Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Alergie > Jak leczyć zatoki?

Jak leczyć zatoki?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (80 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Objawami chorych zatok może być ból głowy - szczególnie nasilający się podczas pochylania głowy, kichania, problemy z węchem oraz stale zatkany nos. Poniżej przestawiam metody leczenia zatok.
 3.9/5 (80 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

agnieszkawawa - 2015-02-26
Czosnek dobry na wszystko :) Na mojego męża nic nie działa generalnie. Jak już go tak boli, że nie może wytrzymać do pomaga mu końska dawka zatoxinu. Szykuje się na operacje przegrody nosowej, miejmy nadzieje, że to przyniesie mu ulgę.
topielica - 2013-09-21
Bardzo dobrze działa czosnek ,ale nie każdy może go jeśc wobec tego polecam tabletki czosnkowe z dodatkiem pokrzywy alliofil -naturalne i pomagają przy zatokach.
Sanienka - 2011-05-23
Leyja może za krótko je stosowałaś, na to trzeba czasu i systematyczności. Ja co prawda nie mam problemów z zatokami, ale przy katarze Euphorbium mi pomógł bardzo szybko.
leyla75 - 2011-03-12
witam

Na moje zatoki nic nie dzilala. robilam parowki, stosowalam tez Euphorbium i nic a nic , mam zatkany nos , ne moge oddychac , mecze sie nawet przy mowieniu POMOCY !!!!
marfanka - 2010-05-30
W pierwszej poradzie pisze, że dobrą metoda jest inhalacja czyli wdychanie pary wodnej. Na tej samej zasadzie działa właśnie euphorbium, które jest roztworem soli fizjologicznej z substancjami leczniczymi, które wspomagają odbudowę zniszczonej śluzówki nosa. Tak jak inhalacja nawilża śluzówkę nosa. Przy katarze siennym ogromnym plusem jest to, że preparat ten można bardzo długo stosować.
Cati - 2010-04-30
Euphorbium to bardzo fajne krople. Pomagają zarówno przy katarze alergicznym jak i zatokowym
Inhalacje to znany i sprawdzony sposób na różne infekcje górnych i dolnych dróg oddechowych. Można za ich pomocą leczyć...
Jak zrobić inhalację na zatoki?
Inhalacje to znany i sprawdzony sposób na różne infekcje...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub