Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak rozświetlić cerę?
Jak rozświetlić cerę?

Jak rozświetlić cerę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Twoja cera jest poszarzała, sucha i brak jej blasku? Pośpiesz jej na ratunek. Przeczytaj jakie zabiegi możesz jej zafundować, by stała się piękna i rozświetlona. To najprostszy i najtańszy sposób na idealną cerę nawet bez makijażu. Na co dzień i na specjalne okazje!
1
mydło z węgla drzewnego

Oczyszczanie

Zacznij od oczyszczenia cery i przygotowania jej do dalszych zabiegów. Jeśli masz cerę tłustą i mieszaną ze skłonnością do trądziku, polecam kostkę myjącą do twarzy z węgla drzewnego. Węgiel drzewny ma doskonałe właściwości oczyszczające, poza tym jest hipoalergiczny. Mydła te zazwyczaj wzbogacane są olejkiem z drzewa sandałowego lub herbacianego o właściwościach antybakteryjnych i regenerujących.

2
mydło z czerwoną glinką
Cerę mieszaną, normalną lub tłustą możesz oczyścić mydłem z dodatkiem czerwonej glinki. Jest ona całkowicie naturalna i ma właściwości kojące. Nie przesuszy skóry, za to dodane do niej masło shea wzmocni ją i odświeży. Ma właściwości wzmacniające kruche naczynka krwionośne, nadaje się do pielęgnacji cery z trądzikiem różowatym. Panom polecam je zamiast pianki do golenia.
3
mydło z płatkami owsianymi
Dla cery suchej i wrażliwej – mydełko z płatkami owsianymi. Ma właściwości złuszczające, delikatnie usuwające martwy naskórek. Poszukaj tego mydełka w wersji z glinką białą kaolin, która doskonale nadaje się do pielęgnacji cery wrażliwej ze skłonnością do niedoskonałości.
Jak zrobić olejek?
Jak złuszczyć naskórek na twarzy za pomocą gałki muszkatołowej?
Jak zrobić ziołowy płyn po goleniu?
Jak zrobić mleczko do demakijażu?
 3.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Spierzchnięte usta nie wyglądają atrakcyjnie ani solo, ani w makijażu. Żeby zapewnić im jedwabistą gładkość i...
Jak zrobić peeling do ust?
Spierzchnięte usta nie wyglądają atrakcyjnie ani solo, ani w makijażu. Żeby zapewnić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt