Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Fryzury > Najlepsze fryzury na upały

Najlepsze fryzury na upały

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Razem z wiosną nadeszła fala upałów i jak to bywa razem z nimi nowe pomysły na fryzury! Jeśli masz krótkie włosy to pewnie nie masz problemu, jednak co zrobić z włosami długimi i półdługimi? Poniżej przedstawiam fryzury w których będziesz się świetnie czuła jak i wyglądała.
1
Połowa spięta, połowa puszczona luźno

Połowa spięta, połowa puszczona luźno

Jeśli masz grube i gęste włosy i najlepiej wyglądasz w rozpuszczonych to najlepszą fryzurą dla ciebie na upały będzie połowa włosów spięta a połowa puszczona. Dzięki mniejszej ilości włosów opadających na ramiona będzie ci znacznie chłodniej. Ta fryzura jest najlepsza dla włosów długich.

2
Kłos

Kłos

Kolejna fryzura dla włosów długich – idealna na upały. Kłosy są bardzo modne a co najważniejsze – proste do zrobienia. Kłosa możesz zrobić z tyłu głowy, z boku lub z włosów związanych w koński ogon. Przeczytaj instrukcję: Jak zrobić kłosa?

3
Kucyk na bok

Kucyk na bok

Taki kucyk jest najlepszy dla włosów długich i półdługich. Dzięki przeplataniu ich z tyłu głowy włosy nie wypadają z gumki ani nie opadają na kark dzięki czemu jest nam chłodno i przewiewnie. A fryzura sama w sobie wygląda świetnie! Zobacz: Jak zrobić kucyka na bok?

4
Kok

Kok

Tego koka robi się bardzo prosto i nie będziesz potrzebowała żadnej pomocy. Wystarczy gumka i duża ilość wsuwek. Pamiętaj, że w tym roku najmodniejsze są koczki robione bardzo wysoko. Oczywiście możesz sobie zrobić również na karku jednak podczas upałów jest to niepraktyczne. Zobacz: Jak zrobić koka?

5
Warkocze po bokach

Dwa warkocze po bokach

Coraz częściej widzimy różne gwiazdy uczesane w dwa warkocze po bokach. Wygląda to uroczo i dziewczęco a jest takie proste! Fryzura idealna na ciepłe i gorące dni.

6
Kucyk

Kucyk

Nie ma chyba nic prostszego niż zwykły kucyk. Jednak czy musi być on nudny? Istnieje mnóstwo fajnych pomysłów na kucyka - kucyk opleciony włosami, z elementem francuza robionego od dołu, z warkoczykami, natapirowany czy z ozdobną wstążką. Jest w czym wybierać! Jeśli nie masz pomysłów zobacz: Jak zrobić kucyka na kilka sposobów?

 5/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Julka - 2012-05-23
Fryzury świetne, na pewno którąś z nich wypróbuję:) dzięki za świetne pomysły:)
Ta fryzura jest idealna do pracy, na rozmowę kwalifikacyjną, chrzest czy imieniny cioci. Jest elegancka, prosta i...
Jak elegancko upiąć włosy?
Ta fryzura jest idealna do pracy, na rozmowę kwalifikacyjną, chrzest czy imieniny cioci...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt