Tutaj jesteś: Sztuka i Rozrywka > Sztuka > Rysunek > Jak narysować żabę?
Jak narysować żabę?

Jak narysować żabę?

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 3.6/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Twoja córka naoglądała się bajek o żabce, która po pocałunku zamienia się w przystojnego królewicza i teraz chodzi i bez przerwy rysuje żabki, a raczej się stara? Męczy cię, żebyś pomogła jej i nauczyła ją rysować żabkę z tak zwanego prawdziwego zdarzenia. Jeśli i ty nie umiesz, czas najwyższy się nauczyć i pokazać dziecku, jakie to proste. Przy okazji, sama posiądziesz kolejną umiejętność, a córka będzie wszystkim wokoło opowiadać, że to właśnie ty ją tego nauczyłaś. Możecie dorysować żabce koronę, aby zaznaczyć, że jest w niej ukryty prawdziwy książę. A może po pocałunku naprawdę ktoś z niego wyskoczy? Kto to wie... Nie dowiecie się, jeśli nie spróbujecie.
1
Rysowanie żaby krok 1
Po pierwsze musisz narysować jajko. Niech będzie ono takiej wielkości jakiej wielkości chcesz narysować żabę. Narysuj ten kształt delikatnie, nie dociskając zbyt mocno ołówka. Niektóre części będziesz wymazywać w późniejszych krokach.
2
Rysowanie żaby krok 2
Na górze narysowanego elementu narysuj troszkę nieregularne półkola – będą to oczy żabki.
3
Rysowanie żaby krok 3
Wymaż linię środkową, odcinającą oczy od tułowia. Następnie narysuj oczy żabce i wygiętą w łuk linię na buzię.
4
Rysowanie żaby krok 4
Na dole narysuj nogi żabce. To proste - dwie pionowe linie połącz rysując na dole palce. Narysuj dwie takie nogi. Rysunek obok może okazać się pomocny.
5
Rysowanie żaby krok 5
Wykończ buzię żaby łącząc ze sobą końce łuku i dorysuj język. Bo bokach dorysuj jeszcze tylne nogi żaby. Wymaż linię przecinającą nogi przednie. Przypatrz się dokładnie rysunkowi pomocniczemu zamieszczonemu obok tego kroku. Może okazać się bardzo pomocny.
Jak narysować psa?
Jak zrobić farbę do malowania?
Jak ćwiczyć rysowanie szkiców?
Jak narysować twarz?
 3.6/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nietoperze to dziwne stworki. Uwielbiane przez jednych, nienawidzone przez innych. Mimo wszystko przyznać trzeba, że...
Jak narysować nietoperza?
Nietoperze to dziwne stworki. Uwielbiane przez jednych, nienawidzone przez innych. Mimo...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt