Maseczkę nałóż na czystą skórę twarzy i pozostaw na 15 minut. Zmyj po tym czasie twarz ciepłą wodą, zakończ mycie wodą chłodną. Oczyść skórę tonikiem i nałóż krem.

9
owsianka

ŻÓŁTKO + OWSIANKA

  • 1 żółtko,

  • 1 łyżka maślanki lub jogurtu naturalnego,

  • 1/4 szklanki ugotowanej owsianki,

  • 1 łyżka drobno posiekanych płatków róży.

JAK WYKONAĆ? Mieszaj składniki, aż do uzyskania gładkiej i lepiącej się masy, która po nałożeniu na twarz nie będzie spływać, ale pozostanie na miejscu. Nałóż maseczkę palcami na skórę twarzy i szyi i pozostaw na 15 do 20 minut po czym zmyj ciepłą wodą. Zmywanie zakończ wodą chłodną. Stonizuj twarz i wklep krem.

10
mango

ŻÓŁTKO + MANGO

  • 1 żółtko,

  • 1/4 mango,

  • 1 łyżka niesłonego masła.

JAK WYKONAĆ? Obierz 1/4 mango i potnij je na malutkie kawałeczki. Umieść je w blenderze i dodaj pozostałe składniki. Zmiksuj wszystko na papkę. Nałóż maseczkę na oczyszczoną skórę twarzy i pozostaw na 15 minut. Po tym czasie zmyj twarz ciepłą, a następnie chłodną wodą. Wytrzyj twarz do sucha i oczyść tonikiem. Na koniec wklep krem.

 3.2/5 (20 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

1hdu - 2015-03-27
Zaskoczyl mnie komentarz typu : otylosc brzuszna - chudnij 2 kg na tydzien a nie bedziesz miala problemow z figura ------kochani , nie piszcie takich glupot, bo ktos w to uwierzy......
 
Cera sucha jest bardzo wrażliwa i szybko się starzeje a do jej pielęgnowania nie wystarczą tylko kosmetyki nawilżające,...
Jak zrobić maseczkę do cery suchej?
Cera sucha jest bardzo wrażliwa i szybko się starzeje...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt