Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić koszyk wielkanocny z zajączkiem?

Jak zrobić koszyk wielkanocny z zajączkiem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
To wielka frajda dla dzieci, kiedy mogą coś zrobić same, lub przy pomocy dorosłych. Dzieciaki lubią angażować się w różne projekty. Zrób ze sowim dzieckiem wielkanocny koszyk z zajączkiem. Dziecko będzie zachwycone mogąc mieć swój własny koszyczek, a wcale nie musi on być ciężki i wiklinowy. Przeczytaj poniższą instrukcję, aby dowiedzieć się jak wykonać taki koszyczek.
Rzeczy, których potrzebujesz:
kartka z bloku technicznego w wybranym kolorze, ołówek, nożyczki, nożyk do cięcia papieru, klej, kredki.
1
Koszyk z zajączkiem krok 2
Złóż kartkę z bloku technicznego na pół, ale pozostaw około 1 cm papieru wystający. Przyda się on późnej na wykończenie koszyka. Każdą z otrzymanych połówek złóż na pół tak, aby otrzymać harmonijkę. Dokładnie widać to na zdjęciu obok.

Złóż harmonijkę i połóż ją przed sobą tak, aby wystający centymetr znajdował się po lewej stronie. Odmierz jeden centymetr (góra dwa) od dołu kartki i zaznacz go.
2
Koszyk z zajączkiem krok 6
Następnie na środku narysuj kółko, aby stykało się dołem z pozostawionym paskiem oraz z bokami harmonijki – będzie to głowa zajączka. Narysuj jeszcze długie uszy odchodzące od tej głowy.

Gdy będziesz zadowolona ze swojego zajączka pora na wycinanie. Pozostaw papier złożony, połóż go na macie do cięcia i za pomocą nożyka do cięcia papieru wytnij zajączka przebijając się przez wszystkie warstwy. Obok widać jak powinien wyglądać wycięty zajączek.
3
Koszyk z zajączkiem krok 7
Po rozłożeniu harmonijki naszym oczom powinny ukazać się cztery połączone ze sobą zajączki. To dobry moment na narysowanie zajączkowi oczu, noska i pokolorowanie środka uszu.
4
Koszyk z zajączkiem krok 8
Teraz czas na uformowanie koszyka. Złóż po prostu wycięte zajączki tak, aby zamknąć je w kwadracie.
5
Koszyk z zajączkiem krok 9
Pozostawione na dole paski zagnij do środka. Z tego samego papieru wytnij mały kwadrat i podłóż go pod spód, aby koszyk miał dno. Sklej zagięte paski ze sobą, a do nich od spodu przyklej wycięty kwadrat. Sklej również ścianki ze sobą – po to był pozostawiony pasek w kroku pierwszym.
6
Koszyk z zajączkiem krok 10
Utnij teraz niewielki kawałek wstążeczki i doklej go do głów dwóch przeciwległych zajączków, aby koszyczek miał uchwyt.

Gdy klej wyschnie włóż do koszyka lekkie pisanki, lub cukierki.
 3.8/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

I ♥ Dogs ♥_♥ - 2012-04-07
To jeszt extra :D Ja to daje babci w prezencie xD
I ♥ REGGAE - 2012-04-06
to jest super na świeconkę rodzice zanieśli wiklinowy koszyka ale ja osobno swój
Święta Wielkiej Nocy depczą nam już po piętach. Najwyższy więc czas, aby zabrać się za ostatnie przygotowania i...
Jak zrobić wypchanego zajączka wielkanocnego?
Święta Wielkiej Nocy depczą nam już po piętach. Najwyższy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt