Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Krawiectwo i Przerabianie Ubrań > Jak zrobić róże ze wstążek?
Jak zrobić róże ze wstążek?

Jak zrobić róże ze wstążek?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1.2/5 (261 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Każdy ogrodnik byłby w stanie zrobić bardzo wiele by mieć w swoim ogrodzie tak piękne róże, jakie możesz wyczarować z kolorowych wstążek. Z wielobarwnych, niewiędnących róż możesz zrobić piękny stroik na stół, możesz nimi udekorować krzesła na przyjęcie, możesz je także umieścić w wieńcu z suszonymi kwiatami. Poniżej znajdziesz instrukcje jak zrobić takie róże.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Wstążki, Drucik, Igła i nitka
1
Zawiń koniec drutu tak, aby powstał haczyk o głębokości równej szerokości wstążki. Trzymając wstążkę, obciętym końcem z prawej strony, przewlecz ją przez haczyk tak, by wystawała około 5 mm. Zaciśnij haczyk, aby przytrzymywał wstążkę.
2
róża ze wstążki
Owiń wstążkę wokół haczyka dwa lub trzy razy i zabezpiecz kilkoma szwami. Następnie, trzymając w prawej ręce drucianą łodyżkę, a w lewej - swobodny koniec wstążki, złóż ją tak, aby zwisała równolegle do drutu.
3
Okręć haczyk, przesuwając go od prawej do lewej tak, aby wstążka znowu znalazła się w pozycji poziomej względem drutu.
4
Odwróć drucianą łodygę do siebie i zabezpiecz podstawę róży kilkoma szwami.
5
róża ze wstążki 2
Dalej zwijaj wstążkę w ten sam sposób, zabezpieczając podstawę róży po każdym zgięciu, aż do uzyskania pożądanej wielkości kwiatu. Gdy skończysz, utnij prosto koniec wstążki, starannie podwiń krawędź i przymocuj kilkoma ściegami.
6
Aby przygotować liście, rozetnij wstążkę o usztywnionym brzegu na trzy części. Utnij trzy równe kawałki cienkiego drutu florystycznego i na każdym z nich zrób niewielką pętelkę 2,5 cm od końca.
Jak naprawić zamek błyskawiczny?
Jak zrobić portfel z kartonu?
Jak zrobić okładkę na książkę z materiału?
Jak zrobić prostą różę ze wstążki?
7
Zagnij dwa końce wstążki o usztywnionym brzegu do dołu, a następnie do przodu tak, aby powstał trójkąt. Jeden kawałek drutu połóż na środku trójkąta, umieszczając pętelkę nad dolnym, tkanym brzegiem. Krótszy koniec drutu powinien być skierowany do góry. Przymocuj wstążkę do drutu kilkoma ściegami.
8
Zagnij dolne narożniki trójkąta do góry, a następnie do tyłu, aby powstał kształt liścia. Dolną część liścia ułóż starannie wokół dłuższego końca drucianej łodyżki i zabezpiecz kilkoma ściegami.
9
Róża ze wstążki koniec
W ten sam sposób przygotuj jeszcze dwa liście. Łodyżki dwóch liści owiń taśmą florystyczną na długości 1,25 cm a łodyżkę trzeciego - na długości 2,5 cm. Złącz łodyżki wszystkich trzech liści i dalej owijaj je razem taśmą florystyczną tak, aby powstała wspólna łodyżka. Owiń łodygę róży, przymocowując do niej gałązkę z liśćmi na wysokości około l0 cm od dolnego końca.
 1.2/5 (261 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

GUWNO - 2012-03-20
to jest g*******o a nie kwiat
sabina - 2010-09-02
wyszło całkiem nieźle, dziękuję za pomoc :)
Pacynki to doskonałe zabawki dla dzieci i sposób na wyzwolenie u nich pokładów kreatywności. Dodatkowo dają one...
Jak zrobić pacynki?
Pacynki to doskonałe zabawki dla dzieci i sposób na wyzwolenie u nich pokładów kreatywności...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt