Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Rośliny, Kwiaty i Zioła > Kwiaty > Jak zrobić tort z kwiatów na Dzień Matki?

Jak zrobić tort z kwiatów na Dzień Matki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zrób mamie przemiłą niespodziankę na Dzień Matki. Podaruj jej kwiaty, ale nie w formie, jaką zna na co dzień. Zaaranżuj je tak, aby kształtem przypominały tort. Taka forma na pewno się sprawdzi i zachwyci. Jest to pomysł nie tylko na prezent z okazji Dnia Matki, ale i na ślub, imieniny czy fajny sposób na udekorowanie stołu. Koniecznie wypróbuj.
Rzeczy, których potrzebujesz:
dość duża gąbka florystyczna, klosz na ciasto, kwiaty – żywe lub sztuczne, nożyczki, nóż, wstążka, ozdobne liście, szpilki, klej szybkoschnący – opcjonalnie.
1
Gąbkę florystyczną wytnij na kształt tortu. Jeśli nie masz tak dużej gąbki posłuż się dwiema mniejszymi, aby po złożeniu miały kształt tortu.
2
Jeśli używasz żywych kwiatów zamocz gąbkę w wodzie na około pół godziny. Jeśli używasz sztucznych kwiatów, pomiń ten krok.
3
W tym czasie przygotuj kwiaty. Skróć ich łodyżki do około 2 cm, aby można było je wbić w gąbkę. Nie potrzebujesz liści na łodyżkach, wystarczą same kwiaty.
4
Liście ozdobne, na przykład z bluszczu oddziel od łodyżek.
5
Tort z kwiatów krok 5
Gdy gąbka nasiąknie postaw ją na kloszu. Zacznij wbijać w nią kwiaty zaczynając od środka. Wbij pierwszego kwiatka na samym środku na górze i zacznij go otaczać pozostałymi kwiatkami. Możesz zrobić taki tort tylko z jednego rodzaju kwiatów, lub z kilku. Umieszczaj jeden obok drugiego, aby zakryły gąbkę. Kwiaty wbij tylko na górze gąbki tak, aby nieco wystawały na boki.
6
Po bokach wokoło wbij wybrane listki. Możesz je środkiem dodatkowo przymocować szpilkami.
7
Tort z kwiatów krok 7
Na końcu owiń tort z kwiatów wybraną wstążką i zawiąż kokardkę. Możesz użyć szybkoschnącego kleju i podkleić wstążkę, żeby się nie przemieszczała. Jeśli wbijałaś liście na szpilkach wstążkę przewiąż środkiem po szpilkach, aby je zakryć.
8
Tort z kwiatów gotowy. Uważaj tylko, aby się nie zsunął z klosza. Mama powinna być zachwycona.
Jak namalować drzewo na ścianie?
Jak zrobić kartkę z wyskakującym kwiatkiem na Dzień Matki?
Jak zrobić pudełko z maty bambusowej?
Jak zrobić koszyczek z papieru – przybornik krawiecki?
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ten projekt powstał zupełnie przypadkiem. Robiąc różne pyszności na święta zostało mi dużo skorupek po jajkach, których...
Jak ozdobić misę mozaiką ze skorupek?
Ten projekt powstał zupełnie przypadkiem. Robiąc różne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt