Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Ginekologiczne > Jak naturalnie leczyć przewlekłe zapalenie dróg moczowych?
Jak naturalnie leczyć przewlekłe zapalenie dróg moczowych?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Większość osób cierpi na przewlekłe zapalenie dróg moczowych. Jak już raz złapiemy zapalenie np. pęcherza to później ciągnie się ono za nami już do końca życia. Stany ostre z objawami występują przynajmniej raz w roku a po wyleczeniu przechodzą w przewlekłe stany bezobjawowe. Większość osób nawet nie wie o tym, że stan zapalny ciągle tam jest i że może przenieść się w każdej chwili na nerki i po cichu je zniszczyć zanim się w ogóle zorientujemy co się dzieje. Przewlekłe stany zapalenia dróg moczowych można wyleczyć stosując roczną kurację naparem ziołowym (przepisu Józefa Słoneckiego).
Rzeczy, których potrzebujesz:
3 łyżki stołowe kwiatu wrzosu, 1 łyżka ziela mącznicy lekarskiej, 1 łyżka liści melisy, 1 łyżka ziela fiołka trójbarwnego, 1 łyżka kwiatu jasnoty białej (tylko kobiety), 1 łyżka znamienia kukurydzy (tylko mężczyźni)
1
W przypadku dzieci do 20 kg stosuj 1/4 ilości powyższych składników, dzieci do 40 kg ½ zaś osoby do 60 kg 3/4 dawki dla dorosłych.
2
Napar przygotuj wieczorem. Przygotowane liście włóż do termosu i zalej litrem wrzącej wody.
3
Następnego dnia wypij napar rano, w południe i wieczorem. Pij go pomiędzy posiłkami, najwcześniej na pół godziny przed posiłkiem i 40 minut po nim.
4
Napar pij przez 6 tygodni a następnie zrób 3 tygodnie przerwy, później znów 6 tygodni picia i 3 tygodnie przerwy - i tak przez cały rok, nawet wówczas gdy nie będą występować objawy zapalenia dróg moczowych.
Domowe sposoby na infekcje dróg moczowych
Jak leczyć infekcje dróg moczowych?
Jak zapobiegać infekcjom pochwy?
Jak zrobić nasiadówkę?
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Aneta fizjot - 2015-10-29
W okresie dojrzewania miałam częste problemy z pęcherzem moczowym tabletki fural.. i urosep.. łykałam jak cukierki. Dopiero na studiach miałam 2h z akupresury stóp. nacisnełam punkt nerek na stopie i mało nie wstałam z bólu. Po dwóch tygodniach samodzielnego masażu stóp punkt nerek, moczowodów i pęcherza moczowego moje przewlekłe zapalenia pęcherza moczowego znikneły całkowicie. Było to już 10 lat temu ale od tamtego czasu nie złapałam tej choroby ani razu a masuje się przynajmniej 3 razy w tygodniu- szczególnie gdy wyczuwam na stopie bolesne punkty. Od razu uprzedzam że był to masaż amatorski po pół godziny dziennie przed telewizorem to nie jest reklama gabinetów masażu tylko samoleczenia. Moje koleżanki fizjoterapeutki z podobnymi problemami wcale mnie nie słuchały, więc nie zdziwię się że większość ludzi pozostanie przy nasiadówkach i lekach- ale mi pomogło więc może i komuś pomoże. Nie trzeba być profesjonalistą w masażu aby to zastotować. Teraz kiedy czuję uczucie pieczenia pęcherza czasami na szybko masuje tylko pęcherz moczowy po 5 minut na każdą stopę- nawet kilka razy dziennie jako uzupełnienie do pełnego masażu nerek,moczowodu i pęcherza moczowego. Najlepiej kuracje zacząć w okresie remisji choroby- będziemy widzieć poprawę kiedy bolesne punkty w naszych stopach wyczuwalne jako twardy groszek zielony itp, znikną. To przełoży się na stan zdrowia.
grzyyywa - 2012-08-21
Jak się rozwija zapalenie pęcherza, to ja polecam zastosować wtedy nasiadówki z rumianku i pokrzywy, a do tego łykać kapsułki prouro - mi po tym zawsze objawy ustępują. warto też pić dużo płynów, żeby przepłukać pęcherz.
 
Dotychczas kwas hialuronowy robił karierę w medycynie estetycznej. Pomagał likwidować zmarszczki, powiększać piersi,...
Kwas hialuronowy - jakie ma działanie?
Dotychczas kwas hialuronowy robił karierę w medycynie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt