Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Obuwie damskie > Jak rozpoznać podróbki Converse?

Jak rozpoznać podróbki Converse?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (40 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Podróbki trampek Converse kuszą swoją niską ceną jednak są dużo gorszej jakości od oryginałów. Podróbki można kupić na różnych aukcjach internetowych i zwykle są sprowadzane z Turcji czy Grecji. Jak zatem rozpoznać podróbki?
1
Podróbki i oryginalne Converse

Logo

Zacznij od logo "All-Star", które powinno być w poprzek pięty lub/i na języku buta. Oprócz tego należy sprawdzić okrągłe logo All-Star znajdujące się na wysokich trampkach Converse w okolicach kostki. Również w środku buta powinien być napis Converse. Wszystkie logo powinny być wyraźne, ostre i czyste a nie wyblakłe czy rozmazane. Ponadto, choć może się to wydawać oczywiste upewnij się, że nazwa jest wszędzie napisana poprawnie a znaczki mają odpowiedni wzór. Przykładowo klasyczne, wysokie trampki Converse mają okrągłe logo z napisem "Converse All Star", wyraźną gwiazdę oraz podpis Chucka Taylora. Jeśli brakuje któregokolwiek z elementów to oznacza, że są to podróbki.

2
Logo Converse

Logo na języku buta

Logo powinno być wyraźne (patrz zdjęcie obok).

3
Metki Converse

Opakowanie i metki

Upewnij się, że buty zapakowane są w oryginalne pudełko Converse i owinięte papierem z logo i gwiazdką. Jeśli buty nie mają pudełka lub pudełko wygląda całkiem inaczej - nie ma na nim standardowego logo marki to może oznaczać, że są to podróbki. Oryginalne trampki Converse muszą mieć również metki (patrz zdjęcie).

4
Bibuła Converse

Papier

Prawdziwe Converse opakowane są w bibułę z logo (patrz zdjęcie).

5
Prawdziwe Converse

Szycie oraz farba na materiale i na gumie

Prawdziwe Converse będą mieć schludne i zabezpieczone szwy tam gdzie jest taka potrzeba. Linie na gumie powinny być proste i wyraźne. Podróby mogą być nie zszywane tylko klejone lub mieć nierówne szwy jak również niewyraźne i nierówne linie namalowane na gumie.

6
Podeszwa Converse

Podeszwa

Podeszwa prawdziwych Converse jest gruba, gumowa z widocznym po bokach wcięciem nici.

7
Wkładka Converse

Wkładka buta

Oryginalne Converse są bardzo wygodne i stopa świetnie się w nich czuje. Poza tym na wkładce powinno być widoczne i wyraźne logo. Kolor nie może być wypłowiały a litery rozmazane.

 3.7/5 (40 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (27)

AntyConverse - 2016-07-07
Jakość ta sama co zwykłe trampki za 30 - 60 zł tyle powinny kosztować a nie ponad 200 zł. Nosicie reklame i tyle.
ricardo99 - 2016-02-27
Buty markowe najlepiej kupować w sklepach, jest wtedy pewność, że to nie podróbki,ja swoje Converes i Nike kupuję tylko w Sneakr i jestem pewien ich oryginalności.
ricardo99 - 2016-02-27
Wpisz komentarz
Selene73 - 2016-01-11
Blagam Was nauczcie sie pisac poprawnie ''oryginal''
Importer - 2015-06-09
Converse są produkowane na zlecenie firmy (jak nike czy adidas) w kilku Azjatyckich fabrykach, co ciekawe obuwie wykonane w każdej z fabryk, różni się od siebie szczegółami, są inne papierki,metki barwy materiałów itd. Większość obuwia dostępnego na aukcjach pochodzi z tzw. końcówek kolekcji oraz nadwyżek magazynowych, część może nie mieć papierowych metek, lub zwykłe białe papierki.
Znaczek "R" też występuje co jakiś czas ,w danej serii, i pseudo znawca nie rozpozna po tym oryginału...
tak sobie mysle... - 2015-05-07
http://www.converse.com/regular/chuck-taylor-classic-colors/M7652_030.html

na oficjalnej stronie Converse na zdjeciu rowniez nie ma znaczka "R" pod gwiazdka i moje 100% oryginalne conversy tez byly zapakowane w biala bibule bez logo, wiec cos tu sie nie zgadza.....
pati - 2015-05-01
no to moja kol mowi ze ma orginalne , po tym jak to przeczytalam wiem ze klamala ,,, ale bedzie plotka w szkoel ...
lolcia - 2014-09-29
Na oryginalnych conversach nie ma znaczka (r) na żadnych napisach!!
bukiet-74 - 2014-08-30
nie rozumiem fenomenu zwykłych trampek, a juz na pewno tych powyżej
ann.100 - 2014-07-22
Ja wszystkie swoje conversy zamówiłam przez internet i oczywiście tysiąc razy sprawdzałam czy to przypadkiem nie podróbki, bo wszędzie aż się roi od oszustów. Ostatnio zamówiłam krótkie białe na http://www.favore.pl/produkty/odziez-obuwie-dodatki,2011/ i są cudowne i oryginalne. Jestem maniaczką conversów, więc nigdy nie dam się nabrać na podróby.
olga - 2014-02-25
u mnie też większość się zgadza, ale nie było przy nich metek lecz najważniejsze szczegóły się zgadzają: jest kropka na podeszwie, znaczki się zgadzają. A czy to prawda że oryginały mają "R" pod gwiazdką? Ja mam 2 pary i żadne tak nie mają.
cvgtg - 2013-12-25
Kupiłam w Egipcie dwie pary po 15USD i według opisu powyżej okazuje się żę są oryginalne xD nie spodziewałam sie tego xD
Victoria - 2013-07-08
Kupiłam normalne w sklepie.
ale dowiedziałam się ze oryginały mają na podeszwie w rogu małą gwiazdkę coś jak to " * " . To mały szczegół a podróbki omijają szczegóły :)
morus - 2013-07-05
kupiłam w Egipcie, wyniosły mnie około 60 zł i są to orginały, nie wiem jakim cudem :O
kaRa122 - 2013-07-01
ja kupiłam za 82 zł i to ORGINAŁY a nie podróbki
mira - 2013-06-11
ja nie mam matki a tak wszystko się zgadza, kupiłam w sklepie za 250zł to podróbki? proszę o odpowiedz ;)
olaturlej - 2013-05-13
Przydatna porada jak uniknąć oszustwa! Pewnie wszystkim się przyda w przyszłości przy kupnie.
lubiefrytki - 2013-04-26
Oryginały mam ;)
aga - 2013-03-30
ilość dziurek zależy od rozmiaru :)
kaokao - 2012-12-30
Hej :) Kupiłam tanio conversy przez internet i wszystko jest takie jakie być powinno.Kreska,logo,metka,pudełko,ale... były owinięte w zwykły papier. Kiedy poinformowałam o tym sprzedawce (ma 100% pozytywów,a na stronie zapewnia,że to oryginały) potwierdził ich autentyczność.Więc jak sądzicie ? Są to jednak podróby ? Z góry dzięki !
Nicky - 2012-11-24
podobno prawdziwe trampki converse np. te za kostkę, powinny mieć 8 dziurek na sznurowadła. nie wiem czy to prawda, chociaż czasem spotykam się z tym że 2 osoby mają takie same conversy ale jedna para ma 8 dziurek, a druga 7.
ja - 2012-11-18
Pewien uzytkownik na allegro.pl sprzedaje converse za 149 zl, w opisie ma ,ze nabyte zostaly w Turcji i do tego mają bialą podeszwę i tu moje pytanie: czy converse maja takze biale podeszwy?
metanowa - 2012-10-14
Ja tez mam podróbki ale wg tych punktów to wszystko jak w originałach jest
Grażynka - 2012-10-02
R w kółeczku wcale nie oznacza podróbki. Jest to po prostu starszy model tych kultowych butów :D Tak słyszałam od wielu osób ;)
we - 2012-09-16
Cena wcale nie równa się jakości. Miałam w życiu 3 pary conversów, żadne nie powalały jakością i uważam, że warto wydać co dwa, trzy miesiące te 20-30zł za zwykłe trampki z Carrefoura czy Biedronki, niż 10 razy tyle za mały znaczek, tę samą jakość i nierzadko taką samą żywotność. W kraju bieda, a "Państwo" będą jeszcze rozpoznawać podróbki.
radiolotka - 2012-07-02
heheh ja sobie przywiozłam celowo podróbki conversa z turcji :) ale były już takie ładne turkusowe że nie mogłam sobie ich odpuścić :)
wika - 2012-06-24
a czy to prawda ,że w conversach na podeszwie jak jest r w kółeczku to znaczy ,że są podrabiane?
Kiedy nadchodzi wiosna i śnieg zaczyna topnieć, na chodnikach leży pośniegowa breja, to jest ten czas, by uczynić nasze...
Co zrobić, żeby buty nie przemokły?
Kiedy nadchodzi wiosna i śnieg zaczyna topnieć, na chodnikach...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt