Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > 8 powodów dla których warto skasować konto na Facebooku

8 powodów dla których warto skasować konto na Facebooku

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (104 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 9 
Czy znasz kogoś kto zlikwidował swoje konto na Facebooku i zastanawiasz się dlaczego to zrobił? Niektórzy ludzie nie wyobrażają sobie swojego życia bez Facebooka i są od niego uzależnieni. Jeśli zaczynasz pomału dostrzegać, że Facebook staje się dla ciebie problemem to przeczytaj poniższe 8 powodów dla których warto zamknąć swoje konto. Może i ty się zdecydujesz ...
1
powody żeby skasować konto na facebooku - krok 1

Brak prywatności

Prywatność a właściwie jej brak jest jednym z największych powodów dla których warto skasować konto na Facebooku. Polityka prywatności Facebooka zawsze była nieco kontrowersyjna i wielu ludziom nie podoba się, że ich dane są wykorzystywane przez ten serwis społecznościowy. Problemem jest również fakt, że skasowanie konta wcale nie jest prostą sprawą. Można je łatwo zablokować jednak wszystkie informacje na twój temat są nadal zapisane w twoim profilu.

2

Kontakt osobisty

Czasami serwisy społecznościowe sprawiają, że tracimy potrzebę spotkania się z przyjaciółmi lub zadzwonienia do nich. Jeśli pisanie na ścianach i wysyłanie prywatnych wiadomości na Facebooku zastąpiło całą twoją komunikację ze znajomymi, to może najwyższa pora, aby skasować konto i zacząć spotykać się z ludźmi w prawdziwym świecie a nie wirtualnie!

3

Czas leci

Spójrzmy prawdzie w oczy. Facebook pożera bardzo dużo czasu i wiele osób zdecydowało się usunąć swoje konto właśnie z tego powodu. Logujesz się po to aby sprawdzić powiadomienia i zanim się zorientujesz czatujesz już z kilkoma znajomymi, wysyłasz prywatne wiadomości i przeglądasz zdjęcia z wakacji swoich przyjaciół. Godzina leci za godziną. Zamiast wpatrywać się w monitor mógłbyś przecież w tym czasie zrobić coś pożytecznego dla siebie czy dla kogoś innego.

4

Oznaczanie na zdjęciach

Kolejną korzyścią skasowania konta na Facebooku jest fakt, że nikt już nigdy cię nie oznaczy na żadnym żenującym zdjęciu ani w miejscu które chcesz zachować w tajemnicy. Pamiętaj, że jeśli masz wśród znajomych osoby z pracy czy swojego szefa to mają oni pełny dostęp do twojego życia prywatnego. Jeśli zatem weźmiesz chorobowe, a ktoś cię przyłapie że w tym czasie byłeś w SPA to masz problem!

5

Za dużo informacji

Myślę, że najlepszym powodem zrezygnowania z Facebooka jest fakt, że nie będziesz już zarzucany zbędnymi informacjami o wszystkich i o wszystkim. Myślę że każdy z nas ma znajomych którzy dzielą się ze światem wszystkimi szczegółami ze swojego życia, nawet tymi najbardziej intymnymi. W przypadku 30 znajomych może nie byłoby większego problemu, jednak jeśli jest ich ponad 500 to kolejny status na temat tego że komuś się nudzi czy, że podnieca się jakąś piosenką powoduje ciężką migrenę.

6

Porównywanie

Kolejnym powodem do usunięcia konta na Facebooku jest to, że wiele ludzi porównuje swoje życie do życia innych i przez to się źle czuje sama z sobą. Jeśli przeglądając ścianę masz wrażenie że wszyscy robią wspaniałe rzeczy i spełniają swoje marzenia a ty siedzisz właśnie w pracy której nienawidzisz lub w domu to znak, że powinieneś skasować swoje konto.

7

Zaproszenia

Już same te irytujące zaproszenia do gier czy aplikacji są wystarczającym powodem do skasowania konta na Facebooku. Niektórzy ludzie biorą gry zbyt poważnie i rozsyłają zaproszenia do wszystkich swoich znajomych a później się denerwują że ktoś na nie nie odpowiada.

8

Śledzenie

Jeśli ktoś cię śledzi i nęka na Facebooku (masz swojego stalkera) lub ty kogoś śledzisz to jest to kolejny powód do skasowania konta. Cyberstalking jest obrzydliwy! Nie ma nic bardziej żenującego niż zostanie przyłapanym na śledzeniu czyjeś ściany i dowiadywaniu się z niej różnych informacji jeszcze zanim ta osoba sama nas o nich nie poinformuje.

Wskazówki
  • Facebook jest fajnym serwisem do kontaktowania się z ludźmi z całego świata i utrzymywania starych przyjaźni, jednak jeśli zauważysz, że jest on powodem twojego stresu czy złości zastanów się czy nie skasować swojego konta lub po prostu go nie zablokować na jakiś czas. Możesz się mocno zaskoczyć o ile prostsze i przyjemniejsze będzie życie bez niego!
 4.1/5 (104 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (87)

gray - 2017-03-28
Fb omal nie rozbil malzenstwa gdy moj malzonek odnalazl swoją pierwsza milosc.Niemoge zrozumiec ze sa tak namolne baby.a moze ja jestem staroswiecka.
Bea - 2017-03-02
Czytajac te koltunskie I malkotenckie wypowiedzi jestem wdzieczna za FB, zdjecia z podrozy udostepniane przez znajomych z calego swiata, ciekawe historie jakie sie wydarzyly, I linki do wiadomosci z calego swiata.... Okno na swiat.... Piekny swiat :-)
Derfero - 2017-02-13
Wiecie, że praktycznie wszystko z tego artykułu można skonfigurować bez usuwania fb?
Mi np. odpowiada jako komunikator i transfer zdjęć, dokumentów.
.... - 2017-02-01
Ja nigdy nie miałam konta na facebooku, nie mam i nigdy nie będę mieć. Nie chcę.
naturalNY - 2016-12-19
cyfryzacja wszedzie wokol, to nas zgubi a wlasciwie juz gubi,zapominamy o tym co najwazniejsze dla nas wszystkich najistniotniejsze-o srodowisku naturalnym a nie o zalanym szarym betonem mejscu z coraz wiekszymi ekranami i jeszcze jak najblizej oczu
tex - 2016-12-19
Ja zrezygnowałem z FB bo za często w nim bywałem i traciłem czas na denerwowanie swoich znajomych zdjęciami. Z racji tego, że często jeżdżę po Świecie i uprawiam rożne sporty, będąc przy okazji fotografem modelek moje zdjęcia wzbudzały zazdrość. Wolę teraz raz na jakiś czas spotkać się w realu na winku :) A przyjaciół ma dwóch. Podobno inteligentni ludzie nie mają zbyt dużo znajomych :)
Oswobodzony - 2016-11-14
Ludziska szkoda czasu na Facebooka, ja już nie mam konta i dopiero teraz jesytem szczęśliwy i mam dużo więcej czasu na wszystko: spacery, zakupy, bycie z rodziną i znajomymi. Naprawdę wywalcie tego Fb, te like'i są sztuczne, a likerzy często sztuczni, wymyśleni, to wszystko nie ma nic wspólnego z prawdziwą przyjaźnią, czy choćby z koleżeństwem, a komunikaować się można przez maile, SMSy czy inne darmowe komunikatory. Szkoda Waszego cennego czasu na Fb! Naprawdę!
Oswobodzony.
shoyu - 2016-09-23
1. Prawie każdy większy serwis prowadzi nasze dane, więc i tak bylibyśmy stale inwigilowani.
2. I tak ze znajomymi musielibyśmy się jakoś komunikować, a wysyłanie smsów kosztuje. Oczywiście jest też opcja jak aplikacja WhatsAPP , która też należy do Facebooka. Z innych komunikatorów rzadko kto korzysta z kraju. A przecież nie będziesz specjalnie kogoś nakłaniał do tego, żeby ściągał jakiś komunikator, bo tobie zachciało się usuwać Facebook'a i nie masz jak się z kimś komunikować.

3. Oczywiście czas leci, jak zawsze.

4. Zawsze można ustawić opcję niewyświetlania zdjęcia na swojej tablicy albo po prostu poprosić znajomego, żeby Cię odznaczył.

5. Jeśli jakiś znajomy bombarduje Cię niepotrzebnymi informacjami, wchodzisz na jego profil i albo go usuwasz albo odznaczasz opcję obserwowania jego tablicy.

6. Ludzie porównują się od wieków, więc raczej nic to nie da.

7. Zaproszenia można zablokować

8. Stalkera można zablokować
hallo - 2016-09-09
Nie bardzo roumiem,jak oglądanie i wczytywanie sie w informacje,które ktos upublicznia można podpiąć pod Cyberstalking? Nie raz zdazrayło mnie się spojrzeć na czyjś profil i dowiedzieć z niego różnych rzeczy. Co złego w tym?Przecież jeśli ktoś udostępnia informacje to chyba po to by je czytać.
mandaryn - 2016-09-06
ja nie mam,ani nie miałem żadnych profili,czy kont na nk,czy facebooku,uważam to za stratę czasu,życie jest zbyt krótkie by marnować czas na siedzenie na owych portalach,wolę wyskoczyć na rolki,na ryby,z córką na basen,wiem że nie zmarnowałem czasu na siedzenie przed kompem i lajkowaniu,ja tego nie lubię,poza tym goowno kogo obchodzi gdzie byłem,setka fotek i czekać czy się komuś podobało,życie mojej rodziny jest nasze,nie wasze i nie dla was fejzbuki,hahahaha
Gość - 2016-08-19
Facebook to tak naprawdę niebezpieczne narzędzie, które szpieguje i zbiera dane użytkowników dla rządu i FBI. Cały sęk polega na tym, że podstępnie chcą mieć dane użytkowników, które potem przechowują na serwerach i w archiwach te zasoby.
Jak wiadomo założyciel i właściciel facebooka jest byłym hakerem. Podał facebooka ludziom na tacy, i dzięki temu narzędziu zbiera i posiada wszystko o użytkownikach. Potem za plecami i bez wiedzy użytkowników może z danymi robić i wykorzystywać jak chce. Takie są autentyczne fakty o facebooku, która jest jedną z najniebezpieczniejszych i podstępnych dla użytkowników!
Każdy ma swój tok myślenia. - 2016-05-27
Przeczytałem dany tekst. Nic się nie zgadza co tutaj było ujęte. Ja usunąłem to konto ze względu na to co ludzie tutaj wklejają a często są to kłamstwa. Każdy ma swój tok myślenia i także powód usunięcia także nie ma co wrzucać wszystkich do jednego wora. Pozdrawiam.
WeraNika - 2016-04-22
Właśnie dlatego skasowałam tego głupiego Facebooka.Ciągłe te zaproszenia do znajomych doprowadzają człowieka do nerw.Jesteś szczęśliwa , że zamiast oglądać monitor, wolę poczytać książke lub biegać na świeżym powietrzu.
Piotrek - 2016-03-07
Miałem konta na facebooku jedna dałem sobie z tym spokój. Facebook powoduje depresja. Człowiek porównuje swoje życie z tymi uśmiechniętymi osobami na zdjęciach. Miałem ponad 200 znajomych na fb kiedy dodałem zdjęcie dostałem 7 lików. Na urodziny tylko jedna z tych osób złożyła mi życzenia. Facebook to ścierwo.
czuku - 2016-02-25
Szkoda czasu. Lepiej pospacerować, pojeździć na rowerze świeże powietrze.
Naprawdę jest wiele rzeczy lepszych niż FB.
Pozdrawiam normalnych.
clu - 2015-12-22
facebook to gówno
beata - 2015-09-17
Echos zgadzam sie z kazdym slowem!Jesli ktos jest idiota i ma 1000 znajomych,z ktorych wiekszosci nie zna,to juz jego wina.Ja mam okolo 70,i tak wiecej niz chce,bo glupio ludziom z pracy odmowic-ale dalam ich na profil publiczny,gdzie praktycznie nic nie mam!A ze znajomymi dziele sie tym czym chce:-)Na facebooku mam tylko najblizszych znajomych a nie znajomych znajomych albo ludzi ktorych nie znam.I lubie fb za to ze moge z kilkoma osobami jednoczesnie porozmawiac,i informowac sie o roznych imprezach.Jesli sie nie jest idiota,facebook jest naprawde pomocny.
Paweł - 2015-09-17
Jeżeli ktoś publikuje zdjęcia i wiadomości "publiczne" i jest osobą publiczną (aktorem/piosenkarzem) lub np: zespołem muzycznym etc. to ja je czytając i nie nawiązując osobistych znajomości (jako 13538 znajomy..:) nie jestem stalkerem ( tak jak sugeruje autor), ani nawet fanem, tylko sympatykiem i zainteresowanym ich twórczością i karierą. Przecież po to są strony domowe w/w osób/zespołów i wiadomości na FB, aby przeczytało je jak największa ilość internautów. Autorzy tych wiadomości podaję różne szczegółowe i osobiste nieraz info, oczekując polubień i wpisów internautów niekoniecznie z kręgu ścisłych znajomych. Reklama dźwignią handlu... I co nie mam prawa czytać tych stron ?
Nick34324 - 2015-09-17
cóż, nigdy nie odczuwałem potrzeby aby mieć konta na facebooku, twitterze, linkedin i innych tego rodzaju platformach - "zbiorowiskach przypadkowych osób" aby później nie być rozczarowanym że ktoś zarówno "kolekcjonuje" moich danych a także później mnie nie szantażował. I mam tzw. święty spokój.
mag - 2015-09-17
facebook słuzy mi głownie do sledzenia kilku fanpageow plus mam dosłownie 6 znajomych (a konto mam aktywne od 3 lat)I jestem zarejestrowana pod pseudonimem. Jesli komus pobyt na portalu spolecznosciowym wymyka sie z pod kontroli to jest info o tym ze z nim cos jest nie tak a nie z portalem. Skoro nie mam problemow z uzywaniem FB to po co mam zaprzestac go uzywac?
zz - 2015-09-17
Ja skasowałem i się z tego cieszę, to nic innego jak wyłudzanie danych osobowych,
Nickobiektywny - 2015-09-17
PYTANIE DO POSIADACZY KONTA NA FB. PO CO WAM ZAMKI MONTOWANE W DRZWIACH , OKNA ANTYWŁAMANIOWE, ALARMY I ZABEZPIECZENIA W WASZYCH DOMACH I MIESZKANIACH SKORO NIEMAL KAŻDY OBCY CZŁOWIEK Z ZEWNĄTRZ MOŻE WEJŚC DO WASZEGO ŻYCIA PRYWATNEGO I WASZEGO DOMU BEZ RUSZANIA SIĘ OD KOMPUTERA , CHMM? WYSTARCZY TYLKO WIZYTA NA WASZYM PROFILU I WSZYSTKO JAK NA DŁONI , CO , GDZIE I KIEDY ...
Janek - 2015-09-17
Kilka powodów by nie wchodzić na Interię:
- czytamy bzdurne artykuły w rodzaju 10 powodów by skasować konto na FB a czas leci :
- by dodać komentarz trzeba im podać jakiś adres mailowy pewnie za jakiś czas spam na taki adres tez poleci

- zamiast czytać treści musimy oglądać reklamy a czas i prąd lecą o tych co mają limitowany net tez lecą cenne bajty danych
-
normalny - 2015-09-17
Pęd cyfryzacji w tym portale społecznościowe sprawiają, że młode pokolenia nie radzą sobie z otaczającą rzeczywistością. Przebywają w "czarnej dziurze" z której nie mogą się wydostać. Zwykłe czynności przenoszone są w świat wirtualny, nosząc niestety zagrożenia. Młodzi śmieją się i mówią..ale co takiego może mnie spotkać? przecież to tylko internet. Tylko i aż. Są grupy wyspecjalizowane w przeglądaniu portali, umieszczonych na nich zdjęciach. To idealna biblioteka dla złodziei. Kolejny problem to szkalowanie innych, który czasami prowadzi do tragedii. Obudżcie się młodzi..
jola - 2015-09-17
Bzdura!!! oczywiście, jak sie ktoś uzależni.. no ale takiemu delikwentowi to lepiej w ogóle zamknąć Internet. Ja mam konto, dzięki niemu mam kontakt z daleką rodziną czy ze znajomymi co po świecie sie rozjechali, moge pogadac z nimi przez wifi mając aplikacje w telefonie całkiem za darmo , a dodatkowo skórę może ci uratować kontakt z pracownikiem banku dzięki wiadomości na fb, tak miałam dwa razy, czego nie dało się załatwić telefonicznie z pracownikami PKO, udało się własnie dzięki kontaktowi na facebooku. Mi facebook niczym nie zawadza, włączam go gdy potrzebuję z kims kontaktu, nie dziele się swoim zyciem w sieci ani nie klikam w podejrzane linki. I jest ok.
Antysystemowiec - 2015-09-17
baju baju będzie w raju...przecież po to to ktoś napisał a na pewno jakiś POwiec żeby ludzi straszyć bo właśnie dzięki facebockowi ludzie się solidaryzują łączą i przez to nie Komruski wygrał a pan Duda wybory więc POwskie świnie wiedzą że Facebock jest potężną bronią przeciw obludzie klamstwu i PEOWCOM więc najlepiej aby Polacy byli jak kiedyś ociemiali omamiani TVN-em i innymi propagandowymi antypolskimi kurewskimi żydowskimi mediami i aby ludziom się mózg lasował od tych bredni jakimi nas karmią PEOWSKIE świnie.
panicz - 2015-09-17
Niestety ludzie pokazują tam wszystko. Dla mnie to żenada, ale niech robią co chcą.
Wystarczy zrobić grupę , założyć lipny profil i można si etak kontaktować . Tylko ze trzeba miec cos w głowie .
kaszub - 2015-09-17
Nie skAsuje... Bo nie mam...
dr Tumanowicz - 2015-09-17
A kto podaje swoje prawdziwe dane nawet w takich portalach , ja nie mam prawdziwych danych nigdzie w sieci na żadnym portalu . Wszędzie się posługuję pseudonimami i nickami , podaje fałszywe dane , nawet nie zbliżone do moich prawdziwych . daty urodzin , adresy zamieszkania , miasta w jakich mieszkam są wszędzie różne i fałszywe . Musiał bym mieć świra żeby podawać swoje dane do sieci a potem się martwić tym że są wykorzystywane przez cwaniaków ...
LeeYUnFun - 2015-09-17
Skasowałem dwa miesiące temu to gówno! - od tamtego momentu mam więcej czasu dla siebie i nie spędzam i nie czytam tych wszystkich durnych komentarzy, ani nie oglądam ryjów,których nie lubię a potrafił taki klient 3-4 razy dziennie wrzucać zdjęcia. Wszyscy czują się na tym portalu: inteligentni, filozofami, są zakompleksieni i maja zawyżone ego (szczególnie częściej spotykane u "chłopczyków"). I cieszę się, że nie widzę tych gorzkich żali .... Tych wszystkich pierdolonych pozerów itd. Potrafiłem spędzić od 6-12 godzin dziennie. Niby byłem tam najczęściej (według znajomych) a jednak potrafię żyć bez tego portalu. Wolę smsować a zdjęciami chwalić się moim dzieciom, wnukom i rodzinie. A dziewczyny to cycki pokażą dla głupiego przycisku: "lubię to!".
nie ma mnie - 2015-09-17
Po tym artykule zamierzam skasowac Facebooka.

Nieee, wroc, juz to zrobilem tydzien temu, tzn zeby byc dokladnym to w zeszlym miesiacu.
Zaraz zaraz, ale ja przeciez nigdy go nie mialem!
Nicknormalny - 2015-09-17
Wpisz komentarzA jak nigdy nie miałem konta na twarzoksionszce ?
Tom - 2015-09-17
NIC mnie z artykułu nie dotyczy, to może usunę "w imię zasad skur..."
izka_67 - 2015-09-17
i super bo nigdy nie założyłam konta na fejsbuku,od początku było to dla mnie jakieś chore.Tak jak wcześniej nasza klasa, ludzie wysyłają zaproszenia żeby mieć jak najwięcej znajomych a tak naprawdę totalna olewka. A naprawdę w życiu po co to komu ????? podniesienie swojego ego ???????
mm - 2015-09-17
Konto można usunąć całkowicie klikając na poniższy link - oczywiście jeśli najdzię cię chęć do zalogowania ponownego w ciągu kilkunastu dni - proces trzeba będzie ponawiać :)
http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account

Ja usunąłem konto i nie odczuwam braku, a powodów było wiele :) z argumentami autora się zgadzam - dodam, że jednym z głównych powodów mojej decyzji były niemiłe sytuacje, które kończyły się zeznaniami na komisariacie, bo kilku młodych ludzi wkradło się na czyjś profil i wysyłało wiadomości z wyzwiskami...
Kujawiak - 2015-09-17
Lepiej skasuj jak Cię prawda nie interesuje a oglądaj tvn!
franc - 2015-09-17
popieram 100%to 9 spostrzerzeń
sadsa - 2015-09-17
Na fb nie wchodze bo to zasypanie śmieciowymi informacjami które bardzo uzależnia.
deeeed - 2015-09-17
Ja np. nigdy nie rozumiałem ludzi którzy skłonni sa udostępniac swoje prywatne sprawy na cały Świat. To totalna głupota. Ja nawet tu nie podaję swoich prawdziwych dancyh, e-maili. A adres IP routera który WP.PL zapisuje identyfikuje router a nie osobę. Za routerem jest około 10 osób. Więc anonimowość w miarę ok ;)
diam0nd - 2015-09-17
Same FB zjeby :P Jedna kientka wstawiła fotkę opryskana jakiś mlekiem na ryju, dla mnie (i nie tylko dla mnie) wyglądało to jak nasienie :D, ale FB zjeby to inny gatunek oni sie tym szczyczą, chwala istni debile, który nie maja wartosci zadnych kompletnie zadnych. Idz FB zjebie zaproś babcie dziadka na obiad, ok zaprosi z telefonem w łapie.
wikiss1 - 2015-09-17
Ja na szczescie nigdy nie mialem konta na Facebooku. Pozdrawiam.
miet - 2015-09-17
Bywa,że niektóre strony w internecie,wręcz wymuszają posiadanie konta na fejsie! Na Interii nie napiszesz komentarza na "Nowej Historii" bez konta na fb!
BH - 2015-09-17
W 100% prawda!! ja nie mam i nigdy nie mialam konta na FB, ale zastanawiam sie dlaczego to ludzie robia (?) To jest totalna inwigilacja moi Drodzy. I nie dajcie sie na to nabrac. Pora pojsc na spacer z coreczka lub synkiem!!
Kama - 2015-09-17
wchodzę tu i reklama "polub nas" dobre !!!
ktoś kto to napisał... pozbierał info z netu bez ładu i składu.. żenada
jeff - 2015-09-17
pie...ona inwigilacja i tyle w tym temacie fb został stworzony do inwigilacji ludzi sprawdźcie jakie serwery do niego są zakopane w usa i jak wrzucisz zdjęcie i go usuniesz to ono tam jest a jak robisz wpis i cofniesz pisząc potem co innego to ten wpis cofnięty też tam zostaje ps mają was pozdrawiam
bebe - 2015-09-17
gdyby nie fejsbuk nie udałoby sie w 3 dni zebrac 6 milionów zł dla ciezko chorego Kajtusia...Durni ludzie niech skasują konta,niech zostaną ...normalni.
waldek - 2015-09-17
Dużo prawdy w powyższych 9 punktach. Szczególnie żałosne jest to kiedy niektórzy maja po 200-300 znajomych... Oni ich nawet nie znają. To jakaś paranoja.
Polak - 2015-09-17
Boże drogi co za kocopały... Chyba lepiej już mieć konto na FB niż czytać podobne brednie.
Stop NWO - 2015-09-17
Inwigilacja
XyZ - 2015-09-17
"...przeglądając ścianę" gratuluje redaktorowi tu dzież translatorowi celnego doboru słów.
restles - 2015-09-17
no zapomnieliscie dodac ze policja tez ma wglad do prywatnosci na facebook inwigilacja!!!!!!!!!!!!!!!
michal - 2015-09-17
ja nie mam facebuka bo nie chce zeby ludzie ktorzy mnie znaja wiedzieli co robie , gdzie jestem i i ze mi sie zyje lepiej niz im
Mielonka - 2015-09-17
Ale jak skasujesz konto to noe bedziesz aiedzial ze wygrales kolejnego iphona 6
Paweł - 2015-09-17
Jeżeli ktoś publikuje zdjęcia i wiadomości "publiczne" i jest osobą publiczną (aktorem/piosenkarzem) lub np: zespołem muzycznym etc. to ja je czytając i nie nawiązując osobistych znajomości (jako 13538 znajomy..:) nie jestem stalkerem ( tak jak sugeruje autor), ani nawet fanem, tylko sympatykiem i zainteresowanym ich twórczością i karierą. Przecież po to są strony domowe w/w osób/zespołów i wiadomości na FB, aby przeczytało je jak największa ilość internautów. Autorzy tych wiadomości podaję różne szczegółowe i osobiste nieraz info+zdjęcia, oczekując polubień i wpisów internautów niekoniecznie z kręgu ścisłych znajomych. Reklama dźwignią handlu... I co nie mam prawa czytać tych stron ?
chyci - 2015-09-17
Może zaczniemy do siebie wysyłać kartki na święta,urodziny czy z innych okazji okazując w ten sposób szacunek dla drugiej osoby Kill the FB!!!
szpilka - 2015-09-17
55 miesięcy minęło odkąd skasowałam swoje konto na fb i jestem wolnym człowiekiem. Powody w zasadzie były dwa, ale ta wolność jest trzecim i głównym zarazem.
Sebul - 2015-09-17
Generalnie, to w beznadziejny sposob napisany artykul.
Mariola - 2015-09-17
Dziennikarskie pierdoły.
zenek - 2015-09-17
ja nigdy nie miałem konta na FB i żyje
klodi - 2015-09-17
Tak naprawdę j mam umiarkowanie we wszystkich tych podpunktach i w żadnym nie przesadzam, kontrole zdjęć dodawanych przez innych mam. Jak człowiek wie co robi to nie musi się martwić
ee - 2015-09-17
jeżdżę w weekendy pociągami i wszyscy siedzą w tym gównie...oprócz mnie wolę muzę i książki
zxx - 2015-09-17
Skasowałem już dwa lata temu i żyję wcale nie gorzej
x-man - 2015-09-17
Podajecie 8 powodów, dla których warto skasować fb. A możecie podać 1 powód, dla którego warto założyć, bo ja do tej pory nie mam.
kama - 2015-09-17
a ja nigdy nie mialam konta na facebooku i dobrze mi z tym
panna950 - 2015-09-17
Święta prawda.
vio - 2015-09-17
Klik i nie ma konta ;-)

https://pl-pl.facebook.com/help/224562897555674
TM - 2015-09-17
dzieci fejsboka zal mi was
nootak - 2015-09-17
cała prawda. zgadzam sie w 100%
antyPIS.pl - 2015-09-17
JAK SKASOWAĆ TO TYLKO PIS !!
Majkus - 2015-09-17
Dawniej nawet nie każdy miał telefon i wszyscy wiedzieli gdzie ktoś jest. Na boisku, pod blokiem, czy gdzie tam jeszcze.
TDE - 2015-09-17
A ja nie miałem, nie mam i nie zamierzam mieć facebooka choć mam 33 lata.
machorzok - 2015-09-17
przez to gówno straciłem stałą pracę ...
tyfuus - 2015-09-17
fb. jest przydatny. Wchodzę tam czasem raz na miesiąc jak chce się umówić na bliskie spotkanie i tyle.
Stop propagandzie! Włącz myślenie! - 2015-09-17
Facebbok jest zły! Zlikwiduj konto! Władze nie mają na niego wpływu i nie można skutecznie sterować ludźmi.
KEFF - 2015-09-17
Ale pierdoły wypisujecie. Szkoda czasu na czytanie.
Janusz - 2015-09-17
z tych samych powodów można by zrezygnować z przeglądania Interii :)
maxyymus - 2015-09-17
artykuł poziom zero zero..ale czegóz oczekiwac..dno dna dno
Dengar - 2015-09-17
A ja postanowiłem w końcu założyć konto na FB :)
xn - 2015-09-17
a ja nie miałem konta na facezboku i jest mi z tym dobrze, ma zdanie iż każdy wie co robi, jak ktoś lubi się chwalić "obesranym tyłkiem" to niech to robi, ale później niech nie płacze
Ralf_S - 2015-09-17
Jakoś nie widzę potrzeby zakładania konta na twarzoksiążce. Mówię Wam: da się bez tego żyć!!!
JOHNY - 2015-09-17
a szpiegowanie ludzi przez rzad usa to co
acqua - 2015-08-05
bardzo pomocne informacje ja wlasnie dzieki wam wreszcie sksowalam fb,strata mego czasu tylko tam,dzieki zescie dali info
EchoS - 2013-11-11
Właśnie zauważyłem, że forma, w jakiej napisałem przykład ze słodyczami, może powodować nieporozumienie. Faktycznie uważam, że "Słodycze nie są przyczyną tycia, tylko ich nadmierne spożywanie.".
EchoS - 2013-11-08

UltraScan - Czy aby na pewno zrozumiałeś(aś) sens mojej wypowiedzi? Jeśli według Ciebie, to o czym piszę jest bzdurą, w takim razie uważasz, że "inwazja zombie", o której piszesz, to wina facebooka. To tak jakby powiedzieć, że winnym morderstwa jest nóż a nie nożownik. Słodycze nie są przyczyną tycia, tylko ich nadmierne spożywanie. Przykładów można mnożyć w nieskończoność. Ludzie mają wolną wolę! To jak będziemy postrzegani przez pryzmat portalu społecznościowego zależy od nas samych (chyba, że ktoś przejmie kontrolę nad naszym kontem;]). Sam(a) piszesz o tym, że dookoła jest wiele "nieidealnych" osób. Nie ma ideałów. Zawsze trzeba pracować nad sobą. Nie liczą się przeszkody, tylko to jak potrafimy te przeszkody pokonać. Wszyscy mamy do przejścia podobny życiowy "małpi gaj", ale nie każdy zajdzie równie daleko. To tkwi w naszych umysłach. Jeden zatrzyma się na przeszkodzie, inny wykorzysta ją by wspiąć się wyżej...

UltraScan - 2013-11-08
Echo - to co wypisujesz to wierutna bzdura. Może ty jesteś idealny(a) ale popatrz dookoła. Jak wielu zombie jest wokoło ciebie? Siedzą wślepieni w telefony, tablety itp. i wymieniają się postami. Nie potrafią porozmawiać. Żenada.
trolololo - 2013-07-01
A czy autor tekstu ma konto na Facebooku?
EchoS - 2012-12-10
"Jeśli zauważysz, że facebook jest on powodem twojego stresu czy złości zastanów się czy" jest z tobą wszystko w porządku, a może powinieneś zmienić znajomych.
1. Po co wypisywać jakieś dane o sobie? Im mniej informacji tym większa prywatność.
2. Jeśli "tracimy potrzebę spotkania się z przyjaciółmi" zastanówmy się czy jesteśmy faktycznie przyjaciółmi. Facebook to doskonałe narzędzie do organizowania imprez i spotkań towarzyskich, sportowych. Weź i zaproś przez telefon 9 osób na siatkówkę...
3. Jeśli przeglądanie treści na facebooku pochłania ci tyle czasu, to wiedz, że to patologia. To nie wina portalu tylko twoja. Tak jak z każdym innym nadużywaniem np. telewizora, alkoholu czy jedzenia. Trzeba pracować nad sobą a nie pozbywać się telewizora. "Trzeba być twardym nie miętkim."
4. W ustawieniach konta można skonfigurować tagowanie zdjęć. Nikt cię bez twojego pozwolenia nie zaznaczy. Po co na Jowisza miałby ktoś wklejać na facebooka fotkę z pobytu w spa itp.? Ogarnijcie się ludzie!
5. Jeśli ktoś ma 500 znajomych, których nawet nie lubi, to znak, że zrobił coś nie tak dodając każdego kto popadnie. Jeśli nie wykorzystujesz swoich rozbudowanych kontaktów w celach biznesowych, to czy nie lepiej ograniczyć się do garstki tych, z którymi lubisz przebywać?
6. "Jeśli przeglądając ścianę masz wrażenie że wszyscy robią wspaniałe rzeczy i spełniają swoje marzenia a ty siedzisz właśnie w pracy której nienawidzisz lub w domu to znak, że" powinieneś zmienić coś w swoim życiu.
7. Jeśli dostajesz mnóstwo niechcianych zaproszeń do gier, to lepiej zweryfikuj z kim się zadajesz.
8. Skoro jakaś osoba zamieszcza na swojej ścianie jakieś informacje, to liczy się z tym, że udostępnia je wszystkim, którzy mają dostęp do tej ściany. Jak można mówić o stalkingu w wypadku danych ogólnodostępnych? Jeśli uważasz, że ktoś ciebie stalkuje, to dzieje się tak tylko na twoje życzenie.
 
Chyba wszyscy zdają sobie sprawę, jakie negatywne skutki dla organizmu przynosi palenie papierosów. Nie każdy jednak ma...
Co dzieje się w twoim organizmie, gdy rzucisz palenie?
Chyba wszyscy zdają sobie sprawę, jakie negatywne skutki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt