Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak opóźnić wytrysk?

Jak opóźnić wytrysk?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1.8/5 (356 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Poniżej znajdziesz metody kontrolowania i powstrzymywania wytrysku. Metody te są całkowicie naturalne i bezpieczne. Dzięki nim twój stosunek będzie znacznie dłuższy.
1

Przed stosunkiem

Przed stosunkiem napij się 2 lampki wina. Alkohol sprawia, że zarówno ciało jak i umysł są bardziej zrelaksowane co pomaga w kontrolowaniu wytrysku. Jeśli naprawdę ciężko ci jest się kontrolować wypróbuj masturbację przed stosunkiem lub pozostaw tę sprawę w rękach partnerki.

2

W trakcie stosunku

Jeśli często zdarza ci się przedwczesny wytrysk staraj się po wprowadzeniu penisa w ogóle nie poruszać. Wykonaj kilka głębokich oddechów i jak poczujesz, że kontrolujesz sytuację zacznij się wolno poruszać.

3
Podczas stosunku staraj się być zrelaksowany. Staraj się oddychać wolno i przez nos - jest to bardzo ważne.
4
Co 10-60 sekund (w zależności od tego jak bardzo jesteś podniecony) zamknij oczy i weź bardzo głęboki wdech nosem - tak głęboki jak tylko ci się uda.
5
Zatrzymaj oddech na 3-5 sekund i wolno wypuść powietrze.
6
Zamykając oczy cała twoja uwaga powinna być skupiona na głębokim oddechu. Stwórz sobie w tym momencie w głowie swój świat złożony z gestów, uczuć, dźwięków oraz samego oddechu. Żadne słowa czy inne myśli nie powinny w tym momencie zakłócać twojej głowy - szczególnie te związane z seksem.
7
Jeśli czujesz, że naprawdę nie wytrzymasz dłużej, wypróbuj metodę blokowania wytrysku. Wyjmij penisa z pochwy, tak aby pozostała w środku wyłącznie główka. Przestań się zupełnie ruszać. Weź kilka wolnych i głębokich oddechów przez nos aż podniecenie opadnie.
8

Każdego dnia

Na co dzień ćwicz mięśnie Kegla. Przeczytaj dokładny opis jak ćwiczyć mięśnie Kegla. Dzięki tym mięśniom można kontrolować wytrysk oraz zwiększyć przyjemność podczas orgazmu. Jeśli twoje mięśnie Kegla będą naprawdę mocne będziesz mieć olbrzymie szanse na wielokrotny orgazm.

 1.8/5 (356 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

To odwieczne pytanie większości mężczyzn: jak mieć lepszą i dłuższą erekcję? Ponoć jest wiele rozwiązań, ćwiczenia,...
Jak mieć lepszą i dłuższą erekcję?
To odwieczne pytanie większości mężczyzn: jak mieć...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt