Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Co mówi o tobie zdjęcie na Facebooku?

Co mówi o tobie zdjęcie na Facebooku?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (105 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 17 
Wbrew pozorom, wybór zdjęcia profilowego na Facebooku to poważna sprawa. Zobaczą je szkolni koledzy, byli partnerzy, rodzina i każdy, kto będzie chciał znaleźć cię w sieci. Ludziom często wydaje się, że zdjęcie profilowe to ich świadomy wybór. Rzadko mają rację. Poniżej poznasz 16 typów zdjęć profilowych wraz z opisem informacji, jakie o tobie niosą. Powiedzą one więcej, niż tysiące komentarzy na twoim profilu.
1
zdjęcie profilowe - typ 1

PORTRET

Co to jest?
Jak pewnie wiesz, portret to zdjęcie postaci przedstawionej od talii lub wyżej, włączając w to twarz.

Co o tobie mówi?
Umieszczenie swojego portretu jako zdjęcia profilowego świadczy, że jesteś normalną, rozsądną osobą, która jest pewna swojego wyglądu. Niektórzy mogą odebrać cię jako nudziarza. Jeśli umieszczony przez ciebie portret jest fragmentem profesjonalnej sesji zdjęciowej (sesja w studio z profesjonalnym makijażem, uczesaniem i ubraniami), oznacza to, że jesteś osobą nieszczerą, która lubi ukrywać się za maską, którą sama tworzy.

2
zdjęcie profilowe - typ 2

ZDJĘCIE Z ODDALI

Co to jest?
Osoba jest tak daleko od obiektywu, że widzisz ją na tle otoczenia, ale nie jesteś w stanie dostrzec żadnych szczegółów jej wyglądu.

Co o tobie mówi?
Jesteś osobą skrytą, która nie chce, żeby jakiś nieznany użytkownik, który trafił na twój profil w sieci wiedział jak wyglądasz. Prawdopodobnie jesteś odrobinę nieśmiały/-a i zachowujesz dystans w stosunku do ludzi, których nie znasz. Masz konserwatywne poglądy. Brakuje ci pewności siebie i tak naprawdę ten cały Facebook nie do końca do ciebie pasuje.

3
zdjęcie profilowe - typ 3

ZDJĘCIE Z BARDZO BLISKA

Co to jest?
Osoba na zdjęciu jest tak blisko obiektywu, że widzisz tylko fragment jej twarzy lub ciała.

Co o tobie mówi?
Chcesz, żeby inni myśleli, że jesteś oryginalna i zabawna, a zdjęcie fragmentu twojej twarzy ma sprawić, że wiele osób będzie chciało się zaprzyjaźnić z kimś tak rozrywkowym jak ty. Przemyśl to jeszcze raz, bo wrażenia jakie wywołuje to zdjęcie na innych są zupełnie odwrotne.

4
zdjęcie profilowe - typ 4

ZDJĘCIE CIEBIE JAKO DZIECKA

Co to jest?
Chodzi oczywiście o zdjęcie z dzieciństwa wyciągnięte ze starego albumu rodzinnego i umieszczone jako profilowe.

Co o tobie mówi?
Żyjesz przeszłością. Wówczas byłeś słodki i uroczy, teraz jesteś nudny i brzydki. Masz bardzo konserwatywne poglądy i prawdopodobnie nigdy nie zmienisz przyjętego przez ciebie kierunku. Zastanów się - kto będzie chciał zaprzyjaźnić się ze zdjęciem z tak odległego okresu z przeszłości?

5
zdjęcie profilowe - typ 5

ZDJĘCIE PUPILA

Co to jest?
Jest to zdjęcie domowego zwierzątka, z właścicielem lub bez.

Co o tobie mówi?
Ludzie będą odbierać to zdjęcie pod kątem tego, co myślą o danym zwierzęciu. Fotka ta nie mówi o tobie absolutnie nic.

6
zdjęcie profilowe - typ 6

ZDJĘCIE ŚLUBNE

Co to jest?
Zdjęcie Młodej Pary obowiązkowo w sukni ślubnej i garniturze.

Co o tobie mówi?
Chcesz, żeby wszyscy wiedzieli, że już jesteś osobą dorosłą. Porzucasz imprezy i postanawiasz oddać się życiu rodzinnemu, czekając, aż partner wróci do domu i dzielnie zmywając naczynia po obiedzie. Nie jesteś już typem imprezowiczki. Nie należy cię już odbierać jako indywidualność, ale jako połówkę pary.

7
zdjęcie profilowe - typ 7

ZDJĘCIE Z IMPREZY

Co to jest?
Zdjęcie danej osoby, często w towarzystwie, wyraźnie wskazujące, że jest uczestnikiem imprezy.

Co o tobie mówi?
Jesteś osobą niedojrzałą i lubisz balangi. Inni mogą odebrać cię jako kogoś mało inteligentnego. Prawdopodobnie wyleją cię z pracy za głupią fotkę na Facebooku lub wpis krytykujący twojego szefa. Marzysz o tym, żeby wyjść za mąż i zamienić zdjęcia z imprez na ślubny portret lub fotografie dziecka.

8
zdjęcie profilowe - typ 8

ZDJĘCIE RODZINNE

Co to jest?
Zamiast pokazywać ciebie to zdjęcie ukazuje całą rodzinę.

Co o tobie mówi?
Jesteś osobą skoncentrowaną na rodzinie i raczej nie można się z tobą zabawić, ani pożartować.

9
zdjęcie profilowe - typ 9

ZDJĘCIA Z PODRÓŻY LUB NA ŁONIE NATURY

Co to jest?
Zdjęcie ukazujące daną osobę na tle zachodzącego słońca, głaskającą krokodyla, ściskającą pytona, obejmującą wielkie drzewo w Puszczy Amazońskiej lub wtapiającą się w konstrukcję wieży Eiffla.

Co o tobie mówi?
Jesteś osobą płytką i brakuje ci pewności siebie w byciu tym, kim naprawdę jesteś. Zachwycasz się sobą nie widząc, że tak naprawdę król jest nagi. Twoje zdjęcie mówi światu „Och, odezwij się do mnie i podziwiaj, w jakim nowym egzotycznym miejscu jestem tym razem”.

10
zdjęcie profilowe - typ 10

ZDJĘCIA TWOJEGO DZIECKA/DZIECI

Co to jest?
Jak sama nazwa wskazuje, jest to zdjęcie twojego dziecka, które uważasz za najpiękniejsze na świecie.

Co o tobie mówi?
Nie widzisz świata poza swoim dzieckiem, więc raczej nie warto się z tobą kontaktować.

11
zdjęcie profilowe - typ 11

ZDJĘCIE CIEBIE JAKO SUPERBOHATERA

Co to jest?
Wiele osób umieszcza jako zdjęcia profilowe fotografie przedstawiające ich skaczących na bungee, wspinających się na strome szczyty, surfujących, robiących akrobacje na rowerze itp.

Co o tobie mówi?
Zwykła ty jesteś nudna, a twoje życie mało ekscytujące. Musisz więc szukać okazji, które pozwolą ci się stać superbohaterką i zrekompensować sobie szarość dnia codziennego. Szkoda zachodu, większość ludzi i tak stwierdzi, że te zdjęcia to fotomontaż.

12
zdjęcie profilowe - typ 12

ZDJĘCIE POSTACI Z BAJKI

Co to jest?
Niektórzy mają w zwyczaju umieszczać jako profilowe zdjęcie ulubionego celebryty lub postaci z kreskówki.

Co o tobie mówi?
Jest to zupełnie bezsensowne i niemodne. Co więcej, uniemożliwia osobom, które nie mają z tobą bezpośredniego kontaktu, odnalezienie i zidentyfikowanie cię w sieci.

13
zdjęcie profilowe - typ 13

ZDJĘCIE POSTARZANE

Co to jest?
Zdjęcie wykonane niedawno ale postarzone za pomocą aparatu lub programu graficznego.

Co o tobie mówi?
Chcesz żyć przeszłością i boisz się tego, co nastąpi w przyszłości.

14
zdjęcie profilowe - typ 14

NORMALNE ZDJĘCIE PRZEROBIONE NA RYSUNKOWE

Co to jest?
Wiele stron oferuje możliwość przerobienia zwykłego zdjęcia na jego wersję rysunkową.

Co o tobie mówi?
Jesteś osobą płytką i boisz się pokazać siebie taką, jaka naprawdę jesteś.

15
zdjęcie profilowe - typ 15

ŚMIESZNE ZDJĘCIE SIEBIE

Co to jest?
Zdjęcie danej osoby w sytuacji, która ją ośmiesza, np. z dziwnym wyrazem twarzy, w śmiesznym przebraniu lub zabawnym kapeluszu. Takie zdjęcie można ustawić jako profilowe na krótko i udostępnić tylko grupie najbliższych znajomych, ale na dłuższą metę nie powinno się go pozostawiać jako zdjęcia głównego.

Co o tobie mówi?
Może sprawiać, że inni odniosą wrażenie, iż jesteś osobą, której na niczym nie zależy. Odbierana będziesz jako ktoś płytki, nie szanujący siebie i pozbawiony poczucia własnej wartości.

16
zdjęcie profilowe - typ 16

ZDJĘCIE PARY

Co to jest?
Zdjęcie ciebie z twoją drugą połówką, podczas wycieczki, na świętach, na łonie natury.

Co o tobie mówi?
Mówi, że chcesz ogłosić światu, że jesteś szczęśliwa w związku. Wspólne zdjęcia ze świąt mają udowodnić, że jesteście zżyci jako para i planujecie wspólną przyszłość. Nie należy cię już odbierać jako pojedynczego bytu, ale połowę całości jaką planujesz stworzyć ze swoim partnerem.

 2.2/5 (105 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (50)

Pepak - 2017-02-03
Bzdury. To jak ocenianie książki po okładce.
gosciu - 2016-09-16
ten artykuł był pisany przez zakompleksioną osobe czy mi sie wydaje? Bo wychodzi na to, ze kazde zdjęcie jest złe więc lepiej wg nie wstawiać zdjecia.. Ja uwazam, ze usmiech wystarczy na profilowe ;)
Marek - 2016-08-08
Wiec jakie dodac zdjecie??? kazdy rodzaj jest czyms zlym albo glupim???
jolka - 2016-08-01
naprawdę dawno nie czytałam większych idiotyzmów
ptk - 2015-11-23
słabe....
kitty - 2015-09-17
Nie wiem co autor tego artykułu brał, ale powinien odstawić. A przynajmniej ograniczyć. Żenująco durne.
muszelka123 - 2015-06-11
haha
Co? - 2015-05-18
Jestem płytki bo mam zdjęcie na tle zabytku? Autor jest chyba trochę upośledzony skoro uważa, ze ludzie którzy podróżują są płytcy. Spełniają swoje marzenia i wzbogacają się intelektualnie w kręgach innych kultur i tylko prezentują to znajomym. Dziękuję.
justyna306 - 2015-03-20
Co za bzdury. Wychodzi na to, ze nie wazne jakie wstawi sie zdjecie to bedzie zle, odbiora za nudziarza itd. To, ze ma ktos zdjecie dziecka to juz trzeba go wykreslic z zycia najlepiej. Masakra. Nie wiem o czym myslal autor postu kiedy to pisal. :-/
TrupiaKrulofa - 2015-03-10
Co mówią te wszystkie zdjęcia ogólnie - masz akurat taki kaprys, że chcesz wstawić takie, a nie inne zdjęcie. Bo Ci się podoba, bo ładnie wyglądasz, bo ładny krajobraz w tle, bo się zakochałaś/eś, bo coś tam, bo piesek, bo lubisz tę kreskówkę, bo masz do tego prawo i nikomu nic do tego.
Lilo - 2014-11-05
What? Jestem płytka, bo wstawiłam sobie zdjęcie z egzotycznym zwierzakiem w niecodziennym zoo. Zdjęcia z podróży są płytkie. Są ludzie co jeżdżą na wakacje ciągle w jedno miejsce i chwalą się, że znowu tam byli, a są ludzie co mają marzenie by zobaczyć świat, więc zdjęcia są tylko dowodem na to, że jak sie chce to można spełniać marzenia, a nie płytkości.
balum balum - 2014-07-14
moje zdjęcie na fb jest niepoważne tylko dlatego ze ten portal tez traktuje niepowaznie i szybko przeszedł do historii a w ogóle powyzsze opisy do zdjęc były dośc płytkie i świadczące że osoba która to wymyśliła jest najprawdopodobniej oschła i pewnie żle przyjeta na fb z powodu swoich głupawych teorii, nie chce mi sie pisać dalej, ciekawosć pozwoliła na tylko tyle, pa
B - 2014-07-14
Niesamowicie hejterskie podejście. Jakie by nie było zdjęcie, zawsze mówi o właścicielu konta coś negatywnego. Zwykły, byle jaki portret jeszcze jako tako, choć możesz zostać uznany za nudziarza. Każde inne zdjęcie to porażka, przez która nikt nie będzie chciał cię poznać. Dwie rozimprezowane dziewczyny na pewno marzą o szorowaniu mężowi garów, bo wrzucają fotkę z bibki? Doktorat z psychologii autorowi tekstu normalnie dać, jego analiza tych zdjęć jest tak wnikliwa, że wręcz godna Nobla...ludzie, nawet półżartem można nie pisać takich karkołomnych bzdur. Sorry.
jolka - 2014-06-20
a co to jest facebook i po co to jest??????
Progressive - 2014-06-19
Redaktor zapomniał napisać, że już samo posiadanie konta na facebook-u świadczy o płytkości danej osoby.
max - 2014-06-19
Sam fakt oddawania za darmo wlasnej prywatnosci na FS swiadczy o tym ze ta osoba jest mniej warta niz Tania dziwka, gdyz prostytuuje sie za darmo
bzdury - 2014-06-19
Płytka osoba musiała napisać te bzdury, bo tak płytkiej oceny zdjęć profilowych nie mógł zrobić nikt mądry. Nie mam profilu na Facebook i na żadnym społecznościowym portalu ale to co tu przeczytałem to są same bzdury!
zdegustowany - 2014-06-19
Tekst na poziomie gimnazjalisty, i to takiego mało ogarniętego.....
tom - 2014-06-19
Żal czytac. Kretyństwo jakich mało
michal - 2014-06-19
A ten artykuł świadczy o wielu kompleksach autora ;) tak jak on wywnioskował to po zdjęciach z facebooka, tak ja zauważam kim on jest po tym tekście ;)
michal - 2014-06-19
hahahaah, dawno takich bzdur nie czytałem ;)
maturzystka - 2014-06-19
Nie mam fajsbuka i bardzo mnie wkurza zachowanie moich rówieśników, którzy gdziekolwiek nie spojrzę gapią się w smartfony, posuwają palcem po ekranie, traktują to jak tlen. Jestem zażenowana tymi ludźmi. Szkoda, że dzisiejsze pokolenie nie umie inaczej żyć. Wyobrazić sobie tylko co by się stało gdyby wysiadł internet i te smartfony dla debili.
kam - 2014-06-19
he he co za baran to pisal
brednie - 2014-06-19
najbardziej plytki jest ten artykul heheheehe brednie
fuszi - 2014-06-19
Czyli czegokolwiek nie zamieścisz i tak wychodzisz na nudnego kretyna:)))
amitillosa - 2014-06-19
Co za brednie ! Kto to wymyślił ? A dlaczego nie ma wyjaśnienia zdjęcia gdzie widać niemalże cały biust albo pupę - ciekawe co to oznacza? :P
Juliettee - 2014-06-19
Totalny debilizm ten artykuł !!!:/
Powi - 2014-06-19
No więc - jeśli masz zdjęcie na facebooku to jesteś po prostu płytki, udajesz kogoś innego i jesteś nie poważny. Gratuluję domorosłemu psychologowi który pisał te wypociny...
Mika - 2014-06-19
Dawno, nie czytalam większych bzdur, ktoś kto to pisze, lub naprawdę tak ocenia ludzi musi być bardzo płytki...
panna Krysia - 2014-06-19
Nie ma mnie na fejsbucu - znakiem tego nie istnieję. :D
zatroskany - 2014-06-19
rany! nie mam fejsbuka i pewnie jestem nikim :(
aga - 2014-06-19
jesli o mnie chodzi nie mam konta na tym portalu, wlasciwie nie korzystam z takich stron. Brakuje mi czasu na przyjaznie z...odleglosci i na lasnowanie sie ;), choc byloby milo poglaskac swoje ego. Rozumiem, ze sa osoby, ktore potrzebuja takich przyjazni, rozmow, dlatego nie jestem przeciwna temu. Ale wiem, ze to polowa prawdy...znam osoby, ktorych zycie wyglada zupelnie inaczej, a tam pokazuja cos innego , zeby uzsykac lepszy wizerunek, gdybym nie znala prawdy, uwierzylabym. Zycze wszystkim mozliwosci kontaktow ze swoimi bliskimi w zupelnie inny sposob czyli na zywo ;). Pzdr.
cxcxzcxz - 2014-06-19
Dobrze autor prawi. Ogólnie fb to portal ludzi zakompleksionych, czesto słucham jak sobie znajomi zmieniają profilówki własnie w weekend "bo wtedy wiecej lajkow wpadnie" hahahaha
K - 2014-06-19
Z tego co tutaj napisali wychodzi, że lepiej nie dawać żadnego zdjęcia, bo jakiekolwiek dodane przez nas będzie źle odbierane. Ja czasami wklejam zdjęcie mojej twarzy, albo z profesjonalnej sesji, albo, np. Króla Juliana, i mam to szczerze mówiąc w głębokim poważaniu, jak inni ludzie mnie oceniają. Te osoby, które mnie znają i które zresztą mam jako osoby znajome wiedzą, jaka jestem i jakiekolwiek zdjęcie by tego nie zmieniło. Bo dla prawdziwych przyjaciół nie liczy się wygląd zewnętrzny, tylko to, jacy jesteśmy naprawdę.I tyle w temacie.
Nickname - 2014-06-18
A kim jestem, jeśli nie mam Facebooka wcale?
mjaj - 2014-06-18
Kompletne bzdety , kto takie bzdury wypisuje ? ściąć łeb !
zew - 2014-06-18
Co za brednie....
nick - 2014-06-18
Coś w tym jest....
Marian - 2014-06-18
Ja mam zdjecie jak podcieram tylek tylem do aparatu (powaznie). Jak mnie postrzegacie?
Ciri - 2014-06-18
a-net - "nie świadczy" pisze się osobno demonie intelektu... :)
Arc - 2014-06-18
Ale PIERDY...
a-net - 2014-06-18
Bardzo głęboki artykuł. Przemyslenia godne Sokratesa. Dobrze, że nas wszystkich zdiagnozowałeś, jako płytkich i nieposiadających absolutnie żadnych zainteresowań (wszak zdjęcie na tle znanego budynku, nieświadczy o tym, że nam sie podobało dane miejsca, a o głębokim kompleksie i płyciźnie umysłowej). Ciekawa jestem, jak zostałoby zakwalifikowane moje profilowe, którego opisu tutaj nie znalazlam. A szkoda, bo na pewno byłoby swiadectwem tego, ze jestem płytka, bez osobowosci i zainteresowań. :)
mkmk - 2014-06-18
ktoś kto to pisał największy problem ma sam z sobą. twierdzi, że osoba skacząca na bungi jest płytka, a na zdjęciu z ukochanym właściwy tor życia :D :D :D
lalalalala - 2013-08-21
co za geniusz to pisał? :) Rozumiem,że wszyscy razem do szeregu i myśleć o ślubie i o dzieciach, bo inaczej to płytkość - w każdym punkcie z lekka trąci konserwą i wycieczkami osobistymi autora :)
haha - 2013-06-27
co za kretyn to pisał? przeciez facebook to tylko portal jak przez jedno zdjęcię można stwierdzać takie rzeczy...
MADAFAKA - 2013-05-23
Autor sprzedał swój mózg za umiejętność pisania na klawiaturze. Smutne.
Zabawne - 2013-02-22
Ktoś tu chyba ma małe kompleksy
nananna - 2013-01-31
To co wszyscy są płytcy? To chore!!!
muls76 - 2012-08-24
nie jest to w żaden sposób obiektywne! Autor promuje swoją wyższość, zapewne na zdjęciu profilowym jest ubrany elegancko, jak typowy biznesman i uśmiechnięty, ewentualnie mina wskazująca na skupienie. To jest dopiero gra, myśli, że w ten sposób będzie postrzegany jako człowiek sukcesu.
Warto wspomnieć, że gardzi wszystkimi innymi możliwościami.
Ja robię najlepiej, jeżeli odbiegacie od tego schematu jesteście płytcy, mało inteligentni, niedojrzali. Takie ocenianie jest niedojrzałe, głupie i sporo mówi o autorze!
Wolał bym być postrzegany, jako ojciec dla którego rodzina jest bardzo ważna, mając ją na zdjęciu profilowym (skąd pomysł że to wskazuje na nudziarza ??), jeśli to jest naprawdę dla mnie ważne!
Facebook to portal społecznościowy, a nie jak Goldenline.
Kieruje go do moich znajomych, nie do pracodawcy. Więc jeśli zdjęcie profilowe nie jest w żaden sposób kompromitujące, jest w porządku.
Rychu - 2012-06-15
strasznie głupie
 
Skłonienie fanów do komentowania twoich postów na Facebooku może zabrać ci wiele czasu i wysiłku. Również frustrujące...
Jak zachęcić do komentowania na Facebooku?
Skłonienie fanów do komentowania twoich postów na Facebooku...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt