Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak wzmocnić włosy oliwą z oliwek?

Jak wzmocnić włosy oliwą z oliwek?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Oliwa z oliwek nie nadaje się wyłącznie do kuchni. Ma również zbawienny wpływ na twoje włosy. Wzmacnia je, nadaje im zdrowy połysk, redukuje rozdwajanie się końcówek i zapobiega puszeniu się włosów. Jak ją stosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt, dowiesz się poniżej.
1
oliwa z oliwek
Żeby wzmocnić i odżywić włosy, wmasuj w skórę głowy oraz we włosy około 2 łyżki oliwy z oliwek. Dokładna ilość oliwy zależy od długości twoich włosów oraz ich grubości. Pamiętaj, by masaż był dokładny. Stymulacja skóry głowy sprawi, że rosnące włosy będą mocniejsze. Poza tym jest ona bardzo przyjemna...
2
turban z ręcznika
Teraz chwyć wilgotny, ciepły ręcznik i owiń nim głowę, zamykając włosy jak w turbanie. Pozostaw ręcznik na głowie przez 30-45 minut. Sprawi to, że oliwa z oliwek będzie miała czas zadziałać na włosy w pełni.
3
mycie włosów
Po tym czasie zmyj oliwę szamponem do włosów. Będzie to wymagać kilku myć (co najmniej dwóch).
4
piękne włosy
Daj włosom odetchnąć pozwalając im wyschnąć samoczynnie, zamiast suszyć je suszarką. Już za kilka chwil przekonasz się jak bardzo będą ci za to wdzięczne.
 4.1/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

ally - 2014-04-22
Widzisz jak ma sie dobry szampon- tzn. nie z SLS tylko np. babydream to wystarczy 1 mycie do zmycia oliwki, a powiem Ci jak byś poczytała blogi włosomaniaczek to byś wiedziała że kilkakrotne mycie niweluje działania oliwki. Piszę to aby uświadomić jaki popełniasz błąd.
włosomaniaczka - 2013-05-06
Ta oliwa z oliwek naprawde jest rewelacyjna! Moje wlosy staly sie gestsze juz po pierwszym stosowaniu. Kto wie moze od tego poprawi sie kondycja moich wlosow? :)
MalutkaToJa - 2013-03-28
Mimo, że oliwa z oliwek jest bardzo skuteczna w działaniu, warto dodać do niej kilka innych składników tj. sok z cytryny, żółtko, olejek rycynowy czy naftę kosmetyczną. Znacznie wzmocnią one działanie przygotowanej maseczki i sprawią że nasze włosy będą jeszcze bardziej zdrowsze, mocniejsze i piękniejsze. .
<p>Włosy rosną przeciętnie 1-1.3 cm miesięcznie. Ale w zasadzie to jak je traktujesz ma wpływ na tempo ich rośnięcia....
Jak zapuścić długie włosy?
Włosy rosną przeciętnie 1-1.3 cm miesięcznie. Ale w zasadzie to jak je traktujesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt