Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Inne zabiegi > Domowe sposoby na nieprzyjemny zapach stóp

Domowe sposoby na nieprzyjemny zapach stóp

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (38 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 20 
Wstydzisz się zdejmować buty u znajomych bojąc się, że gdy to zrobisz, znokautujesz całe pomieszczenie? Nieprzyjemny zapach stóp to kłopotliwy problem, który skutecznie ogranicza życie towarzyskie i naraża nas na złowrogie spojrzenia znajomych. Brzydki zapach stóp przypisywany jest bakterii, która rozwija się w ciepłym, wilgotnym środowisku, jakim są spocone stopy, wilgotne skarpetki, czy przepocone buty. Jeśli zmagasz się z tym problemem, nie załamuj się. Istnieją skuteczne domowe sposoby, które pozwolą ci utrzymać stopy w suchości i na zawsze pozbyć się nieprzyjemnego zapachu.
 3.5/5 (38 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (11)

gabbie - 2016-02-09
Mi pomaga antyperspirant z Bielendy z serii Happy end. Nakladam go rano na stopy i dzieki temu przez caly dzien skora jest swieza, nawilzona i pozbylam sie nieprzyjemnego zapachu :) polecam :)
śmirdziały - 2016-01-05
a co powiecie na przemywanie stup alkoholem stosuje to od 6 miesiecy mniej więcej dwa razy w tygodniu oczywaiście po tym kremik mocno nawilżający i skarpetka bawełniana muszę powiedzieć że to mega działa stopki me nie śmierdzą tylko nie wiem czy mogą wystąpić jakieś obawy bo nic nie znarazłam w w necie na temat przemywania stup alkocholem 40procętowym mąż mówi ty myszko zaczęłaś chlać hehhehehhe
MartaD - 2014-11-28
Ja u swojego męża stosowałam już wszystkie sposoby. Nic nie pomagało. Gdzieś w necie przeczytałam o nowym preparacie - Podolight. Producent pisze że działa przez 6 tygodni po 1 aplikacji. Mija 4 tydzień i smrodu nie ma. Hurra !!!!
jonasz - 2014-11-27
czyścioch zgadzam się. Ale co w przypadku gdy myjesz 2 razy dziennie badania w laboratorium nie wykazują grzybicy a stopy dalej śmierdzą?
jesiooooonka - 2014-10-13
Najlepiej zrobić wywar z mięty, goździków, 0,5 szklanki octu i szczypty soli. Nasączyć tym wywarem materiał i położyć na stopy na 15 minut. Później obmyć nogi w jak najzimniejszej wodzie, dokładnie wysuszyć i zasypać talkiem (najlepiej zapachowym). A co do butów to kupować skórzane i w miarę przewiewne, oddychające. Jeżeli wydziela się z nich nieprzyjemny zapach to wyprać w pralce albo włożyć pod lampę ultrafioletową (jest ona w zwabiaczach na komary). Światło te ma właściwości anty bakteryjne, dlatego znajduje się na salach szpitalnych. Pozdrawiam :)
czyścioch - 2014-08-12
Trzeba nogi codziennie wyszorować z użyciem mydła i wody.Bez tego ani rusz.Skarpety trzeba zmieniać regularnie.Samo moczenie w wodzie nic nie da.
kaja - 2014-08-12
Najlepszy jest kwas borowy, dostępny w aptece. Wystarczy odrobię wsypać do buta i po kłopocie :-)
stefan - 2014-08-11
Na więcej podstron nie dało się podzielić?
efi5 - 2013-04-15
To prawda, że brzydki zapach stóp potrafi uczynić życie smutnym..Znam takie osoby i już samo powiedzenie lub podpowiedzenie im o tym jest mocno krępujące.Jednak jestem za tym żeby mimo wszystko poruszac ten temat, bo ma istotne znaczenie w naszym zyciu.Dziękuję za wszystkie porady, bo warto je było przeczytać i delikatnie podpowiem osobom zainteresowanym w moim otoczeniu.
haha1235 - 2012-11-22
Przede wszystkim to higiena... higiena i jeszcze raz higiena, bo bez tego ani rusz. Po drugie świeże skarpetki co dziennie!!!! nawet 2-3 razy dziennie, w zależności od potrzeby. Moczenmie nóg itd.
Ale faktycznie, to czasem nie wystarcza i trzeba sięgnąć po inne środki. Dobrym rozwiązaniem są wkładki8 zapachowe do butów lub saszetki, takie jak np. te:
http://allegro.pl/saszetki-zapachowe-pachnace-do-butow-szafy-2-szt-i2791403725.html
to znalazłam przed chwilą, ale jest wiele takich aukcji czy sklepów, bez trudu można znaleźć podobne! polecam!
janusz - 2012-11-20
Dziękuje, porady okazały się przydatne :)
Nikt nie twierdzi, że stopy powinny pachnieć jak Chanel No. 5. Nawet te najbardziej zadbane, szczególnie po całym dniu...
Jak poradzić sobie z brzydko pachnącymi stopami?
Nikt nie twierdzi, że stopy powinny pachnieć jak Chanel...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt