Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak poprawić jędrność biustu?

Jak poprawić jędrność biustu?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (22 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Biust po odchudzaniu wygląda bardzo nieciekawie. Piersi stają się zwiotczałe i zupełnie tracą swoją jędrność. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek na to, co należy robić, aby piersi odzyskały dawny wygląd.
1

Biustonosz na noc

Po wieczornym prysznicu wmasuj w biust ujędrniający krem po czym załóż specjalny biustonosz na noc. Zamiast biustonosza może być biustonosz sportowy. Ważne, abyś czuła się komfortowo. Biustonosz będzie przytrzymywał twoje piersi w odpowiedniej pozycji.

2

Kup nowe biustonosze

Skoro schudłaś, z pewnością schudły również twoje piersi. Pamiętaj, że noszenie nieodpowiednio dobranego biustonosza wpływa na pogorszenie się kształtu piersi. Biustonosz powinien być idealnie dopasowany.

3

Nigdy nie chodź bez biustonosza!

4

Ćwicz

Wykonuj ćwiczenia na wzmocnienie klatki piersiowej. Dzięki nim twoje piersi się podciągną do góry i będą wydawać bardzie okrągłe. Do takich ćwiczeń należą pompki - możesz je wykonywać również opierając się o ścianę. Dobre efekty daje również pływanie (min 3 razy w tygodniu przez co najmniej 2msc).

5

Kremy ujędrniające i maseczki

Codziennie rano i wieczorem wmasowuj w piersi kremy ujędrniające. Dobrze jest wmasowywać go przez kilka minut delikatnie szczypiąc skórę. Dzięki temu skóra na biuście będzie bardziej ukrwiona. Polecam również silnie ujędrniające i uelastyczniające zabiegi na biust u kosmetyczki.

6

Zioła

Zamiast uelastyczniać skórę na biuście możesz go również wypełnić od środka. Oczywiście nie mam na myśli tutaj żadnych implantów lecz zioła np. tabletki ziołowe Perfect Bust. Składniki ziołowe zawarte w tabletkach pobudzają rozrost biustu (w identyczny sposób jak ma to miejsce w okresie dojrzewania). Biust się ładnie wypełnia a skóra staje się napięta.

Jak szybko schudnąć z brzucha?
Jak zmotywować się do odchudzania?
Jak zwiększyć metabolizm?
Jak ćwiczyć silną wolę?
Przeczytaj teraz: Jak ujędrnić skórę?
 3.9/5 (22 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (9)

Kama - 2014-06-10
Sea dzikie drzewko i nic więcej nie potrzeba. Ja osobiście ujędrniałam brzuch po ciąży bliżniaczej - 2 miesiace i super efekty.
stop biustonoszom - 2013-06-21
To nie prawda, że noszenie biustonosza poprawia jędrność piersi.
Kiedyś przeprowadzano testy na kobietach, i udowodniono, że kobiety NIE NOSZĄCE biustonosza od 18 do 35 roku życia, miały jędrniejsze piersi niż kobiety noszące biustonosz.
Ja nie noszę kiedy tylko mogę, w nocy, w weekendy...
K.O - 2012-04-17
''2010-08-03 Ponoć najlepsze są maseczki ze spermy na biust. Skóra jest gładsza i nawilżona (dzięki dużej zawartości białka).''- To musiał pisać jakiś facet...
lugruk - 2011-11-24

sisqa napisał

,Na poprawę wyglądu i jędrności piersi ma wpływ wiele czynników. Biorąc prysznic możesz na zmianę polewać piersi zimną i ciepłą wodą i do tego je masować. Albo partner :P Bardziej przyjemne :) Używać balsamów ujędrniających i brać np.Breastfast. Oczywiście o biust trzeba dbać ciągle, bo efekty mogą przyjść szybko, ale żeby trwały długo trzeba o to zadbać i być systematyczną :)

Więc te masaże wykonywane przez partnera muszą być bardzo częste, żeby efekty były trwałe ;)

sisqa - 2011-10-10

Na poprawę wyglądu i jędrności piersi ma wpływ wiele czynników. Biorąc prysznic możesz na zmianę polewać piersi zimną i ciepłą wodą i do tego je masować. Albo partner :P Bardziej przyjemne :) Używać balsamów ujędrniających i brać np.Breastfast. Oczywiście o biust trzeba dbać ciągle, bo efekty mogą przyjść szybko, ale żeby trwały długo trzeba o to zadbać i być systematyczną :)

goolii - 2011-09-15
sama stosuje prysznice, a do tego kremy ujedrniajace i tabletki bust up na ujedrnianie biustu. oczzywiscie wszystko wymaga regularnosci i odrobiny samozaparcia
fancy - 2010-10-21
Owszem ciepły i zimny prysznic jest dobrym domowym sposobem, ale niestety nie jest to najskuteczniejszy sposób. Czasami nie wystarczy regularna domowa pielęgnacja. Ja ostatni byłam na specjalnym zabiegu ujędrniającym Focusem RF w klinice Amaya. pomimo tego, że trzeba min 4 zabiegów już po pierwszym masażu specjalną rozgrzaną głowicę widać różnice- uniesiony pośladek i zdrowszy kolor skóry.
Wieeem - 2010-08-03
Ponoć najlepsze są maseczki ze spermy na biust. Skóra jest gładsza i nawilżona (dzięki dużej zawartości białka).
Ala - 2010-07-12
Najlepszy jest zimno-ciepły prysznic. Taki zabieg trzeba stosować codziennie przez kilka tygodni. Skóra staje się bardziej elastyczna, napięta przez co biust wygląda dużo lepiej.
 
Naturalnie każda z nas marzy, aby mieć zawsze piękne, kształtne i jędrne piersi (niezależnie od wieku). Mając wspaniały...
Jak pielęgnować biust?
Naturalnie każda z nas marzy, aby mieć zawsze piękne, kształtne i jędrne piersi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt