Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Higiena Osobista > Pielęgnacja dłoni i stóp > Domowy sposób na szorstkie pięty.

Domowy sposób na szorstkie pięty.

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 3.2/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Czy masz suche, popękane i szorstkie piety? Jeśli tak, to na pewno chowasz je przed światem i cierpisz za każdym razem, gdy na nie patrzysz. Jednak nie musi tak być, możesz sobie pomóc i na nowo pokochać swoje stopy i sandałki w lecie. Pozbądź się szorstkich pięt. Sposób jest prosty i dostępny dla każdego. Warto spróbować.
Rzeczy, których potrzebujesz:
ciepła woda, sól gorzka, twarda szczoteczka do zębów, miska do moczenia stóp, papierowy pilniczek.
1
Wypełnij miskę do moczenia stóp ciepłą wodą, nie za letnią i nie za gorącą.
2
Do wody dodaj szklankę gorzkiej soli i pozostaw lub zamieszaj, aby sól się rozpuściła.
3
Do tak przygotowanej wody włóż stopy i mocz je przez 30 minut.
4
Po tym czasie potraktuj pięty szczoteczką do zębów. Nie szoruj za długo i za mocno, po tak długim moczeniu stóp skóra będzie na tyle miękka, że z łatwością pozbędziesz się zrogowaciałego naskórka.
5
Opłucz stopy i wytrzyj do sucha. Zetrzyj stopy papierowym pilniczkiem. Staraj się trzeć stopy do momentu, aż usuniesz cały naskórek.
6
Ponownie opłucz stopy i wysusz je do sucha.
7
Na suche stopy nałóż zawartość kapsułki z witaminą E i wcieraj ją w zainfekowane pięty. PAMIĘTAJ: używaj kapsułki, nie kremu z witaminą E.
8
Nałóż skarpetki i połóż się spać.
9
Powtarzaj cały proces przez około pięć dni pod rząd. Potem raz w tygodniu, dla utrzymania efektu.
Jak wyleczyć popękane pięty?
Jak mieć miękkie pięty?
Jak pozbyć się nieprzyjemnego zapachu stóp?
Jak zrobić pedicure w domu?
 3.2/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

qazwsx - 2015-07-10
Ola.... wyobraź sobie, że często takie stopy są stopami osób które np chorują, ciężko pracują, mają zupełnie inne sprawy na głowie niż tylko dbanie o dłonie i stopy...
ps. podobno pomaga jeszcze moczenie stóp w ciepłym mleku i po 15 minutach szorowanie ich sodą oczyszczoną ;)
Ola - 2015-05-25
Nie wiem co trzeba zrobić żeby zapuścić tak pięty jak na focie. Chyba nie myć nóg przez rok
sisqa - 2012-11-16

A nie lepiej użyć tłustego kremu, np. masła kokosowego, ale naturalnego? Bo chyba tu o sam tłusty preparat chodzi.

goska87s - 2012-11-15
polecam jeszcze babciną metodę na suche i pękające pięty: do uprzednio wymoczonych i wyszorowanych stóp przykładamy skórkę od słoniny i obwiązujemy całość bandażem lub zakładamy skarpetki. Polecam zdecydowanie bardziej wersję z bandażem, skarpetki nie trzymają skórki za dobrze. Jest to dosyć stara metoda, nie każdemu może odpowiadać, ale zdecydowanie nie można odmówić jej skuteczności.
 
Latem nasze stopy są narażone na różnego rodzaju podrażnienia. Jest to też czas, kiedy zakładamy sandały i inne odkryte...
Jak mieć miękkie pięty?
Latem nasze stopy są narażone na różnego rodzaju podrażnienia. Jest to też czas...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt