Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Jak ukryć listę znajomych na FB?

Jak ukryć listę znajomych na FB?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Większość z nas blokuje wiele informacji przed nieznajomymi jednak mało kto ukrywa przed nimi listę swoich znajomych. Dlaczego jednak ktoś nieznajomy miałby ją widzieć i przeglądać? Może dla ciebie nie ma to większego znaczenia... W końcu na liście są twoi znajomi - co cię może to obchodzić czy ktoś wejdzie na ich profil czy nie. Jednak się zastanów. Listę tą może przeglądać przykładowo ktoś z rodziny, nauczyciel czy pracodawca - mogą być zainteresowani z kim się spotykasz i jakie masz towarzystwo. Jeśli im się ono nie spodoba wówczas możesz mieć kłopoty. Obce osoby mogą jednak również zaprosić kilku twoich znajomych do swoich znajomych. Kiedy ci zaakceptują to zaproszenie (wiele osób akceptuje nieznajome osoby) a ty masz ustawione kilka funkcji prywatności na “Znajomi znajomych” to dana osoba będzie miała nieograniczony dostęp do twoich danych. Będzie mogła czytać twoje wpisy, komentarze czy będzie mogła przeglądać zdjęcia. Może się okazać, że dana osoba nie będzie chciała ci zaszkodzić, ale jeśli tak, to z łatwością znajdzie na ciebie haka - i to nie jednego.
1
Wejdź na swój profil. Po lewej stronie jest lista twoich znajomych. Kiedy na nią najedziesz myszką pojawi się symbol ołówka.
2

Kliknij na symbol ołówka aby przejść do edycji rodziny, listy znajomych i związków (lub kliknij na link https://www.facebook.com/editprofile.php?sk=relationships).

3
Przy Znajomych po prawej stronie jest rozwijany pasek ustawień. Kliknij na niego i wybierz “znajomi” lub “tylko ja”. “Tylko ja” daje ci prywatność, jednak wówczas nawet twoi znajomi nie będą mogli przeglądać twojej listy znajomych (w końcu twoi znajomi wiedzą z kim się przyjaźnisz zatem nie potrzeba im mieć wglądu do listy).
Jak usunąć konto na Facebooku?
Jak zablokować zdjęcia profilowe na Facebooku?
Jak ukryć swoją aktywność na Facebooku?
Jak usunąć kogoś ze znajomych na Facebooku?
 4.5/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

kermo - 2014-11-24
bzdura. niczego takiego nie ma. ten FB jest w ogóle niodczytywalny i tak porąbany, że ....
jola - 2014-11-03
Dziękuję. W końcu ktoś jasno napisał, jak to zrobić. Najbardziej pomogła mi wskazówka- znajdź ołówek. Super, dziękuję.
Nikczemnik - 2012-11-02
Dziękuje tego szukałem wpis jest aktualny i na czasie pozdrawiam
 
Dołączyłeś do Facebooka i odkryłeś możliwość zakładania grup? Wpadłeś na pomysł, że też chcesz założyć jakąś grupę, ale...
Jak stworzyć nową grupę na Facebooku?
Dołączyłeś do Facebooka i odkryłeś możliwość...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt