Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Środki czyszczące > Jak udrożnić rury domowym sposobem?

Jak udrożnić rury domowym sposobem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.4/5 (42 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Czy wiesz, że niektórzy znawcy feng shui uważają, że zatkane lub brudne rury odpływowe wnoszą złą energię do twojego domu? Mają niekorzystny wpływ na finanse, zdrowie, aspiracje czy w ogóle relacje między ludźmi. Nie wspominając już o tym, że zatkane rury są bardzo irytujące podczas samego użytkowania zlewów, wanien czy umywalek. Możesz sobie poradzić z zatkaną rurą domowym sposobem używając środków, które na pewno masz w domu. A są to soda i ocet. Naprawdę. Przekonaj się sama.
Rzeczy, których potrzebujesz:
3/4 – 1 szklanki sody oczyszczonej, 1/2 szklanki octu, woda, czajnik, korek do zlewu.
1
Wyjmij wszystko ze zlewu lub wanny – zależy, który odpływ chcesz udrożnić.
2
Wsyp do rury odpływowej 3/4 do 1 szklanki sody oczyszczonej.
3
Następnie wlej pół szklanki octu i natychmiast zakryj odpływ specjalnym korkiem lub połóż na nim talerz. Jeśli cokolwiek ma parować powinno pozostać w środku w rurze. Pamiętaj o tym, to bardzo ważne. Opary nie powinny się przedostać do twoich oczu lub płuc.
4
Pozostaw tak zasypana i zalaną rurę na 30 minut. W tym czasie nie używaj zlewu czy wanny. Powiadom domowników, aby również oni nie korzystali z tych urządzeń.
5
W tym czasie nastaw wodę w czajniku, aby się zagotowała. Woda nie powinna mieć 100 stopni, ale przez pół godziny jej temperatura trochę spadnie.
6
Po trzydziestu minutach wyjmij korek z odpływu (lub zdejmij talerzyk).
7
Wlej do odpływu nastawioną wcześniej wodę.
8
Gdy wylejesz całą wodę z czajnika odkręć gorącą wodę z kranu i wlewaj ją bezpośrednio do odpływu przez około 2-3 minuty.
9
Jeśli masz naprawdę zatkany odpływ możesz potrzebować powtórzyć ten proces.
10
Dla utrzymania efektu czyść w ten sposób rury raz w miesiącu. Dzięki temu nie będzie brzydkich zapachów, rury będą czyste i świeże. Bez żadnych dodatkowych problemów.
Jak utrzymać rury odpływowe w czystości?
Jak zrobić frędzel?
Jak zrobić bluzkę z kokardkami?
Jak wyciąć pięcioramienne śnieżynki z papieru?
 2.4/5 (42 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Agata - 2015-07-23
Co to za durna porada? Po jej zastosowaniu zrobił mi się taki kamień w rurze, że o ile wcześniej jeszcze woda przepływała przez rurę, to teraz stoi w wannie i czeka mnie wizyta hydraulika...
Tak ozdobiona tablica będzie ładnie wyglądała nie tylko jesienią ale również przez cały rok. Do tablicy możesz...
Jak ozdobić tablicę korkową żołędziami?
Tak ozdobiona tablica będzie ładnie wyglądała nie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
pasożyt