Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Koki i upięcia > Jak zrobić kok z warkoczem od dołu?

Jak zrobić kok z warkoczem od dołu?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (29 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Jest to ostatnio bardzo modna fryzura, która swoją popularność zawdzięcza blogom modowym. Wygląda bardzo ciekawie i mimo iż na pierwszy rzut oka jest skomplikowana to w rzeczywistości jest prosta do zrobienia. Aby jednak zrobić kok z warkoczem od dołu musisz umieć robić zwykły warkocz francuski. Kok z warkoczem od dołu to mianowicie nic innego jak zwykły warkocz francuski zaplatany od tyłu głowy ku czubkowi. Na czubku go wiążemy i z luźnych włosów robimy kok. Proste, prawda?
1
kok z warkoczem od dołu 1
(!) Włosy do tej fryzury powinny być myte poprzedniego dnia lub 2 dni wcześniej. Włosy świeżo umyte się nie trzymają, rozsypują i nie są aż tak podatne na układanie.

Schyl głowę w dół i zaczesz włosy do przodu. Pasmo włosów przy karku podziel na 3 równe części.
2
kok z warkoczem od dołu 2
Zacznij zaplatać warkocz. Przepleć go na początku tak jak robi się zwykły warkocz. Po każdym kolejnym przepleceniu dobieraj z boku głowy kolejne pasmo, dodaj je do pasma środkowego i przepleć. Wybierz pasmo z drugiej strony głowy, dodaj do pasma środkowego i przepleć. Jeśli nie umiesz robić warkocza francuskiego to nauczysz się go w prosty sposób z tej instrukcji: Jak zrobić warkocz francuski?

Jak już dojdziesz z warkoczem do tej wysokości, na której chcesz mieć kok, to przestań zaplatać i zwiąż go mocno przy skórze gumką. Rozczesz włosy z kucyka.
3
kok z warkoczem od dołu 3
Jeśli chcesz zrobić duży kok (wyglądający tak, jakbyś miała mnóstwo włosów na głowie) weź jakąś starą skarpetkę, odetnij jej koniec w miejscu, gdzie są palce, zwiń ją na kształt obwarzanka i zwiąż nią włosy tak jak gumką.
4
kok z warkoczem od dołu 4
Następnie rozłóż włosy dookoła skarpetki, tak, aby włosy ją całkowicie zasłaniały.
5
kok z warkoczem od dołu 5
Następnie zacznij zaginać końcówki włosów pod spód koka (zawijaj je dookoła i wciskaj końcówki pod spód). Zawinięte pod spód końcówki przymocuj cienką gumką do włosów lub wsuwkami.
6
kok z warkoczem od dołu 6
Całość spryskaj lakierem do włosów. Gotowe!
 4/5 (29 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (8)

jola - 2015-02-26
2 dni nie myć włosów?? ja musze je myc codziennie dzieki za takie porady
june11 - 2015-02-26
zapleść WARKOCZ, zrobić KOK!!!!! Czy te porady piszą niedouczone gimnazjalistki?
Don Vito - 2015-02-26
masakra. Kto to nosi? chyba na ukraińskiej wsi! Kobiety, nie róbcie tego! Warkocze, koki to dobre dla starych pudernic.
Anka - 2015-02-26
Ja moją córkę tak czesałam 3o lat temu, to nie jest trudne, ale samej sobie zrobić raczej nie możliwe. Sobie umiem zrobić jedynie prostego dobierańca, ale innym wymyślam przedziwne kombinacje, chociaż nie jestem fryzjerką :)
Kangur - 2015-02-26
W Australii byla na to moda jakies 15 lat temu
szara5 - 2014-10-24
super to wyglada :)
no mi sie podoba bardzo:)
Ola - 2013-03-11
Szału niema , takie troszkę skrzywione te warkocze:-(
jools, - 2012-12-13
ślicznie to wygląda, :D
Asymetryczny kok z warkoczykiem cieszy się coraz większą popularnością. Fryzura ta dodaje kobiecości, seksapilu i...
Jak zrobić kok na bok z warkoczem?
Asymetryczny kok z warkoczykiem cieszy się coraz większą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt