Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozkochać w sobie chłopaka?

Jak rozkochać w sobie chłopaka?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (669 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Czy byłaś kiedyś w takiej sytuacji, że na widok jakiegoś faceta zaparło ci dech w piersiach? Mógł to być kolega z pracy, sąsiad, chłopak w sklepie spożywczym, kumpel ze szkoły lub spotkany na imprezie. Niezależnie od okoliczności czujesz, że twoje serce zaczyna mocno bić i zaczynasz się zastanawiać co zrobić, aby być bliżej niego i czy - gdyby stworzyć odpowiednią sytuację - on mógłby poczuć to samo do ciebie. A może jest już taki mężczyzna, którego już znasz, a do którego żywisz jakieś głębsze uczucia? Być może to kolega, z którym regularnie się widujesz na różnych spotkaniach towarzyskich lub chłopak, z którym byłaś już nawet na kilku randkach. Problem tkwi w tym, że ty zaczynasz się zakochiwać i boisz się, że stracisz swoją miłość. Co byś zrobiła gdybyś znalazła się w jednej z powyższych sytuacji? Co zrobić, aby chłopak zwrócił na ciebie uwagę, a później oszalał na twoim punkcie? Istnieje 7 podstawowych rzeczy, które kobieta może zrobić, aby rozkochać w sobie mężczyznę.
1
atrakcyjna kobieta

Bądź artakcyjna!

Stań się niesamowicie atrakcyjna. Zrób wszystko, aby ulepszyć swój wygląd. Zacznij odżywiać się zdrowo oraz uprawiaj sport dla poprawy sylwetki. Upewnij się, że masz zadbane włosy, skórę, zęby i paznokcie. Znajdź swój styl, ubieraj się w taki sposób, aby podkreślać to, co w tobie piękne i tuszować niedoskonałości. Ćwicz pewność siebie oraz zwiększ swoją samoocenę. To, co ostatecznie przyciąga do nas ludzi, to właśnie nasza wysoka samoocena.

2
eliminacja słabych punktów

Eliminacja słabych punktów

Znajdź i napraw swoje słabe punkty. Zapytaj znajomych oraz rodziny co ich najbardziej w tobie denerwuje, albo co według nich wymaga zmiany w twoim zachowaniu, czy wyglądzie. Musisz stworzyć listę swoich słabości. Prawdopodobnie będą to rzeczy widoczne dla każdego oprócz ciebie. Przykładami takich słabych punktów mogą być: nieświeży oddech, nieprzyjemny zapach potu, brzydkie słownictwo, kiepskie maniery, nieuczciwość, czy nadmierne plotkowanie. Twoim zadaniem jest znalezienie swoich wad i wyeliminowanie ich po to, aby nie popsuć wrażenia na swoim obiekcie westchnień.

3
wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

Rozwijaj swoje umiejętności interpersonalne

Umiejętność przyciągania do siebie ludzi i sprawiania, że cię lubią jest dodatkową korzyścią z rozwijania swoich umiejętności interpersonalnych.

Do tych umiejętności należą:
1) Przyjacielskie nastawienie do każdego człowieka
2) Unikanie kłótni (za wszelką cenę)
3) Umiejętność sprawienia, że druga osoba poczuje się ważna
4) Umiejętność kontrolowania siebie oraz wypowiadanych słów (nigdy nie mów komuś, że jest głupi - nawet, jeśli taka jest prawda)
5) Mówienie ludziom tego, co ich interesuje i jest po ich myśli
6) Mówienie ludziom komplementów (nie cały czas - od czasu do czasu)
7) Niekrytykowanie i nienarzekanie!

4
Rozmowa

Zostań mistrzynią rozmowy poprzez umiejętne mówienie i słuchanie

1) Zawsze miej coś do powiedzenia (nigdy nie zaczynaj rozmowy od narzekania, np. jaka beznadziejna pogoda.)
2) Nie wstydź się mówić. Mów to, o czym myślisz. Po prostu mów!
3) Odpowiednio akcentuj i mów z uczuciem (nie mów jak robot, mów prawie tak, jak aktor w teatrze)
4) Wiedz, czego nie mówić
5) Skup się bardziej na słuchaniu co mówi do ciebie rozmówca
6) Poświęć rozmówcy całą swoją uwagę
7) Podczas rozmowy pamiętaj o prawidłowej mowie niewerbalnej (języku ciała)
8) Pomagaj rozmówcy w mówieniu poprzez zadawanie pytań oraz odpowiednich przerywników (naprawdę? oh! tak? nigdy bym w to nie uwierzyła! No to nieźle. itp)

5
używanie perfum

Zapach potrafi zdziałać cuda!

Jak wiesz, każdy człowiek, w tym mężczyzna, posiada 5 zmysłów, które pomagają w ocenie sytuacji (jak również w ocenie kobiety). Są to: smak, dotyk, wzrok, słuch i oczywiście zmysł węchu. Kobieta, która ładnie pachnie, jest dla mężczyzny jak wielki smakołyk, jak heroina, która przyciąga do siebie uzależnionego od niej człowieka. Używaj zatem perfum! Pamiętaj, jednak, aby się nimi nie oblewać od stóp do głowy - nie chcesz przecież, aby twój obiekt westchnień nabawił się migreny (przeczytaj o tym jak się perfumować). Możesz wypróbować również magiczną siłę feromonów, które pomogą ci zdobyć każde, nawet najbardziej zatwardziałe serce - dzięki feromonom nie będziesz mogła się opędzić od facetów (np. Feromony Love & Desire, stężone feromony Pheromone Essence, czy feromony Sexual Attraction).

6
Chłopak z dziewczyną

Luźna atmosfera

Dbaj o to, aby atmosfera nie była nerwowa. Podkreśl swoje malutkie błędy, aby wydawać się w oczach mężczyzny bardziej realna. Pamiętaj o poczuciu humoru. Jeśli się potkniesz w jego towarzystwie, zamień to w żart, a nie oblewaj się rumieńcem! Staraj się również sprawić, aby on mógł się przy tobie poczuć naturalnie i luźno.

7
słodka i seksowna kobieta

Sexy, słodka i kobieca

Daj mu to, co w tobie najlepsze. Zrób na chłopaku dobre wrażenie pokazując mu swoje 3 najważniejsze oblicza, a mianowicie sexy laskę, słodką dziewczynkę i prawdziwą kobietę. Sexy laska oznacza, że musisz być kusząca i uwodzicielska. Słodka dziewczyna to ta część ciebie, która jest opiekuńcza, ciepła, uczuciowa i życzliwa. Prawdziwa kobieta to twój prawdziwy charakter, niepozbawiony oczywiście malutkich wad.

Wskazówki
  • Życie uczuciowe może być frustrującym doświadczeniem wówczas, gdy dostajemy kosza tak naprawdę nie wiedząc dlaczego. Jednak chodzenie na randki i zakochiwanie się może być wspaniałą przygodą, podczas której naprawdę dużo można się nauczyć.
 3.7/5 (669 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (121)

annka11122 - 2016-09-30
Hej mam 16 lat i mysle kazda dziewczyna sie moze zakochac .Milosc nie patrzy na wiek>:*
Zielonaaa - 2016-06-03
Mam 17 lat , miałam już kilka związków , lecz do jednego chłopaka poczułam to co najprawdziwsze , lecz ranilam go ale go Kochalam aż w końcu straciłam chciałabym aby znowu pojawił sie w moim życiu , próbowałam zapomnieć o nim usunelam go z fb nr telefonu nawet próbowałam zapomnieć w sposób zakochania sie inny ale to i tak nic nie dało , tęsknię o kocham go z dnia na dzień coraz bardziej :( nie wiem czy on cos do mnie czuje , pomóżcie mi co mam zrobić by odzyskać go i spędzić z nim juz resztę mojego zycia
Smutne serce - 2016-06-03
Mam 11 lat i znam pewnego chłopaka, wyznaliśmy sobie miłość ale teraz strasznie się siebie w stydzimy, w sumie chciałabym żebyśmy byli parą co zrobić żebyśmy się nie wstydził i i żebym była z nim parą.
Tajemnicza wielbicielka ♥.♥ - 2016-05-04
Wiecie może to dziwne ale mam 9 lat i od przeczkola bujam się w tym samym chłopaku a chodzę już do trzeciej klasy a za kilka miesięcy mija 5 lat kiedy się w nim zabujałam jestem nim zauroczona ale nie wiem co on do mnie czuje a wobec niego bardzo dziwnie się zachowuję i jednocześnie go nienawidzę i uwielbiam robiłam mu przez te czasy dużo psikusów a teraz się zmieniłam i czasami prowadzimy ciekawe rozmowy na lekcjach ale jest dziwnie bo on ciągle za mną siedzi od 3 lat pomurzcie mi go zdobyć.
zakochana - 2016-04-11
pomocy zakochałam sie w koledze z mojej klasy ma naimie kszysiek ale ja nigdy z nim nierozmawiałam jak mu to mam przekazać co do niego czuje?
Natalia=3 - 2016-03-07
Niewiem czy was zaciekawię ale mam 12 lat od 5 lat bujam się w takim jednym chłopaku.kiedyś razem wyznaliśmy sb miłość ale po jednym wypadku przestał mi odpisywać wiadomości z fb. W szkole czasami do mnie zarywa i flirtuje ale jak moja koleżanka spytała się czy mnie kocha powiedział nie. Próbowałam szystkiego ale nic z tego proszę pomocy?... (mam dobre
stopnie w szkole)
janko - 2015-07-09
Poszukuję dziewczyny z lotniska Dalaman - Wrocław lądowanie 29.06.2015. Napisz. Wycieczka była w terminie 15- 29.06.2015, może była w marmaris, może ktoś zna kogoś z lotniska, albo z biura podróży. Jeśli ktoś leciał tym samolotem proszę o kontakt, może pomoże daaab@poczta.onet.pl
Aminoo - 2015-05-02
Ale z was wredne baby...Kazdy ma prawo do miłości nawet 9 latka.Nie znacie histori o mezczyznie który czekał az dziewcsynka urosnie by sie z nia ozenic ...? Taka milosc jest najprawdziwsza!
lolita - 2015-04-20
Co jak co ale ja sie zakochalam w wieku 10 lat i bylam zakochana przez piec lat bez wzajemnosci. jako pietnastolatka z bolem serca uswiadomilam sobie ze z tego nigdy nic nie bedzie bo niejestem ani zbyt atrakcyjna ani smiala jednak po jakims czasie kiedy miapam 16 lat przypadkiem bylam na jednej imprezie z tym chlopakiem i poznalismy sie bardzo dokladnie i wiecie co? od tamtej pory jestesmy razem minelo juz 7 lat i planujemy malzenstwo a niby takie niewinne zauriczenie dziesieciolatki. gdyby nieono nie poznalabym michala bo jako szesnastolatke kierowala mna ciekawosc i zdecydowalam sie wkoncu go poznac zeby zobaczyc jaki jest i w kim tak naprawde bylam zakochana. okazalo sie ze to bardzo wartosciowy chlopak ktoremu ja rowniez sie podobalam tylko sie wstydzil. wiec poco zakazywac milosci anuz sie to dobrze skonczy
RitaMona - 2015-04-03
Oluniu ! Wiek różnicy nie ma! A po za tym co ciebie to interesuję czy mją odrobinę lekcje? Jesteś jakąś ich opiekunką? Każdy ma prawo do miłości! A ty olka? Skąd możesz wiedzieć ile potrwa związek? To że ty tak miałaś nie oznacza że inni mogliby tak mieć.
olka - 2015-03-31
Zgadzam się , że każdy może się zakochać , ale 11,12 latki to tylko zauroczenie ! Które potrwa gdzieś z 3 miesiące i potem nawet nie będziecie chciały widzieć tego chłopaka :) Sama tak miałam :-) Wy teraz zajmujcie się nauką , chłopcami później.
olka - 2015-01-28
Weźcie nie spinajcie.. Jest jakiś zakaz miłości dla młodszych dziewczyn? Maja takie samo prawo jak my "stare".. Niech lepiej każdy zajmie się sobą. No i co z tego że to dzieci? Wiek nie ma znaczenia..

Dziewczyny (mówię do młodszych) walczcie o swoich ukochanych!:)
kassi - 2015-01-07
Jak chcecie poderwać chłopaka to zacznijcie spędzać więcej czasu w jego gronie ale nie też tak za dużo bo pomysli ze sie nazucacie =)=)
Wojtas - 2014-09-24
Ech, te niektóre kobiety. Ja wpadłem w oko pewnej, nawiązała kontakt. Pomyślałem sobie że fajnie, może coś z tego będzie, tym bardziej że jestem sam. A ona umawiała się ze mną chyba z 6 razy i za każdym razem odwoływała. To niezbyt poważne zachowanie. W końcu, za chyba szóstym razem, kiedy powiedziała że znowu nie może, spytałem czy może da radę następnego dnia, bo wiedziałem że ma wolne od pracy. A ona że nie, bo się umówiła z koleżanką. Jak poczułaby się kobieta, gdybym jej powiedział że nie idę na randkę, bo umówiłem się z kumplem na piwo? W takiej sytuacji kumpel poszedłby na bok i wybrałbym ją. Spasowałem więc, niepoważna.
xyz - 2014-09-24
Prawie same dzieci tu komentują. Litości!
Dżony - 2014-09-24
Trzymać uda złączone, przynajmniej na pierwszej randce :)
Aga - 2014-09-24
Co to na litość.... 11,12,14 lat - forum dla dzieci? do nauki gówniarze a nie na randki.
Obdarzony - 2014-09-24
Najważnejsze to zrób sexy laskę, po ty każdy będzie twój...
x11 - 2014-09-24
Chłopaka wystarczy dobrze poujeżdżać. Każdy się zakocha.
kobieta - 2014-03-24
Do 12-letniej Kasi i 13-letniej Oli: male dziewczynki powinny zajmowac sie nauka, a nie chlopcami! Lekcje juz odrobione???!!!
Pedofile tylko czekaja na takie okazje. Ciekawe czy matka i ojciec wiedza o czym ich maloletnie "coreczki" mysla. ZGROZA!!!!!
Olunia - 2014-03-11
Mam 13 lat,ostatnio poznałam przez moje dwie przyjaciółki fajnego chłopaka,odrazu mi sie spodobał.Poszliśmy sie spotkac 4,5 razy,tak żeby lepiej sie poznać,tylko on jest troche niesmiały i chodzi o to że jak ja sie ide z nim spotkac to ja zawsze musze zaczynać rozmowe żeby zacząc temat,zapytałłąm sie go czy chce ze mną chodzić,najpierw powiedział że chce,potem pisał z moimi przyjaciółkami i okazało se że one mu coś nagadąły i on nie chce mie juz wogóle znac nie chce miec juz nic ze mną współnego,a potem dał odpowiedziec i napisał że nie chce ze mną chodzić,bardzo mi na nim zalezy i nie chce tego popsuć co jest między nami,potem napisał mi że jest mu przykro że nic do mnie nie czuje i on jeszcze napisał że znajde sobie innego chłopaka leprzego i co mam zrobić żeby on wkońcu uwierzył ze nie jestem aż taka zła na jaką wyglądam więc dlatego prosze o pomoc :)
Nikola - 2014-01-31
Mam 16 lat. Zakochałam się w chłopaku o rok starszym ode mnie, jest cudowny i interesuje się kolarstwem. Chodzimy do jednej szkoły i często się widzimy. Wiem że ja mu się podobam ale jest jeden problem, że on ma dziewczynę, którą kocha. Do tej pory pisaliśmy i spotykaliśmy się potajemnie. Ostatnio napisał mi że jego dziewczyna zaczyna coś podejrzewać i dlatego musimy przestać pisać. Napisałam mu że się w nim zakochałam. Powiedział mi że się boi bo coraz bardziej zaczyna mnie lubić, a kocha swoją dziewczynę. Jak mam go do siebie przekonać? Jakby kochał swoją dziewczynę to na mnie by nawet uwagi nie zwrócił.
kasia - 2014-01-22
Mam 12 lat . Zakochałam się w Marcinie . Stało się to na dyskotece . Kiedy ze mną tańczył . On jest rozrywkowy , mądry , wysportowany ,przystojny , wysoki i towarzyski . Ja jestem nieśmnieła i malo towarzyska .On chodzi ze mną do klasy wydaje mi się że mnie nie lubi w tej chwili nie ma dziewczyny i wszystkie mu dokuczają oprucz mnie . Nie zwraca na mnie uwagi co mam robić .
P.S. nie zaprosił mnie na urodziny czy ja mam go zaprosić? prosze o szybką rade
Ulcia - 2014-01-21
Witam.Moja mama chciała mnie swatac z koleżanki synem.Zaprosiła go na kawe porozmawialismy było fajnie.Potem spotkalismy sie kilka razy na imprezie.Coś było między nami.A teraz on sie zachowuje jak gdyby nigdy mnie nie znał.Nawet nie raczy powiedzieć mi cześć.A ja latałam za nim jak głupia.I w końcu zakochałam się bez opamiètania a on miał to gdzieś.Pobawił się mną i moimi uczuciami.
Ewcia - 2013-11-25
Jestem zakochana w chłopaku, który jest 4 lata starszy (ja chodzę do 1 kl gimnazjum, a onj do 2 LO) spotykamy się raz w tygodniu na chórze. Zauważyłam, że często na mnie patrzy, czasem chwytam ten wzrok i patrzę na niego, ale zawsze brakuje mi odwagi żeby podejść i zaproponować spotkanie, bo boję się że on po prostu słucha jak śpiewam (powiedział mojej koleżance, że bardzo podoba mu się mój głos) jak myślicie, czy on może być we mnie zakochany?
ysia pysia - 2013-03-25
kocham się w chłopaku z mojej klasy miło mi się z im rozmawia ostatnio zerwał z dziewczyną ciągle sie na mnie gapi a inne koleżanki mówią że mnie podrywa że się przede mną popisuje bardzo mi się podoba a ostatnio rozmawiamy ze sobą o wiele więcej czy coś z tego mogło by wyjść?:* (mam 12 lat pomocy!!!)
andziula - 2013-03-25
Pomocy. Zakochałam się w takim jednym Patryku z 1b . Mam 14 lat z resztą on też . Zawsze rozmawiamy ze soba, nawet czasami piszemy smsy . Ale on mnie traktuje jak koleżankę . Proszę , pomórzcie mi . Odpusujcie na e- mila.
Kasia - 2012-12-18
Od października podkochuje się w chłopaku z klasy mojej siostry . W maju on odejdzie co mam zrobić aby on zwrócił na mnie uwagę . Mimo że patrzy się na mnie (nic poza tym ) niewiem czy mam u niego szanse.
zuziazyl - 2012-10-03
Nie wiem czy was zaskoczę ale ja rozkochałam swojego chłopaka swoją skromnością i niezależnością
Martuncia - 2012-07-26
Ah poczytałam to.. a dlaczego mnie zaciekawiło? Kocham faceta od roku? Byliśmy parą ale niestety coś się rypneło, teraz trochę się zmieniłam i od niedawna rozmawiamy bardzo miło znowu jak kiedyś, nawet zaczeliśmy się teraz spotykać ale tylko ze względu że jako pretekst by się ze mną spotkał zaproponowałam pozanie mojej siostry i z tego co widze lubi ją a się dziwie ona jest wulgarna mówi wszystko co jej na jezyk popadnie... jak mam się zbliżyć do niego?
stachaa - 2012-07-18
Mam 15 lat , rok temu poznałam chłopaka , w którym w szybkim czasie się zakochałam . Z początku pisaliśmy smsy i wszystko wyglądało jakby coś miało z tego wyjść . Raz mnie nawet pocałował na ognisku , ale z czasem dowiedziałam się , że robił to wszystko dlatego , że leciał na moją kuzynkę ... Myślałam , że o nim zapomniałam , alee po naszym ostatnim "kumplowskim" spotkaniu wszystko wróciło ... ;/ Jak mam go zdobyć ? Pomóżcie proszę
jakmk dziewczyna - 2012-07-10
Kocham się w chłopaku i niewiemm co mam .Mam 11 lat ale wszystko wiem jak 16 latek i często mnie za nią biorą.Kocham się w 13 latku zna mnie dobrze i nieiem co mam zrobici żeby mu się spodobaci!!!! POMOCY JESTEM ZAKOCHANA NA ŚMIERCI.
TruskawkowySok - 2012-07-06
Siemka , opowiem wam moją historię , więc to było tak;w szkole poznałam chłopaka który miał dziewczynę i wgl. nie zwracał na mnie uwagi, po paru miesiącach zaczął pisać listy na lekcjach , sms'y i wgl.uśmiechał się do mnie. Umówiliśmy się na spotkanie w mojej miejscowości .. była to godzina 21.20 , jak on przyjechał , pochodziliśmy , pogadaliśmy i stanęliśmy w takim spokojnym miejscu .. Po paru minutach zaczął mnie przytulać a później mnie pocałował .. Jego dziewczyna o niczym nie wie .. A teraz po wszystkim gdy do niego piszę , odpisuje ale już obojętnie , zrobił mi nadzieję i odszedł ;c ale nie będę się załamywać , znajdę innego ..;p chyba dobrze ? no nie ? Jak chcecie pisać , jakieś rady .. to chętnie wam pomogę/doradzę ,, to moje gg ; 38615282
Tysia:) - 2012-06-30
Zakochałam się w moim byłym chodziłam z nim już 7 razy ,a potem zrywamy ze sobą. Mam 12 lat i on też chodzimy do jednej klasy ,a nawet siedzimy ze sobą z ławce:* Czy to przeznaczenie czy poprostu znak żebyśmy nie byli razem?
loora - 2012-06-26
j ateż mam 11 lat zakochałam się w takim chłopaku Maćku jest przystojny itp . Taka dziewczyna ciągle się super ubiera koło niego poprawia włosy po prostu go podrywa a wie że ja się w nim zakochałam . POWIEĆCIE CO MAM ROBIĆ?!!!!
Jaa - 2012-06-25
Mam 11 lat i zakochałam się w chłopaku który ma 14 ale on od kilku dni ma dziewczyne.Lubie go a on mnie bo często do mnie z rodzicami przyjeżdża/rodzice się lubią/
No ale jestem zazdrosna naprawdę go kocham i chciałabym żeby on też ale poznał tą swoją dziewczynę na basenie i chodzą,Ja codziennie piszę z nim na facebooku,często rozchmurza mnie lub rozśmiesza ale..ja go kocham
wercja - 2012-05-15
Mam 12 lat i zakochałam się w chłopaku o 2 lata starszym od mnie. Znałam go przez 3 lata i mnie pocałował patrząc mi pierw w oczy. Ale jak mu powiedziałam że go kocham to odparł że mnie nie kocha. Teraz w szkole cały czas się na mnie patrzy a ja nie wiem co mam zrobić.
POMOCY!!
moni - 2012-05-10
Wtf popieram;)
pyska - 2012-04-30
mam 14 lat i ponownie zakochałam się w byłym ,a nie wiem jak mu to powiedzieć i okazać !!! co mam robić??
Asiunia - 2012-04-16
Ja mam 11 lat jestem zakochana w chłopaku ale taka dziewczyna z kl chce mi go zabrać i on zaczyna bardziej lubić ją niż mnie co zrobić żeby sie we mnie spowrotem zakochał??? Jestm Asia jak coś żebym w komentarzach wiedziała że to do mnie...
Sara - 2012-03-30
Mam problem.
Mam 12 lat i się zakochałam w chłopaku (nawet się z nim pocałowałam). Chciałam mu dać wszystko ale przegiął.
Wziął mnie do jakiejś budki, próbował mnie rozbierać i macać(oczywiście się nie dałam).No oczywiście poszłam do domu i powiedziałam o tym mojej mamie. Mieszka klatkę obok mnie, praktycznie codziennie go widzę, chodzi też do 5 klasy. Teraz oczywiście jest obrażony ale ja się od 1,5 roku nie mogę się odkochać. Czekam na odpowiedź (przed odpowiedzią napiszcie @Sara żebym wiedziała że to do mnie. Dzięki.
Kochanka - 2012-03-26
Zabujałam się w chłopaku o 2 lata starszym, na dyskotekach prosił mnie do przytulańca i bił się o mnie!! ;( Z najlepszym kolegą, się pokłócił prze zemnie bo mnie bronił!!Ale nie jestem pewna czy moge mu to powiedziec bo jak mnie wyśmieje??!! :( jak myślicie powiedziec mu to??!! bo mam doła!!
wtf - 2012-03-08
ej dziolchy !! jedna i sprawdzona metoda :-) nauczcie sie robic dobrze laske !!
Miq - 2012-02-28
Nie będę się wypowiadał w imieniu wszystkich facetów ale 2) Nie wstydź się mówić. Mów to o czym myślisz. Po prostu mów! to bez przesady proszę.. Dodam też że zwykle faceci są prości w obsłudze i duże znaczenie ma mimika twarzy (uśmiech) a także nie zgrywanie "niedostępnej księżniczki" co dość skutecznie odpycha. A może to ja jestem po prostu szkaradny i tak na mnie reagują? :D
LoLa - 2012-02-26
ja się zakochałam w chłopaku, który... niechce mieć dziewczyny. naczy nie jest gejem ani nic tylko twierdzi, że jej nie potrzebuje. bardzo bym chciała się z nim przyjaźnić, ale on teraz wyjdzie ze szkoły i nie będziemy się widywać ;(
wikicia111 - 2012-02-23
Pomożecie? Jestem w sytuacji krytycznej... Zakochałam się w koledze z klasy , on już to wie, i czasami nieźle się że sobą bawimy, lesz gdy pojawia się jego była , to mówi do każdego " Zostaw mnie! " co robić? ja tak go kocham....
Sonia1 - 2012-02-09
Pomóżcie mi zakochałam się w chłopaku,który wie że istnieje i ją też mu się podobam ale on mówi że potrzebuje czasu bo ostatnia była go skrzywdziła czekam już 2miesiące i cały czas każe czekać nie wiem co mam robić??czy mam dać sobie z nim spokój??czy może mam pierwsza zrobić pierwszy krok??proszę pomóżcie
Zuzu - 2012-02-08
Miłam chłopaka Łukasza chodzę z nim 8 mies. i on mówi , że nasz związek jest do bani co mam zrobić ?
darka - 2011-12-27
dzieki za pady zozdro
lalunia123bb - 2011-12-26
Pomożecie mi?? jestem z chłopakiem już 2 lata i uważa że ,,nasz związek jest nudny,, co mogę zrobić ??
EvelinexXx - 2011-12-15
Fajne rady.. próbuję wszystkich.
malenka :* - 2011-11-28
Spruboje to zrobic :)))
AnGelikaaaa!!!!! - 2011-09-30
A ja jeszcze się nie zakochałam:(
wkurzona - 2011-09-20
DO AGUs!!!! Wybacz ale skoro wiesz że ten chłopak nie zostawi swojej żony to czemu to ciągniesz co by było gdybyś była na miejscu tamtej kobiety??? bo ja Ci powiem sama byłam w takiej sytuacji i wiesz co tamtej się należało... zniszczenie życia bo takie zachowanie to bycie zwykła suką nic więcej!!! a ja do tej pory jestem z mężem a ta laska jest kompletnie sama teraz bo nawet jej przyjaciółki się od niej odwróciły bo uznały że jest szmatą i może zabrac każdemu faceta
Rozczarowana - 2011-09-13

Na ten wątek trafiłam przypadkiem i szczerze mówiąc dawno nie zatknęłam się z takim stekiem bzdur. To po prostu idealny przepis jak się unieszczęśliwić i stać się niewolnikiem stereotypów.

Luthienka - 2011-08-15
Agusia, taki związek nie ma sensu. Po czymś takim możesz mieć wyrzuty sumienia, że rozbijasz czyjeś małżeństwo albo że już to zrobiłaś. Nie próbuj go do siebie przekonać, bo on Ci nie będzie tak do końca wierny. Najlepiej zapomnij o nim. A jeśli, jak powiedziałaś, przypuszczasz że jemu chodzi tylko o współżycie, spytaj wprost. Za pewne przytaknie, czyli tym bardziej nie jest dla Ciebie. Nawet jeśli chce poważnego związku, jeszcze raz przypominam Ci o jego rodzinie. To zakazany owoc, jednak wybór należy do Ciebie. Pomyśl nad tym.
szpila003 - 2011-08-10
Dziewczyny. !
Jeśli chcecie znaleźć chłopaka, musicie poznać jego słaby punkt i go wykorzystać. Faceci to obserwatorzy. Musicie swoim wyglądem dać do zrozumenia, że się podobacie. Ale nie przesadzajcie, zbytskąpy ubiór nie jest atrakcyjny. Tak samo jak mocny makijaż, czy mega - krótka mini. Pozdrawiam i powodzenia życzę ; p
agusia - 2011-07-24
ale co zrobic jak ja zakochałam sie w zonatym chłopaku?i wiem ze on swojej zony napewno nie zostawi mimo ze miedzy nami jest cos w rodzaju chemii.on sam nalega na spotkania ale mysle ze jemu chodzi tylko o sex a on tak baaardzo mi sie podoba;( pomocy
Luthienka - 2011-07-24
Sylwia Szerlix, jeśli chłopak ciągle przebywa ze swoimi kumplami, to musisz z nim poważnie porozmawiać. Nie krzycz na niego i nie wybuchaj od razu. Ważne, aby poczuł, że na tym Ci naprawdę zależy. Wyjaśnij, że chciałabyś aby poświęcał Ci więcej czasu i uwagi, no bo w końcu zasługujesz na to...jesteś jego dziewczyną. ;] Zadeklaruj, że skoro spędza tyle czasu z kumplami, to chyba nie zależy mu już tak bardzo na Tobie. Bądź delikatna, by nie poczuł się obrażony. To podziała. Gdy zobaczy, że nie robisz wielkiej awantury, za pewne Cię przeprosi i może sytuacja się zmieni. Jeśli tak, to O.K, ale jeśli nie lub potem zdarzy się to samo, zastanów się nad sensem istnienia tego związku. Pozdro...:D
Sylwia Szerlix - 2011-07-21
dobre rady ale co zrobić gdy chłopak spędza czas z kumplami i nie widuje się go często POMOCY :(
Luthienka - 2011-07-18
Eee...jestem z moim chłopakiem od dwóch miesięcy ;] Czy chłopak na Ciebie leci czy nie to na pewno łatwo zauważyć. I mimo, że z moim znamy się praktycznie kilka lat, wcześniej w życiu bym nie powiedziała, że to się tak potoczy. Z początku były zwykłe zaczepki, uśmieszki...on doprowadzał do takich sytuacji, które kończyły się np. buziakiem w policzek czy tego chciałam czy nie (a chciałam :D). Udawałam nieprzystępną, ale nie do przesady. Chłopaki to lubią. No i w końcu zapytał mnie o chodzenie. Coś niesamowitego. Nigdy bym nie pomyślała, że w stosunku do dziewczyny będzie taki delikatny. Dzięki temu chodzeniu poznałam go bliżej i wydaje mi się jeszcze bardziej fantastyczny. Możemy robić naprawdę WSZYSTKO! Jeśli więc chłopak sam nie wyjdzie z inicjatywą, to związek może, choć oczywiście nie musi, nie przetrwać zbyt długo. Bo jeśli on się zmusi do kochania drugiej osoby, to nie powinno to się nazywać miłością. Pozdrawiam...
sancisk01 - 2011-07-08
Siemka dziewczyny....!
Jestem chłopakiem i mam 13 lat...
Widze, że pare z was ma problem z chlopakami...
Ja jeszcze nigdy nie miałem problemów z żadną dziewczyną, zawsze jak widziałem, że podobam sie dziwczynie od razu zagadywałem i z nią chodzilem..
Więc co moge wam podpowiedziec? Nie bójcie się, zagadac do chłopaka jeśli to wam sie podoba powiedzcie mu pare komplemętów i poproście o chodzenie...
Im szybciej tym lepiej uwierzcie mi..
Nigdy nie bójcie się spytac chłopaka o chodzenie..
Pozdrawiam wszystkie dziewczynki z portalu ;*
Pink - 2011-05-30

Ka$ka: Może dowiedz się gdzie się wybiera na wakacje i zapytaj czy też nie możesz jechać bo np. nie masz z kim. Jeśli jedzie na jakiś obóz to będziesz mogła jechać bez problemu bo każdy przecież może się zapisać i pojechać. Jeśli jedzie gdzieś ze znajomymi to dowiedz się gdzie i kiedy, zbierz kilka swoich znajomych i też tam jedź. Na wakacjach zawsze łatwiej kogoś w sobie rozkochać :).

Ka$ka - 2011-05-28
To moze zaczne od początku. W szkole jest taki chłopak czy jest ładny no to już zależy od gustu, ale mi napewno sie podoba. Od początku roku sie juz znim za przyjaźniłam i bardzo się lubimy zawsze mam o czym znim rozmawiac i wogóle. Z tego co wiem to nawet jemu się podobam, ale widze że raczej nie chce byc zemną jako para. Problem jest taki, że nie wiem jak go do siebie przekonać i jak go wsobie porządnie rozkochać.Prosze was o jak najszybsze rady bo rok szkolny sie kończy a on niestety przechodzi do innej szkoły bo jest o dwa lata starszy i kończy tą szkołe.Berdzo będe wam wdzięczna jak naprawde szybko ktos mi pomoże. Pozdarawiam Ka$ka
kinusiaa87 - 2011-04-20
Hmmm.. Jak rozkochac w sobie faceta.. Nie jestem w latwej sytuacji, wszystko jest przeciwko mnie, ale on jest taki cudowny. Moze zaczne od poczatku. Siedze prawie pol roku w Australii, w melbourne u rodziny. Kilka dni temu przyjechalam do Adelaidy do kolezanki. No i zaczelo sie. Ona ma super kolege, od razu wpadl mi w oko. Pomijam juz to ze on jest bardzo przystojnym facetem, on jest poprostu taki slodki, taki uroczy, jego oczy, jego dlonie, niesamowity jest caly.. Wczoraj wyjechal z rodzicami na wakacje, nie bedzie go tydzien. Gdy wroci zostanie nam tylko 7 dni i ja potem wracam do Melbourne a po kilku dniach juz wracam do Polski. W dodaku ciezko mi sie z nim rozmawia, bo moj angielski nie jest perfect, ale staram sie. Kilka dni temu ogladalismy w czworke film - ja, on, moja kolezanka z nazeczonym. Oni po jakims czasie poszli spac, zostalismy sami. W sumie mama tej mojej kolezanki troche zamieszala bo powiedziala mu ze moglby mnie objac jak tak razem siedzimy itd. I on to zrobil. Nie ukrywam ze ja strasznie tego chcialam. Bylam jak sparalizowana. Objal mnie, posmyral po raczce, jezu jak cudownie. Pocalowalismy sie. Nie wpadlismy w niewidomo jaka sline, po prostu pocalowalismy sie delikatnie. Ja wpadlam w to totalnie, nie moge przestac o nim myslec i w ogole. Ale nie sadze by on chcial zebym tu zostala. To znaczy on by tego na pewno chcial, ale nie jest chyba osoba, ktora by poswiecila wiele by zatrzymac taka osobe jak ja tutaj (mowie o tym, ze nie jest latwo zostac Polakowi w Australii, jest to bardzo drogie i trudne do przebycie) tak jak na przyklad moja kolezanke jej chlopak. Nie wiem co mam robic, jestem zalamana, bo chce sprobowac tej milosci, chce kochac tak bardzo mocno i zeby ktos kochal mnie chociaz troche...
bmw, ;** - 2011-04-17
Nie wiem czy taka potrafie byc.. kocham chłopaka od ponad roku .. on jest duużo lat straszy a ja jestem gówniara .. w jego oczach .;((

Już mam wszystkiego doosyć czasami chce ..... taak jak w tej chwili.
skarbie78 - 2011-04-17

prosze o pomoc poznałam fajnego, pzrystojnefo chłopaka. bardzo mi sie poboba i chciała bym byc z nim. co mam zrobic oprócz rozmowy by mógł być mój. help

Kaha 21 - 2011-02-25
Dla Lila : Ja sama mam chłopaka starszego o 9 lat, zaczęliśmy sie spotykać jak miałam 17 lat czyli byłam starsza o rok od ciebie a on 26...dobrze się nam rozmawiało...czuliśmy do siebie niesamowity pociąg sexualny i tak zostało do dzisiaj! Mimo że rok temu nie było między nami najlepiej...dzisiaj nadal się kochamy i jesteśmy razem :). Musisz z nim pogadać co on o tym myśli? myślę, że na pewno się mu podobasz, więc lepiej spróbować niż żałować (takie jest moje zdanie). Aha i bądź sobą! nie próbuj nikogo udawać i rozmawiać z nim na siłę...tłamszenie własnej osoby to najgorszy sposób na bycie z kimś!!
Życzę szczęścia :)
Monisia - 2011-01-13

do klaudyna: Po pierwsze musisz zrozumieć, że nie jesteś brzydka bo nie ma kobiet brzydkich - są tylko zaniedbane. Jeśli czujesz się nieatrakcyjna, wybierz się na zakupy, zetnij modnie włosy, fajnie się uczesz. Najważniejsza jest pewność siebie. Jak już będziesz pewna siebie i pokochasz swoje ciało to nie będziesz mieć problemów ze znalezieniem chłopaka.

Jeśli chodzi o nieśmiałość i pewność siebie to polecam ci ten artykuły:

Jak pokonać nieśmiałość. Jest naprawdę genialny!

Jak być pewną siebie?

Jak czuć się atrakcyjną

Co robić, aby podobać się mężczyznom i ich zdobywać? - super rady.

Jak pokochać siebie?

Jak być szczęśliwym singlem - może singlem nie chcesz być, ale te rady sprawią, że długo nim nie pozostaniesz.

Pamiętaj, aby przestać starać się zdobyć chłopaka na siłę. Jak o tym zapomnisz będziesz bardziej szczęśliwa, naturalna, zrelaksowana i dzięki temu faceci będą cię otaczać wianuszkiem. No i najważniejsze - pokochaj siebie!

klaudyna - 2011-01-12

co masz zrobic podejc porozmawiaj posmiej sie i zapytaj co o tobie mysli i tylko pod zadnym pozorem

nie badz zbyt nachalna i nie dawaj mu narazie znakuw ze go lubisz

tera ty pomuz mi

klaudyna - 2011-01-12

ja jeste brzydka nerwowa i niesmiala co mam zrobic a by miec chlopaka

Klauduśka - 2011-01-05
Cześć mam na imię Klaudia,mam 14 lat i pochodze z okolic Wa-wy.Zakochałam się na zabój w pewnym chłopaku-na imię mu mateusz.on czasami się na mnie patrzy i choć mnie zna za bardzo mnie nie zaczepia i nie mówi cześć.pomóżcie,jak mogę zwrócić jego uwagę???co zrobić byśmy w niedalekiej przyszłości zostali parą????
Lila - 2011-01-04
Hej jestem Lolita:) chcialam opowiedziec w czym tkwi moj problem... Mam 16 lat!!;P od dłuszego czasu pisze do mnie pewien chłopak prosi o spotkanie problem tkwi w tym ze jest ode mnie starszy i to o 8 lat ma 24..!! prosi o spotkanie nie spotykałam sie z nim poniewaz uznalam ze jest on jednak za stary dla mnie;/ bardzo mi sie on podoba i jest najewiekszym kasanowa w mojej wis!! kolezanki mi zazdroszcza ze ktos taki zwrucił na mnie uwage namawiaja mnie do spotkania...!!! Spotkałam sie z nim i gadalizmy przytulalizmy sie i spedzilizmy ze soba sylwester...:):) było bardzo fajnie jednak boje sie ze on robi sobie ze mnie zarty spotykamy sie wieczorami i gadamy wsumie on gada a ja go slucham i przytakuje bo zabardzo nie wiem o czym mam z nim gadac..Co mam mowic zeby on nie pomyslał ze jestem nudna..!??????

POMOCY :
-czy nie jest to za duza roznica wiek
-co myslicie o tym wszystkim___
karo - 2010-12-23
mam na imie karolina i mam 14 lat zakochałam sie w chłopaku który jest o de mnie o rok starszy i nie wiem czy to można nazwać zakochaniem bo go naprawde kocham byliśmy ze sobą dosyć dużo razy pierwszy raz był w marcu 2010 roku bylismy ze sobą ;prawie 2 miesiące;/ zerwałąm z nim , bo uwarzałakm że nie zwraca na mnie uwagi; / on mnie przepraszał i wgł ale ja powiedziałam nie teraz obecnie jestem z nim w związku i jestem bardzo szcześliwa ;*ale za każdym razem kiedy do niego wracałam on mówił mi to samo "że mnie już więcej nie skrzywdzi mówił że mnie kocha "ale znowu sie roztawaliśmy ;/ teraz znomu mnie poprosił a ja sie zgodziałam bo nie umiem bez niego żyć .! Co ja mam zrobić żebyśmy byli ze soba jak najdłużej ???? pomocy .!
nicole. - 2010-12-14
cześć. jestem nicole i mam 13 lat. uczęszczam do 2kl gimnazjum. mam problem. jest taki chłopak... ma 15 lat, chodzi do tego samego gimnazjum, tyle że do 3kl. bardzo mi się podoba. do tego stopnia, że za każdym razem kiedy jesteśmy w szkole 10 minut przed lekcją mam tzw"motyle w brzuchu". nie panuję nad tym. nigdy z nim nie rozmawiałam. moje koleżanki z klasy go znają i na pewno nie raz z nim rozmawiały. jedna nawet zdradziła mi, że nie miał jeszcze dziewczyny. to zupełnie jak ja. nie wiem co mam o tym myśleć. nie dawno dowiedziałam się również, że urodziny ma w styczniu( tak jak ja ). no i ma ten sam numer w dzienniku. ogółem spotykamy się na przerwach. moja przyjaciółka wyciąga mnie zawsze na spacer po szkole, bo chce, żebym na niego popatrzała. ponadto wbrew wszystkiemu zawsze czuję jego wzrok na sobie. bez względu na sytuację i porę dnia w szkole. ja śmieje się z jego głupot i on tak samo z moich. kiedy wiem, że na mnie spogląda, ja patrzę na niego, a on się odwraca momentalnie. czasem nawet, gdy nie ma z nim kolegów, tylko jest z takim swoim dobrym przyjacielem, patrzy na mnie całą przerwę z niewielkimi odstępami czasu, ponieważ rozmawia z nim dość poważnie. ostatnio zauważyłam, że przy kolegach zachowuje się jak gdyby mnie nie znał. czasami nawet mam wrażenie, że się ze mnie śmieje. ale przy jednym chłopaku zachowuje się normalnie. ostatnio widać było, kiedy płakałam z powodu ocen, gdy on na mnie spojrzał i odszedł z tym jego kolegą na bok i zdawało mi się, że rozmawiają o mnie. poza tym spoważniał i wyglądało to na poważną rozmowę. jestem bardzo nieśmiała, i jak widać on też. potrzebuję pomocy. pozdrawiam. nicole ;)
Dusia - 2010-11-29
hej , jestem Klaudia ! , poznałam chlopaka , który mi sie bardzo podoba . Zrozumiałam ze go kocham , no ale mam przyjaciółkę , która jest do mnie bardzo podobna , Ale chłopak w którym się zakochałam powiedział ze bardzo podoba mu sie weronika ; o !
Ona twierdzi ze on jest brzydki ! Niewiem co robic !
Pomóżciee ! ;(
siwa18 - 2010-11-11
hej. mam duzy problem!
spodobal mi sie chlopak ale on ma dziewczyne ale piszemy i on zaproponowl zebym zostala jego kochana dlugo sie zastanawilam ale sie zgodzilam ale chce zeby byl moj jak go rozkochac zeby sie roztal z ta dziewczyna??
zagubiona - 2010-11-07
cześć
Mam problem od bardzo długiego czasu jestem zakochana w chłopaku . Aktualnie jestem z nim w związku już drugim .Za pierwszym razem nam nie wyszło bo mnie mnie zdradził ; ( . Jestem pewna , że on nic do mnie nie czuje . ;|. Wiem ,że te wszystkie jego wyznania nie są zgodne z prawdą . Mimo tego bardzo mi na nim zależy . Nie mam pojęcia jak mam sprawić żeby on poczuł do mnie to samo co ja czuje do niego . Muszę coś z tym zrobić ale nie mam zielonego pojęcia co ??.
Przez niego odrzucam wszystkich innych chłopaków .
Myślałam że tym razem będzie inaczej ale nie wydaje mi się żeby się cokolwiek zmieniło ; ( .
megi - 2010-10-28
hej.podoba mi sie chlopak chodze z nim do tej samej klasy juz 9lat i nie wiem co zrobic.jestem w 2 gim. i zaczelam z nim bardziej rozmawiac i pisac nawet mu napisalam ze mi sie podoba i rozne.
nie wiem co zrobic pomocy!!!
Golabeczka - 2010-10-25

Quote From pati,
Elo!Jestem Pati, i kocham sie w chłopaku mojej przyjaciółki, on ma 13 lat a ona 11 .Jetseśmy dla siebie przyjaciółmi, nawet go pocałowałam, ale on i tak woli moją przyjaciółkę, choc cały czas mowi przy niej, że chciałby się ze mna całować, ze jestem fajna, ale ja to niewzrusza, ona jest okropnie naiwna.Co zrobić zeby on wreszcie ją zucil??

Powinnaś wiedzieć, że to co ty robisz prędzej czy później do ciebie wróci. Jeśli teraz ty zabierzesz chłopaka swojej przyjaciółce, to za kilka lat, jakaś twoja "przyjaciółka" zabierze ci twojego chłopaka, lub nawet narzeczonego czy męża. Nie wywołuj wilka z lasu - pamiętaj, że wszystko co robimy to prędzej czy później do nas wraca ze zdwojoną siłą. A zasada jest taka - nigdy ani nie podrywaj ani nawet nie myśl o chłopaku swojej przyjaciółki w inny sposób niż koleżeński. Nawet jeśli on się znudzi twoją przyjaciółką i będzie chciał się spotykać z tobą nie wolno ci się z nim zadawać. Jeśli to zrobisz w przyszłości ktoś komu bardzo będziesz ufać i na kim będziesz polegać cię zdradzi. I zdrada ta będzie dla ciebie bardzo bolesna. Tak zawsze się dzieje. I nie jest to wróżba czy przepowiednia ale prawda.

pati - 2010-10-25
Pink - 2010-10-18

Quote From Olaaa,
hej;*podoba mi sie chłopak który chodzi już ze mną od 2 lat do tej samej klasy;/ zdarzało sie ze zwracał na mnie uwagę ale tylko koleżeńsko;( Czuje że coś do niego czuje i to cos wielkiego;/ i dlatego NIE WIEM CO ROBIĆ;/

Postaraj się go jakoś zainteresować swoją osobą. Zacznij się ubierać tak jak on się ubiera (on jest typem sportowca? Kup sobie jakieś wypasione pumy, fajną bluzę, czapeczkę. Jeśli jest elegancikiem zainwestuj w fajne bluzeczki i sweterki. Jeśli jest ekstrawagancki zrób sobie jakąs szałową fryzurę itd). Poza tym zainteresuj się tym czym on się interesuje. Jeśli on jeździ na nartach doradź się jego jaki sprzęt powinnaś sobie kupić i gdzie tzn na jakim stoku najlepiej zacząć naukę, jeśli tańczy to może też zacznij, itd - ogólnie rób to czym on się interesuje i się staraj bardzo, aby robić to jak najlepiej, aby się szybko nauczyć tego i mu zaimponować. Np. jak on jeździ na desce to na pewno będzie pod wrażeniem, jak ty zrobisz jakiś trik na desce itd.

Olaaa - 2010-10-17
lady:* - 2010-08-28

Witam Was bardzo serdecznie. Czytałam Wasze teksty, jeżeli chcielibyście popisać ze mną na gg to zapraszam :) 21058952

Wiem, że jest Wam ciężko bo osobiście bardzo dużo przeszłam już w swoim życiu. Zawsze staram się wyciągać z tego konsekfencje no i zawsze w myślach przeynajmniej zasyanowić się jakie są tego dobre i złe strony. Zapraszam do popisania na gg :) Pozdrawiam

monia - 2010-08-28
Skoro masz takie zdanie o sobie, to nie dziwię się, że nie masz chłopaka.
Karolcia - 2010-07-31
Powiedz mu wprost że Ci się podoba, lub jak sie wstydzisz, zagadaj do niego np czy zna jakis klub do ktorego chodzisz, czy moze poszedl by z Tobą na jakas impreze.. Tam juz wszystko pojdzie z gory :) Odpicuj sie i wszystko bedzie dobrze ;) Tylko bez przesady ! Faceci nie lubia wytapetowanych barbie ;)
Kt0ś - 2010-07-10
dziewczyny nie szukajcie chłopka on sam was znajdzie męszczyzni są bardziej zberezni od kobiet,pokarz dupe pokaż cycki i maz chłopaka ;p
oldshool - 2010-07-03
Od 3tygodni podoba mi się strasznie chłopak,który mieszka 5godzin jazdy ode mnie ;/ podoba mi się on strasznie
mati - 2010-06-28
wiem o tym bardzo dobrze z doswiadczenia xd ze boicie sie powiedziec chcesz ze mna chodzic a on odpowie nie.
to wszytsko co tutaj jest napisane to tylko taki mini podryw ale nie bendesz caly czas taki sam jak tam pisza wiec nie jestem za tym.
Palina - 2010-06-20
Ja już nie wiem niby nie jestem brzydka a żaden chłopak się we mnie nie bója :( !!!! Co mam zrobić?
zakochana - 2010-06-17
Hej mam problem.
Od dłuższego czasu podoba mi się mój kolega z klasy i nie wiem co mam zrobić,aby On w końcu zwróciła na mnie uwagę.Wiem,że na pewno mnie lubi i że mu się podobam ale chyba nie planuje ze mną żadnego związku.Co mam zrobić,żeby zmienił zdanie??Z góry dziękuję za porady ;*
jaaaaa - 2010-06-07
dziękuję ;*
tego szukałam ^^
natala - 2010-06-06
Siemka:*mam na imie Natalia od jakiegoś czasu podoba mi sie taki jeden chłopak tylko że jest problem jest 2 lata starszy,i coś mi sie wydaje że bede z nim chodzić ale drugi problem jest tak że ja mam małe piersi mam 14 lat a wogóle nie mam piersi to jest straszne!;/;/;/ Prosze jeżeli znacie jakieś porady żeby piersi były większe napiszcie na mój e-mail :www.natalia-hus@wp.pl pozdrawiam:):***
wujek dobra rada - 2010-06-06
dziewczyny, na dzien dobry zamiast bazgrac po internecie i szukac sposobu na poderwanie lub tez odbicie komus faceta moze wezcie sie za siebie? wyjdzcie do ludzi, na impreze. Ktos gdzies kiedys w koncu was zauwazy, nie wszystkie oczywiscie xD jesli masz komplexy to zrob cos z nimi, zniweluj lub obroc w zart, pogodz sie z tym jaka jestes. Dopoki Ty sama nie pokochasz siebie, nikt cie nie pokocha :))

P.S.
faceci nienawidza jak:
1. jestes namolna
2. dzwonisz, piszesz itp milion razy dziennie
3. jak uwazasz sie za Bog wie co a kazda krytyke zakanczasz fochem
4. CHYBA NAJWAZNIEJSZE, nie lubimy jak jestesmy calym waszym zyciem lub swiatem, nazywajcie to jak chcecie. ZNAJDZ SOBIE KOLEZANKE LUB CALA ICH GROMADE, ZACZNIJ UPRAWIAC SPORTY LUB ZBIERAC ZNACZKI, po prostu zajmij sie soba bejbe :]

pozdro
Jolka - 2010-05-21

Na pewno na początku nie możesz być zbyt bezpośrednia. Jego dziewczyna od razu zczai o co ci chodzi i pewnie zabroni mu w ogóle z tobą rozmawiać! A jak on jest w niej zakochany to też nie będzie skłonny oglądać się zbytnio na inne. Najlepiej zapoznaj się z jakimś jego bliskim kumplem. Zaprzyjaźnijcie się, a dzięki temu, zyskasz też możliwość częstszego przebywania w pobliżu twojego love. A jak już będziesz miała okazję z nim rozmawiać, to daj się poznać z jak najlepszej strony, oczaruj go, machaj rzęsami..wiesz, te sprawy. Może wtedy zrozumie, że to ty jesteś jego prawdziwą miłością, a nie panienka, z którą się akurat spotyka.

Asik - 2010-05-21
Hej! Kurde mam straszny problem...
Od jakiegoś czasu podoba mi się taki chłopak.
Chodzi do mojej szkoły ale są dwa problemy:
1)Jest odemnie o rok straszy (ja jestem w pierwszej klasie gim a on w drugiej)
2) Ma dziewczyne...
Jest przystojny i ładnie układa sobie włosy.
Oczywiście, nie znam go i nie wiem jaki ma charakter...
Proszę pomóżcie mi...
Dajcie jakieś porady żeby chociasz wiedział ze istnieje....
Oliwka - 2010-05-21

Jeśli on nic do ciebie nie czuje, to na siłę go do tego nie zmusisz. Radzę ci, zapomnij o nim. Nie możesz? To przestań rozpamiętywać to, jak było wam razem, nie przypominaj sobie wyglądu jego twarzy, oczu, ust, nie chodź w miejsca, które ci się z nim kojarzą. Nie ułożysz sobie życia żyjąc w świecie marzeń. Skoro on do tej pory nie zmienił swoich uczuć do ciebie, mało prawdopodobne, że zrobi to kiedykolwiek :(

Nieszcześliwa - 2010-05-20
Zakochałam sie w chlopaku po kilku spotkaniach...Czułam sie z nim cudownie...Jego usmiech,smak jego ust,charakter jak dla mnie idealne...Jednak w walentynki napisał mi ze nic z tego nie bedzie...bylo to dla mnie bardzo trudne...Ostatnio go spotkałam rozmawialiśmy chwile...patrzyła na mnie tak słodko...mialam nadzieje ze moze cos do mnie...ale nie...pozniej napisal mi ze nie ma nikogo i ze nie stara sie miec...jednak czuje ze mnie oklamal...mysle ze domyslil sie ze cos do niego czuje...Mowil mi ze mu sie bardzo podobam i ze mnie bardzo lubieale sie nie zakochal...mysle ze zbyt szybko o tym zadecydowal...od ostatniego przypadkowego spotkania ciagle placze nawet teraz...probowalam ulozycc sobie zycie z kims innym...bylo juz 2 ale nie umialam ich oklamywac a najgorsze jest to ze teraz oni mnie znienawidzili bo pokochali mnie a ja nie umialam...

JAk moge go odzyskac?;(

Plis pomóżcie...
elizka - 2010-04-27

postaw na osobowość, owszem - faceci to wzrokowcy, na początku na pewno nie wpadniesz mu w oko, jeśli nie masz wymiarów lalki barbie, ale gdy oczarujesz go wdziękiem, poczuciem humoru, inteligencją i urokiem osobistym, przestanie patrzeć na ciebie przez pryzmat rozmiaru twoich ciuchów. mówię ci, znam masę lasek, które są w szczęśliwych związkach mimo iż nie wyglądały jak z rozkładówki. popatrz na takiego tomka kammela, przystojny gość nie? a jaką se wziął niewymiarową babę ;)

klara - 2010-04-27
powiedzcie mi jak mieć chłopaka jak jest się grubą????
 
Kiedy się zakochujemy zwykle sobie myślimy, że stan ten będzie trwał wiecznie i nic więcej nam nie potrzeba do...
Jak sprawić, by miłość trwała wiecznie?
Kiedy się zakochujemy zwykle sobie myślimy, że stan...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt