Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Fryzury > Jakie fryzury wyszczuplają twarz?

Jakie fryzury wyszczuplają twarz?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Twoja twarz wydaje ci się zbyt pulchna lub okrągła? Nie martw się, istnieje wiele bardzo prostych sposobów na jej wyszczuplenie. Jednym z nich jest odpowiednio dobrana fryzura. Możliwości jest kilka. Poznasz je poniżej.
1
wyszczuplające fryzury - krok 1

Przedziałek z boku

Gładka, zaczesana na bok grzywka, taka jak u Seleny Gomez, optycznie wyszczupla twarz i podkreśla kości policzkowe. Linia grzywki powinna kończyć się tuż za łukiem brwiowym. Taka fryzura nada twarzy najlepszych proporcji.

2
wyszczuplające fryzury - krok 2

Cieniowanie

Weź przykład z Cameron Diaz i zdecyduj się na cieniowanie włosów, żeby złagodzić zbyt krągłe lub kwadratowe rysy twarzy i dodać włosom lekkości. Kosmyki wycieniowane pod kątem, sięgające podbródka optycznie wyszczuplą twarz i pozwolą uwydatnić kości policzkowe, szczególnie w przypadku okrągłej twarzy. Co więcej, doskonale ukryją drugi podbródek.

3
wyszczuplające fryzury - krok 3

Objętość na górze

Dodaj włosom objętości na czubku głowy, tak jak zrobiła to Vanessa Hudgens. Korona z włosów przyciąga wzrok ku górze, sprawiając, że okrągła twarz robi wrażenie owalnej. Żeby uzyskać efekt jak na zdjęciu obok, spryskaj wilgotne włosy sprayem dodającym objętości i wysusz suszarką na okrągłej szczotce.

4
wyszczuplające fryzury - krok 4

Długie i proste

Długie i proste włosy optycznie wydłużają twarz, sprawiając, że wydaje się ona szczuplejsza. Kluczową kwestią jest unikanie dodatkowej objętości w okolicy policzków (najbardziej pełnej części twarzy). Weź przykład z Miley Cyrus i nadaj swoim włosom głębi robiąc subtelne pasemka.

5
wyszczuplające fryzury - krok 5

Krótkie włosy z długą grzywką

Krótkie fryzurki mogą bardzo korzystnie harmonizować z okrągłymi buziami. Jako przykład weźmy Ginnifer Goodwin. Jej pofalowany bob sięgający poniżej policzków optycznie wyszczupla jej twarz. Efekt zawdzięcza ona zaczesaniu części włosów na bok (żeby fryzura dobrze się układała, włosy z przodu muszą być nieco dłuższe). Uważaj, żeby włosy nie kręciły się na wysokości kości policzkowych, optycznie poszerzy to twarz.

 3.8/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli twoje włosy tracą kolor i stają się matowe, nie musisz ich farbować. Możesz zastosować maskę koloryzującą. Aby...
Jak odżywić kolor bez użycia farby?
Jeśli twoje włosy tracą kolor i stają się matowe...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt