Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Śniadanie > Ciepłe śniadania > Jak zrobić dobre gofry?

Jak zrobić dobre gofry?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
Poniższe wskazówki dotyczą gofrów amerykańskich czyli tych bez drożdży (a nie gofrów belgijskich które są z drożdżami). Pisząc w tytule “dobre gofry” mam na myśli gofry chrupiące i delikatnie brązowe z zewnątrz a w środku wilgotne, lekkie i puszyste.
1

Poniżej przedstawiam 10 wskazówek które pomogą ci zrobić idealne gofry natomiast tu znajdziesz -> przepis na gofry.

2

Szanuj swoją gofrownicę. Upewnij się, że przeczytałeś dokładnie instrukcję obsługi gofrownicy. Nie na wszystkich gofrownicach robi się gofry tak samo. W zależności od firmy i modelu mogą one wymagać innej obsługi. W niektórych przepisach jest zalecane, aby spryskać gofrownicę przed użyciem olejem lub preparatem w sprayu zapobiegającym przywieraniu smażonych produktów. Istnieje spora szansa, że według instrukcji obsługi nie należy tego robić.

3

“Preparat zapobiegający przywieraniu” jest już w cieście. To czy gofry będę przywierać do gofrownicy czy nie uzależnione jest od ilości oleju w cieście. Jeśli gofry zawsze ci przywierają do gofrownicy to oznacza, że musisz zwiększyć ilość oleju.

4

Oddziel białka od żółtek. Jeśli ważne jest dla ciebie, aby gofry były puszyste w środku to przed zrobieniem ciasta oddziel białka od żółtek. Dodaj ubite żółtka do mokrych składników z przepisu na ciasto. Następnie ubij białka na sztywno i delikatnie wmieszaj białkową pianę do ciasta.

Jak zrobić croissanty?
Jak zrobić gofry drożdżowe?
Jak zrobić arbuzowe gofry?
Jak zrobić gofry cynamonowe?
strona 1 z 3następna >
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

HipsteeR - 2013-09-17
Świetny przepis, długo szukałam jakiegoś na prawdę dobrego, a te sa przepyszne!
Polecam :D
Jak zrobić gofry czekoladowe?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub