Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić wielkanocny wianek?

Jak zrobić wielkanocny wianek?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Aby zaznaczyć, że nadszedł czas świąteczny, można zrobić wiosenny, świąteczny wianek na drzwi. Wielkanoc to czas, kiedy przyroda budzi się do życia. Wykorzystaj ten fakt i zrób wianek z pięknych, zielonych gałązek bukszpanu, szparagusa czy rozmarynu. Zobacz, jak łatwe jest zrobienie takiego wianka.
Rzeczy, których potrzebujesz:
gałązki bukszpanu, rozmarynu (lub inne wybrane), nożyczki, zielona taśma florystyczna, cieniutki zielony lub czarny drucik, wstążka.
1
Wianek wielkanocny krok 1
Z drucika uformuj dowolnej wielkości kółko – zależy jak duży chcesz otrzymać wianuszek. Pamiętaj, że po dołączeniu gałązek wianuszek będzie się wydawał większy. Złącz końce drucika ze sobą i oklej go dokładnie taśmą florystyczną.
2
Wianek wielkanocny krok 2
Przygotuj sobie wybrane gałązki, na przykład rozmarynu. Potnij je na mniejsze, wszystkie mniej więcej jednakowej wielkości.
3
Wianek wielkanocny krok 3
Przyłóż gałązkę do uformowanego drucika i owiń jej koniec drucikiem mocując go do koła z drucika. Następnie owiń drucikiem jeszcze kawałek gałązki, po czym dołącz kolejną. Pamiętaj, aby końce i wszelkie wystające części pozostawić luzem, aby nie były mocno przywiązane drucikiem do podstawy.
4
Wianek wielkanocny krok 4
Pamiętaj, aby każdą gałązkę przymocować mocno do drucika – koła. Jeśli robisz wieniec z bukszpanu jego listki będą super wychodzić niejako 'poza' drucik chowając go w środku.
5
Wianek wielkanocny krok 5
W ten sposób owiń całe przygotowane kółko, aż utworzysz piękny wianek.
6
Wianek wielkanocny krok 6
Gdy skończysz załóż na wianek wstążeczkę i zawiąż ją. To na niej powiesisz wianek. Spryskuj wianek codziennie czystą wodą ze zraszacza. Możesz go tez czymś ozdobić jeśli chcesz.
 4.5/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Święta Wielkiej Nocy depczą nam już po piętach. Najwyższy więc czas, aby zabrać się za ostatnie przygotowania i...
Jak zrobić wypchanego zajączka wielkanocnego?
Święta Wielkiej Nocy depczą nam już po piętach. Najwyższy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt