Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Guzy > Jakie są objawy raka piersi?

Jakie są objawy raka piersi?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
 1 z 8 
Rak piersi to najczęściej atakujący kobiety nowotwór. Dotyka on zazwyczaj kobiet w okresie menopauzy (55-65 lat), choć zdarzają się również zachorowania u kobiet młodszych. Ostatnie badania dowodzą, że istnieje kilka różnych rodzajów raka piersi, a każdy z nich jest podatny na nieco inny rodzaj leczenia. Najważniejsze jest wczesne wykrycie choroby i podjęcie terapii. Optymistyczna wiadomość jest taka, że około trzy na cztery przypadki okazują się nie być rakiem piersi, ale nieszkodliwą torbielą, tłuszczakiem lub włókniakiem. Należy jednak zachować ostrożność, regularnie poddawać się mammografii i badać swoje piersi, by móc natychmiast zareagować na niepokojące objawy. Jakie? Dowiesz się poniżej.
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

lidiak - 2014-12-29
Pochodzę z rodziny gdzie rak piersi dotknął dwie bliskie mi osoby (mamę i siostrę mamy). Do momentu kiedy nie zostałam matką nie zwracałam uwagi na to co jem i jak żyję. Dzisiaj już tak nie jest. Dbam o siebie i o całą rodzinę, bo co jest cenniejszego niż oni i zdrowie? Stosuję dużo antyoksydantów które zawierają przeciwrakowe właściwości. Należą do nich jak rutyna, dihydrokwercetyna, tokoferol czy kwas askorbinowy. Mojemu mężowi również poprawiły się wyniki, także gorąco polecam ich stosowanie.
tomma - 2014-12-29
Reklama sponsorowana przez producenta mammografów?
Gdzie zrobić test genetyczny na raka piersi?
Dzięki wstrząsającemu wyznaniu Angeliny Jolie miliony...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub