Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Domowe sposoby na blizny po trądziku

Domowe sposoby na blizny po trądziku

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (38 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Ponoć najskuteczniejsze na blizny potrądzikowe są zabiegi medycyny kosmetycznej. Laser, mikrodermabrazja, kolagen – te metody są popularne, ale i bardzo kosztowne. Niewiele osób wie jednak, że przebarwień po trądziku można się pozbyć również domowym sposobem. Oto kilka propozycji.
 2.8/5 (38 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Patrycja K. - 2015-03-04
Życzę powodzenia w usuwaniu blizn i przebarwień, po przeczytaniu całości widzę że osoba która daje te rady wie,że peeling cukrowy przeznaczony jest do ciała , a nie do twarzy, czosnek, ocet te substancje mocno podrażnią skórę, jesli na skórze będą jakieś mikroranki to skóra zostanie mocno podrażniona również sokiem z cytryny. Olejek z lawendy można stosować ale jak wiadomo ma właściwości dezynfekujące. Tymi metodami nie uzyskamy złuszczania naskórka do głębszych jego warstw. Jako kosmetolog wiem ,że na przebarwienia i blizny skuteczne sa jedynie zabiegi laserowe, peelingi medyczne .
oRkA - 2015-03-04
Świetny sposób dzisiaj wypróbowałem. Doskonały zarówno na zaczerwienienia jak i same pryszcze. Wystarczy jedną tabletkę aspiryny zetrzeć na pył, dodać kilka kropel wody, wyrobić na pastę i nałożyć na twarz. Zmyć po kilku min jak wyschnie.Efekty miały być widoczne dopiero na drugi dzień więc moje zdziwienie było ogromne gdy po umyciu twarzy wyglądała jak po retuszu :) Jeszcze kilka defektów zostało, ale już są mało widoczne. Zobaczę co będzie jutro.
Kity wciskacie - 2015-03-04
Zgadzam się z opinią Idy. Domowe sposoby nic nie dadzą, nawet kremy nie wiadomo za jakie pieniądze :( sama mam sporo blizn i używam maść Cepan i No Scar. Wcześniej stosowałam inne kremy na same przebarwienia, zużyłam kilka opakowań i nic :) a wy tu bajerujecie sokiem z cytryny.
xxxxx - 2015-03-04
co za idioci dodali ten artykuł? , od 2 lat leczę syna po trądziku piorunującym, który nie tylko zmarnował mu zdrowie, ale przede wszystkim ciało, to co ewentualnie JEDYNIE może pomóc to izotroteina+ zabiegi laserowe= pomoc do około 50-80%, a cytrynę to sobie możecie wcisnąć jedynie do herbaty. Rozumiem, ze jest wolność słowa, ale ma litość Boską kontrolujcie te wypisywane bzdury.
ida - 2015-03-03
domowymi sposobami to możecie sobie maseczkę na twarz zrobić a nie usunąć blizny!! co za kity ludziom wciskacie?! ja po trzech seriach laseru jeszcze nie wszystko wyleczyłam a ma to zrobić cytryna?!!
Anna - 2014-08-22
Krem z ziół szwedzkich jest bardzo skuteczny.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Czesław Zawłocki
  • Basia Sochacka
  • Siegfried Hohenstauf
  • Antoni Gorzynik
  • Wioletta Szprengel
  • Radosław G-r
  • Anila FA Anila FA
  • Jurek Borzęcki
  • Lilianna Kwiecińska
  • Paulina Wisniewska
  • Glowicka Genowefa
pasożyt