Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Medycyna Naturalna > Jakie są zastosowania wody utlenionej?
Jakie są zastosowania wody utlenionej?

Jakie są zastosowania wody utlenionej?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (35 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Woda utleniona to jedyny środek bakteriobójczy, który składa się wyłącznie z wody i tlenu. Podobnie jak ozon, zabija organizmy chorobotwórcze przez utlenianie. Z tego powodu wodę utlenioną uznaje się za najbezpieczniejszy na świecie i w 100% naturalny środek odkażający. Ma ona jednak znacznie więcej zastosowań, niż tylko odkażanie ran. Jeśli chcesz poznać ich listę, przeczytaj ten artykuł. Z pewnością zaskoczy cię to jak bardzo niedocenianym środkiem była w twoich oczach woda utleniona.
9
Higiena jamy ustnej

Jedną nakrętkę wody utlenionej wlej do ust i pozostaw na 10 minut. Po tym czasie wypluj wodę utlenioną (nigdy jej nie połykaj!) i przepłucz usta wodą. Pozbędziesz się aft, a twoje zęby staną się bielsze.
10
Płyn do płukania jamy ustnej

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że woda utleniona to bardzo skuteczny i niedrogi środek do płukania jamy ustnej. Używaj wyłącznie 3% wody utlenionej i pamiętaj, by nie połykać jej, a na końcu dobrze opłukać jamę ustną wodą.
11
Pasta do zębów

Sodę oczyszczoną zmieszaj z taką ilością 3% wody utlenionej, by uzyskać konsystencję pasty. Możesz również zamoczyć szczoteczkę bezpośrednio w wodzie utlenionej i umyć nią zęby. Taki zabieg skutecznie uchroni cię od bakterii.
12
Ból zęba

Woda utleniona nie jest środkiem przeciwbólowym jednak ma działanie przeciwwirusowe, antybakteryjne i przeciwgrzybicze. Dzięki tym właściwościom skutecznie leczy ból zęba wywołany infekcją. W niektórych przypadkach może nawet uchronić cię przed leczeniem kanałowym. Płucz zainfekowany ząb wodą utlenioną kilka razy dziennie i raz dziennie olejem kokosowym. Po kilku dniach ból powinien minąć.
Jak stosować naftę?
Jakie są skutki uboczne picia wody z cytryną?
Domowe sposoby na spuchnięte stopy
10 cudownych właściwości oczaru wirginijskiego
 3.9/5 (35 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Naturalny środek leczniczy nie tylko łagodzi obecne bóle kręgosłupa, ale obniży też częstotliwość odczuwania bólu w...
Skuteczne lekarstwo na bóle kręgosłupa
Naturalny środek leczniczy nie tylko łagodzi obecne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt