Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozkochać w sobie chłopaka?

Jak rozkochać w sobie chłopaka?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (656 ocen)
Oceń 
 1 z 8 
Czy byłaś kiedyś w takiej sytuacji, że na widok jakiegoś faceta zaparło ci dech w piersiach? Mógł to być kolega z pracy, sąsiad, chłopak w sklepie spożywczym, kumpel ze szkoły lub spotkany na imprezie. Niezależnie od okoliczności czujesz, że twoje serce zaczyna mocno bić i zaczynasz się zastanawiać co zrobić, aby być bliżej niego i czy - gdyby stworzyć odpowiednią sytuację - on mógłby poczuć to samo do ciebie. A może jest już taki mężczyzna, którego już znasz, a do którego żywisz jakieś głębsze uczucia? Być może to kolega, z którym regularnie się widujesz na różnych spotkaniach towarzyskich lub chłopak, z którym byłaś już nawet na kilku randkach. Problem tkwi w tym, że ty zaczynasz się zakochiwać i boisz się, że stracisz swoją miłość. Co byś zrobiła gdybyś znalazła się w jednej z powyższych sytuacji? Co zrobić, aby chłopak zwrócił na ciebie uwagę, a później oszalał na twoim punkcie? Istnieje 7 podstawowych rzeczy, które kobieta może zrobić, aby rozkochać w sobie mężczyznę.
 3.7/5 (656 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (114)

Aminoo - 2015-05-02
Ale z was wredne baby...Kazdy ma prawo do miłości nawet 9 latka.Nie znacie histori o mezczyznie który czekał az dziewcsynka urosnie by sie z nia ozenic ...? Taka milosc jest najprawdziwsza!
lolita - 2015-04-20
Co jak co ale ja sie zakochalam w wieku 10 lat i bylam zakochana przez piec lat bez wzajemnosci. jako pietnastolatka z bolem serca uswiadomilam sobie ze z tego nigdy nic nie bedzie bo niejestem ani zbyt atrakcyjna ani smiala jednak po jakims czasie kiedy miapam 16 lat przypadkiem bylam na jednej imprezie z tym chlopakiem i poznalismy sie bardzo dokladnie i wiecie co? od tamtej pory jestesmy razem minelo juz 7 lat i planujemy malzenstwo a niby takie niewinne zauriczenie dziesieciolatki. gdyby nieono nie poznalabym michala bo jako szesnastolatke kierowala mna ciekawosc i zdecydowalam sie wkoncu go poznac zeby zobaczyc jaki jest i w kim tak naprawde bylam zakochana. okazalo sie ze to bardzo wartosciowy chlopak ktoremu ja rowniez sie podobalam tylko sie wstydzil. wiec poco zakazywac milosci anuz sie to dobrze skonczy
RitaMona - 2015-04-03
Oluniu ! Wiek różnicy nie ma! A po za tym co ciebie to interesuję czy mją odrobinę lekcje? Jesteś jakąś ich opiekunką? Każdy ma prawo do miłości! A ty olka? Skąd możesz wiedzieć ile potrwa związek? To że ty tak miałaś nie oznacza że inni mogliby tak mieć.
olka - 2015-03-31
Zgadzam się , że każdy może się zakochać , ale 11,12 latki to tylko zauroczenie ! Które potrwa gdzieś z 3 miesiące i potem nawet nie będziecie chciały widzieć tego chłopaka :) Sama tak miałam :-) Wy teraz zajmujcie się nauką , chłopcami później.
olka - 2015-01-28
Weźcie nie spinajcie.. Jest jakiś zakaz miłości dla młodszych dziewczyn? Maja takie samo prawo jak my "stare".. Niech lepiej każdy zajmie się sobą. No i co z tego że to dzieci? Wiek nie ma znaczenia..

Dziewczyny (mówię do młodszych) walczcie o swoich ukochanych!:)
kassi - 2015-01-07
Jak chcecie poderwać chłopaka to zacznijcie spędzać więcej czasu w jego gronie ale nie też tak za dużo bo pomysli ze sie nazucacie =)=)
Wojtas - 2014-09-24
Ech, te niektóre kobiety. Ja wpadłem w oko pewnej, nawiązała kontakt. Pomyślałem sobie że fajnie, może coś z tego będzie, tym bardziej że jestem sam. A ona umawiała się ze mną chyba z 6 razy i za każdym razem odwoływała. To niezbyt poważne zachowanie. W końcu, za chyba szóstym razem, kiedy powiedziała że znowu nie może, spytałem czy może da radę następnego dnia, bo wiedziałem że ma wolne od pracy. A ona że nie, bo się umówiła z koleżanką. Jak poczułaby się kobieta, gdybym jej powiedział że nie idę na randkę, bo umówiłem się z kumplem na piwo? W takiej sytuacji kumpel poszedłby na bok i wybrałbym ją. Spasowałem więc, niepoważna.
xyz - 2014-09-24
Prawie same dzieci tu komentują. Litości!
Dżony - 2014-09-24
Trzymać uda złączone, przynajmniej na pierwszej randce :)
Aga - 2014-09-24
Co to na litość.... 11,12,14 lat - forum dla dzieci? do nauki gówniarze a nie na randki.
Obdarzony - 2014-09-24
Najważnejsze to zrób sexy laskę, po ty każdy będzie twój...
x11 - 2014-09-24
Chłopaka wystarczy dobrze poujeżdżać. Każdy się zakocha.
kobieta - 2014-03-24
Do 12-letniej Kasi i 13-letniej Oli: male dziewczynki powinny zajmowac sie nauka, a nie chlopcami! Lekcje juz odrobione???!!!
Pedofile tylko czekaja na takie okazje. Ciekawe czy matka i ojciec wiedza o czym ich maloletnie "coreczki" mysla. ZGROZA!!!!!
Olunia - 2014-03-11
Mam 13 lat,ostatnio poznałam przez moje dwie przyjaciółki fajnego chłopaka,odrazu mi sie spodobał.Poszliśmy sie spotkac 4,5 razy,tak żeby lepiej sie poznać,tylko on jest troche niesmiały i chodzi o to że jak ja sie ide z nim spotkac to ja zawsze musze zaczynać rozmowe żeby zacząc temat,zapytałłąm sie go czy chce ze mną chodzić,najpierw powiedział że chce,potem pisał z moimi przyjaciółkami i okazało se że one mu coś nagadąły i on nie chce mie juz wogóle znac nie chce miec juz nic ze mną współnego,a potem dał odpowiedziec i napisał że nie chce ze mną chodzić,bardzo mi na nim zalezy i nie chce tego popsuć co jest między nami,potem napisał mi że jest mu przykro że nic do mnie nie czuje i on jeszcze napisał że znajde sobie innego chłopaka leprzego i co mam zrobić żeby on wkońcu uwierzył ze nie jestem aż taka zła na jaką wyglądam więc dlatego prosze o pomoc :)
Nikola - 2014-01-31
Mam 16 lat. Zakochałam się w chłopaku o rok starszym ode mnie, jest cudowny i interesuje się kolarstwem. Chodzimy do jednej szkoły i często się widzimy. Wiem że ja mu się podobam ale jest jeden problem, że on ma dziewczynę, którą kocha. Do tej pory pisaliśmy i spotykaliśmy się potajemnie. Ostatnio napisał mi że jego dziewczyna zaczyna coś podejrzewać i dlatego musimy przestać pisać. Napisałam mu że się w nim zakochałam. Powiedział mi że się boi bo coraz bardziej zaczyna mnie lubić, a kocha swoją dziewczynę. Jak mam go do siebie przekonać? Jakby kochał swoją dziewczynę to na mnie by nawet uwagi nie zwrócił.

Ciekawe porady

Jak przeżyć upał?

Więc spotykasz się z nim już jakiś czas. Zrobił na tobie ogromne wrażenie, ale nie jesteś pewna czy ty na nim też? Niby...
Jak rozpoznać, że facet sobie pogrywa?
Więc spotykasz się z nim już jakiś czas. Zrobił na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Barbara Mw
  • Wiola Bondaruk
  • Trzy Palce
  • Brajan Jan Myćka
  • Paweł Gawroński
  • Paweł Nowak
  • Anna Gąsior-Miśkowicz
  • Magda Chalimonique
  • Anna Kościelniak
  • Anna Wojtek Kwaśniewska
  • Monika Lewandowska
  • Paweł Puchalski
  • Krystian Jagiella
  • Andrzej Mieczkowski
  • Wanda Wysocka Prus
  • Maja Michalak
  • Przemek Ciemciach
  • Ewa Klassen
  • Renata Kaczmarczyk
  • Joanna Danilowicz
  • Szymon Kopaczewski
  • Lukasz Makosz
  • Michal Ostaszewski
  • Dominik Pełka
  • Paulina Modzelan
  • Agnieszka Dudley
  • Jula Hamik
  • Kazimierz Nalepka
  • Maria Kaleta
  • Barbara Zaborska
pasożyt