Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Depilacja i Usuwanie Włosów > Usuwanie włosów > Jak regulować brwi?
Jak regulować brwi?

Jak regulować brwi?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (171 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Odpowiednio zadbane i wyregulowane brwi potrafią znacznie zmienić wygląd twarzy. Niewyregulowane i krzaczaste nadadzą Twojej twarzy posępnego wyglądu, a oczy będę wydawać się mniejsze. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak nadać odpowiedni kształt Twoim brwiom.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Ołówek, Pęseta, Lusterko
1
ustalanie kształtu brwi
Wyznacz zarys brwi. Zrobisz to w domu przy pomocy ołówka. Ustaw go tak, by dotykał kącika ust i wewnętrznego kącika oka – w miejscu, w którym przetnie się on z brwią będzie jej początek. Koniec łuku wyznaczy punkt przecięcia brwi i ołówka, który łączył będzie kącik ust i zewnętrzny kącik oka. Źrenica Twojego oka wyznaczy szczyt łuku.
2
Brwi najlepiej usuwaj wieczorem po gorącej kąpieli lub prysznicu. Para wodna spowoduje rozszerzenie się porów, a wyrywanie włosków będzie mniej bolesne. Możesz także przyłożyć do łuku brwiowego kostki lodu – zimny okład złagodzi ból.
3
Usiądź w dobrze oświetlonym miejscu i przygotuj lusterko. Najlepszym rozwiązaniem będzie lusterko powiększające, co pozwoli ci wychwycić nawet najmniejsze włoski.
4
Przetrzyj brwi tonikiem. W ten sposób odtłuścisz włoski i będziesz mogła łatwiej chwycić je pęsetą i wyrwać.
5
Teraz możesz przystąpić do wyrywania włosków. Naciągnij skórę na łuku brwiowym, a następnie zgodnie z kierunkiem wzrostu włoska, zdecydowanym ruchem pociągnij go wraz z cebulką. Pamiętaj, by usuwać tylko włoski rosnące poniżej linii brwi.
Jak regulować brwi samemu? Instrukcja krok po kroku
Jak sprawić, by nogi wyglądały pięknie?
Jak spowolnić odrastanie włosków?
Jak regulować brwi za pomocą szablonu?
Wskazówki
  • Regularne wyrywanie brwi pomoże Ci zachować ich odpowiedni kształt
  • Zbyt długie odstające brwi możesz przyciąć nożyczkami
  • Pamiętaj, by rysunek brwi zawsze dobierać do konturów twarzy
Przeczytaj teraz: Jak wyregulować brwi?
 4.9/5 (171 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

MalutkaToJa - 2013-03-29
Odradzam używania plastrów z woskiem do depilacji brwi, często wyrywamy sobie przez to za dużo włosków, więcej niż chcemy i powstają łyse miejsca.
Troya - 2010-03-10

Regulowanie brwi jest dość ważne, jednak większość osób tak niestety nie uważa. Kształt brwi może całkowicie zmienić twarz - może ją wysmuklić, zaokrąglić, powiększyć optycznie oczy czy nadać twarzy przyjemniejszego wyglądu. Niektóre osoby regulują sobie brwi samodzielnie - każda brew później jest inna a twarz wygląda jak pokrzywiona. Oczywiście takie osoby tego nie widzą jednak tylko dlatego, że nie mają porównania jakby wyglądały gdyby brwi wyregulował specjalista.

ola 27 - 2010-03-10

W takich sprawach ufam mojej kosmetyczce.

franklina12 - 2010-03-06
bardzo dobry artukuł! ;)
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt