Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Domowe sposoby na blizny po trądziku

Domowe sposoby na blizny po trądziku

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (35 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
Ponoć najskuteczniejsze na blizny potrądzikowe są zabiegi medycyny kosmetycznej. Laser, mikrodermabrazja, kolagen – te metody są popularne, ale i bardzo kosztowne. Niewiele osób wie jednak, że przebarwień po trądziku można się pozbyć również domowym sposobem. Oto kilka propozycji.
 2.7/5 (35 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Patrycja K. - 2015-03-04
Życzę powodzenia w usuwaniu blizn i przebarwień, po przeczytaniu całości widzę że osoba która daje te rady wie,że peeling cukrowy przeznaczony jest do ciała , a nie do twarzy, czosnek, ocet te substancje mocno podrażnią skórę, jesli na skórze będą jakieś mikroranki to skóra zostanie mocno podrażniona również sokiem z cytryny. Olejek z lawendy można stosować ale jak wiadomo ma właściwości dezynfekujące. Tymi metodami nie uzyskamy złuszczania naskórka do głębszych jego warstw. Jako kosmetolog wiem ,że na przebarwienia i blizny skuteczne sa jedynie zabiegi laserowe, peelingi medyczne .
oRkA - 2015-03-04
Świetny sposób dzisiaj wypróbowałem. Doskonały zarówno na zaczerwienienia jak i same pryszcze. Wystarczy jedną tabletkę aspiryny zetrzeć na pył, dodać kilka kropel wody, wyrobić na pastę i nałożyć na twarz. Zmyć po kilku min jak wyschnie.Efekty miały być widoczne dopiero na drugi dzień więc moje zdziwienie było ogromne gdy po umyciu twarzy wyglądała jak po retuszu :) Jeszcze kilka defektów zostało, ale już są mało widoczne. Zobaczę co będzie jutro.
Kity wciskacie - 2015-03-04
Zgadzam się z opinią Idy. Domowe sposoby nic nie dadzą, nawet kremy nie wiadomo za jakie pieniądze :( sama mam sporo blizn i używam maść Cepan i No Scar. Wcześniej stosowałam inne kremy na same przebarwienia, zużyłam kilka opakowań i nic :) a wy tu bajerujecie sokiem z cytryny.
xxxxx - 2015-03-04
co za idioci dodali ten artykuł? , od 2 lat leczę syna po trądziku piorunującym, który nie tylko zmarnował mu zdrowie, ale przede wszystkim ciało, to co ewentualnie JEDYNIE może pomóc to izotroteina+ zabiegi laserowe= pomoc do około 50-80%, a cytrynę to sobie możecie wcisnąć jedynie do herbaty. Rozumiem, ze jest wolność słowa, ale ma litość Boską kontrolujcie te wypisywane bzdury.
ida - 2015-03-03
domowymi sposobami to możecie sobie maseczkę na twarz zrobić a nie usunąć blizny!! co za kity ludziom wciskacie?! ja po trzech seriach laseru jeszcze nie wszystko wyleczyłam a ma to zrobić cytryna?!!
Anna - 2014-08-22
Krem z ziół szwedzkich jest bardzo skuteczny.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Iwona Arndt
  • Klaudia Kłodawska
  • Grażyna Kot
  • Anna Malicka
  • Wojciech Zacny
  • Anna Miłosz
  • Jacek Sokalski
  • Paulina Bubrowiecka
  • Jadwiga Sikorska
  • Barbara Zugaj
  • Oluś XD
  • Martyna Berger
  • Monika Mista
  • Marzena Żurek
  • Marzena Piróg
  • Beata Kielerska
  • Małgorzata Janas
  • Iga Bernaciak
  • Jolanta Man
  • Aleksandra Wyrębowska
  • Beata Loba-Marciniak
  • Wojciech Tworek
  • Małgorzata Szlaska
  • Anna Borkowska
  • Agata Krzyśko
  • Aga Dawid Majówka
  • Grazia Bodzoń
  • Edyta Wyścigi
  • Sebastian Kaban
  • Janina Sendra
pasożyt