Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Rośliny, Kwiaty i Zioła > Kwiaty > Jak zrobić tort z kwiatów na Dzień Matki?

Jak zrobić tort z kwiatów na Dzień Matki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zrób mamie przemiłą niespodziankę na Dzień Matki. Podaruj jej kwiaty, ale nie w formie, jaką zna na co dzień. Zaaranżuj je tak, aby kształtem przypominały tort. Taka forma na pewno się sprawdzi i zachwyci. Jest to pomysł nie tylko na prezent z okazji Dnia Matki, ale i na ślub, imieniny czy fajny sposób na udekorowanie stołu. Koniecznie wypróbuj.
Rzeczy, których potrzebujesz:
dość duża gąbka florystyczna, klosz na ciasto, kwiaty – żywe lub sztuczne, nożyczki, nóż, wstążka, ozdobne liście, szpilki, klej szybkoschnący – opcjonalnie.
1
Gąbkę florystyczną wytnij na kształt tortu. Jeśli nie masz tak dużej gąbki posłuż się dwiema mniejszymi, aby po złożeniu miały kształt tortu.
2
Jeśli używasz żywych kwiatów zamocz gąbkę w wodzie na około pół godziny. Jeśli używasz sztucznych kwiatów, pomiń ten krok.
3
W tym czasie przygotuj kwiaty. Skróć ich łodyżki do około 2 cm, aby można było je wbić w gąbkę. Nie potrzebujesz liści na łodyżkach, wystarczą same kwiaty.
4
Liście ozdobne, na przykład z bluszczu oddziel od łodyżek.
5
Tort z kwiatów krok 5
Gdy gąbka nasiąknie postaw ją na kloszu. Zacznij wbijać w nią kwiaty zaczynając od środka. Wbij pierwszego kwiatka na samym środku na górze i zacznij go otaczać pozostałymi kwiatkami. Możesz zrobić taki tort tylko z jednego rodzaju kwiatów, lub z kilku. Umieszczaj jeden obok drugiego, aby zakryły gąbkę. Kwiaty wbij tylko na górze gąbki tak, aby nieco wystawały na boki.
6
Po bokach wokoło wbij wybrane listki. Możesz je środkiem dodatkowo przymocować szpilkami.
7
Tort z kwiatów krok 7
Na końcu owiń tort z kwiatów wybraną wstążką i zawiąż kokardkę. Możesz użyć szybkoschnącego kleju i podkleić wstążkę, żeby się nie przemieszczała. Jeśli wbijałaś liście na szpilkach wstążkę przewiąż środkiem po szpilkach, aby je zakryć.
8
Tort z kwiatów gotowy. Uważaj tylko, aby się nie zsunął z klosza. Mama powinna być zachwycona.
Jak zrobić pierścienie na serwetki z kwiatem?
Jak zrobić zagłówek do łóżka?
Jak zrobić okładkę na książkę z materiału?
Jak zrobić prostą laurkę dla mamy?
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Dzień Matki tuż tuż. Nie wolno nam o naszych kochanych mamach zapomnieć. W końcu tyle im zawdzięczamy! Podaruj mamie...
Jak zrobić kwiatki z papieru na Dzień Matki?
Dzień Matki tuż tuż. Nie wolno nam o naszych kochanych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt