Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Wyroby z papieru > Jak zrobić motyla origami?

Jak zrobić motyla origami?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (35 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
Wprowadź do swojego domu więcej koloru i życia. Najtańszym i jednocześnie najbardziej satysfakcjonującym sposobem jest zrobienie tego za pomocą dekoracji z papieru. Na przykład pokazany na zdjęciu motyl origami. Jego wykonanie zajmuje zaledwie chwilę, a jak pięknie będzie wyglądać przymocowany do firany lub kwiatka? Podoba ci się ten pomysł? Chwytaj więc za papier i do roboty.
Rzeczy, których potrzebujesz:
papier origami (może być zwykły) – ważne żeby papier, z którego robiony będzie motylek miał kształt kwadratu o wymiarach nie mniejszych niż 5x5 cm, wtedy będzie ciężko manewrować papierem; prezentowane motylki zostały zrobione z kwadratów o wymiarach 9x9 cm, kostka introligatorska (opcjonalnie), cierpliwość, sprawne dłonie.
1
Motyl origami krok 1
Połóż kwadrat przed sobą. Złóż go wzdłuż linii przerywanych, aby zrobić zagięcia. Następnie rozłóż papier.
2
Motyl origami krok 2
Następnie odwróć papier na drugą stronę i zagnij go po przekątnej w skos jak pokazują linie przerywane na zdjęciu obok, po czym rozłóż kartkę. Zagięcia zostaną i o to chodzi.
3
Motyl origami krok 3
Chwyć za środkowe części kwadratu (tam gdzie zaczynają się strzałki) i poprowadź je do miejsca w które prowadzą strzałki. Jeśli nie wiesz o co chodzi, zdjęcie na pewno Ci w tym pomoże, zwłaszcza jeśli masz już jakieś doświadczenia z origami.
4
Motyl origami krok 4
Taki powinno się otrzymać kształt – trójkąt. Zagnij teraz górną warstwę z prawej i z lewej strony. Chwyć za rogi oznaczone czerwonymi kropkami i zbliż je do rogu oznaczonego niebieską gwiazdką.
5
Motyl origami krok 5
Oto jak powinien wyglądać nasz motyl na tym etapie – jeszcze nie przypomina motyla, prawda? Ale już niedługo.
6
Motyl origami krok 6
Odwróć element na drugą stronę i zagnij róg od którego wychodzi strzałka.
7
Motyl origami krok 7
Zaginany róg powinien lekko wychodzić za przeciwległy bok trójkąta.
8
Motyl origami krok 8
Odwróć ponownie element i zagnij wystający czubek. Następnie złóż motylka na pół, aby zagięty przed momentem czubek znalazł się w środku.
9
Motyl origami krok 9
Tak wygląda prawie gotowy element. Wystarczy, że nadasz mu teraz odpowiedni kształt naginając skrzydełka.
10
Motyl origami krok 10
Voila! Piękny motylek gotowy w zaledwie dziesięciu prostych krokach.
 4.1/5 (35 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

anna. - 2012-04-15
Niesamowity motyl. Zrobiłam takich kilkanaście z wiosennych kolorach i zaraz przystroję nimi stół wielkanocny. Obok zajączków z serwetek wyglądają wspaniale.
kikola123456 - 2012-03-21
super ten motyl mi sie przydal. a jezeli macie jak zrobic pteszka lub biedronke to piszcie
 
Spędzenie przedświątecznego czasu nie tylko na porządkach, gotowaniu i pieczeniu przysłuży się nie tylko Tobie. Jeśli...
Jak zrobić zajączka origami?
Spędzenie przedświątecznego czasu nie tylko na porządkach...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt