Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić koszyk wielkanocny z zajączkiem?

Jak zrobić koszyk wielkanocny z zajączkiem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
To wielka frajda dla dzieci, kiedy mogą coś zrobić same, lub przy pomocy dorosłych. Dzieciaki lubią angażować się w różne projekty. Zrób ze sowim dzieckiem wielkanocny koszyk z zajączkiem. Dziecko będzie zachwycone mogąc mieć swój własny koszyczek, a wcale nie musi on być ciężki i wiklinowy. Przeczytaj poniższą instrukcję, aby dowiedzieć się jak wykonać taki koszyczek.
Rzeczy, których potrzebujesz:
kartka z bloku technicznego w wybranym kolorze, ołówek, nożyczki, nożyk do cięcia papieru, klej, kredki.
1
Koszyk z zajączkiem krok 2
Złóż kartkę z bloku technicznego na pół, ale pozostaw około 1 cm papieru wystający. Przyda się on późnej na wykończenie koszyka. Każdą z otrzymanych połówek złóż na pół tak, aby otrzymać harmonijkę. Dokładnie widać to na zdjęciu obok.

Złóż harmonijkę i połóż ją przed sobą tak, aby wystający centymetr znajdował się po lewej stronie. Odmierz jeden centymetr (góra dwa) od dołu kartki i zaznacz go.
2
Koszyk z zajączkiem krok 6
Następnie na środku narysuj kółko, aby stykało się dołem z pozostawionym paskiem oraz z bokami harmonijki – będzie to głowa zajączka. Narysuj jeszcze długie uszy odchodzące od tej głowy.

Gdy będziesz zadowolona ze swojego zajączka pora na wycinanie. Pozostaw papier złożony, połóż go na macie do cięcia i za pomocą nożyka do cięcia papieru wytnij zajączka przebijając się przez wszystkie warstwy. Obok widać jak powinien wyglądać wycięty zajączek.
3
Koszyk z zajączkiem krok 7
Po rozłożeniu harmonijki naszym oczom powinny ukazać się cztery połączone ze sobą zajączki. To dobry moment na narysowanie zajączkowi oczu, noska i pokolorowanie środka uszu.
4
Koszyk z zajączkiem krok 8
Teraz czas na uformowanie koszyka. Złóż po prostu wycięte zajączki tak, aby zamknąć je w kwadracie.
5
Koszyk z zajączkiem krok 9
Pozostawione na dole paski zagnij do środka. Z tego samego papieru wytnij mały kwadrat i podłóż go pod spód, aby koszyk miał dno. Sklej zagięte paski ze sobą, a do nich od spodu przyklej wycięty kwadrat. Sklej również ścianki ze sobą – po to był pozostawiony pasek w kroku pierwszym.
6
Koszyk z zajączkiem krok 10
Utnij teraz niewielki kawałek wstążeczki i doklej go do głów dwóch przeciwległych zajączków, aby koszyczek miał uchwyt.

Gdy klej wyschnie włóż do koszyka lekkie pisanki, lub cukierki.
 3.8/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

I ♥ Dogs ♥_♥ - 2012-04-07
To jeszt extra :D Ja to daje babci w prezencie xD
I ♥ REGGAE - 2012-04-06
to jest super na świeconkę rodzice zanieśli wiklinowy koszyka ale ja osobno swój
To doskonały wielkanocny projekt, który z łatwością wykonają nawet najmłodsi domownicy. Do wykonania koszyczka...
Jak zrobić wielkanocny koszyczek z filcu?
To doskonały wielkanocny projekt, który z łatwością...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt