Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Prezenty dla Niej > Jaki wybrać prezent dla żony?

Jaki wybrać prezent dla żony?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 2.5/5 (18 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Twoja żona ma niedługo urodziny a Ty zapewne nie masz jeszcze ani prezentu dla niej, ani nawet pomysłu na prezent. Nie masz zielonego pojęcia co Ona chciałaby otrzymać. Poniżej przedstawiamy porady co zrobić w takiej sytuacji.
Rzeczy, których potrzebujesz:
pieniądze, czas, dobrą pamięć.
1
Spędź jak najwięcej czasu na rozmowie ze swoją żoną. Słuchaj uważnie o czym mówi i czym się aktualnie interesuje. Staraj się zaangażować w rozmowę i zadawaj pytania, jednak takie, które nie będą zbyt oczywiste. Prezent ma być niespodzianką. Taki właśnie najbardziej cieszy. Zatem nie pytaj wprost: “Co chciałabyś kochanie dostać na urodziny?”. Wysil się i rozmawiaj tak długo, aż wpadniesz na jakiś trop.
2
Kup sobie kalendarz lub osobisty organizer. Zaznacz w nim jej urodziny oraz inne ważne okazje jak np. wasze rocznice. Najlepiej zaznacz sobie to wszystko na tydzień przed datą, abyś miał czas na zakupy. Ważne daty zanotuj również w swoim telefonie (ustawiając alarm tydzień wcześniej). Jeśli nie chcesz kłótni, płaczu oraz rozczarowania nie wolno zapomnieć Ci ani o jednej ważnej (dla Twojej żony) dacie.
3
Sprawa wyboru prezentu jest bardzo prosta pod warunkiem, że Twoja żona uprawia jakiś sport, lub planuje go uprawiać. Np. jeśli od nowego sezonu Twoja żona zamierza zapisać się z przyjaciółką na tenisa, kup jej do tego przeznaczony sprzęt, rakietę itp. Jeśli od lat jeździ na koniu, zabierz ją na kilkudniowy rajd konny po bieszczadzkich drogach i bezdrożach.
15 pomysłów na prezenty dla kobiet
Jaki prezent kupić żonie na rocznicę ślubu?
Jak wybrać prezent pod choinkę dla kobiety?
Jak być dobrą żoną?
4
O ile jeszcze tego nie robisz zacznij chodzić z żoną na zakupy. Chodzenie po sklepach z kobietami zazwyczaj jest ogromnym wyzwaniem dla każdego mężczyzny jednak posiada swoje plusy. Po pierwsze, Twoja żona z pewnością będzie zachwycona jeśli będziesz jej towarzyszyć w podczas zakupów. Drugą zaletą biegania za żoną po centrach handlowych jest to, że o ile zwrócisz uwagę na to co mówi, z pewnością dowiesz się co jej się podoba i co chciałaby mieć.
5
Kupowanie żonie ubrań w prezencie nie jest dobrym pomysłem. Również nie powinieneś kupować jej nic praktycznego. Możliwe, że chciałaby mieć blender, jednak nie kupuj jej go na urodziny itp okazje. Zachowaj pomysły na praktyczne prezenty na inne, mniej ważne okazje.
 2.5/5 (18 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

fancy - 2010-12-10
Mnie marzy się dostać na prezent jakiś masaż w spa albo coś co pozwoliło by mi się odprężyć np masażer. Każda kobieta lubi dostać coś co powoli jej stać się piękniejszą i przy okazji wzbudzi pozytywne emocje:)
dave - 2009-12-16
a ja swojej rozwód, też była zaskoczona
mania - 2009-12-14
Ja swojej żonce kupiłem strój pokojówki (Dyskrecja_pl). Dlaczego? Ponieważ kiedyś w żartach powiedziała coś o przebierankach, a ja potraktowałem to poważnie. Była zaskoczona ale i zadowolona.
Lady - 2009-02-13
sam mogłeś zrobić jej masaż. byłoby tak romantycznie :)
marc28 - 2009-02-13
Ja zafundowałem żonie na walentynki masaż erotyczny TAO niech się cieszy :))
 
Rocznica ślubu to doskonała okazja do świętowania związku dwojga kochających się ludzi. Ten wyjątkowy dzień można...
Rocznica ślubu to doskonała okazja do świętowania...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt