Tutaj jesteś: Elektronika > Telefony stacjonarne > Telefony > Jak tanio dzwonić za granicę?
Jak tanio dzwonić za granicę?

Jak tanio dzwonić za granicę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Masz bliskich i krewnych za granica i chcesz się z nimi skontaktować? Jednak często nie wiesz jak to zrobić, by było tanio i by znacznie nie obciążyć swoich rachunków czy też rachunków osoby, do której dzwonisz. Nie martw się, obecnie istnieje wiele sposobów, by taniej rozmawiać z osobami znajdującymi poza granicami naszego kraju. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które ułatwią Ci kontakt z nimi, bez obciążania Twoich rachunków dodatkowymi kosztami.
1
Przede wszystkim musisz znać numer kierunkowy kraju, do którego chcesz się dodzwonić i numer abonenta. Pamiętaj, że znacznie taniej dzwoni się z telefonu stacjonarnego. Jeśli jednak posiadasz telefon komórkowy na kartę, sprawdź czy posiadasz odpowiednią ilość środków, które pozwolą Ci na nawiązanie połączenia.
2
Operatorzy coraz częstej oferują nam różnorodne promocje – może warto je sprawdzić. Korzystając z ich ofert możemy uzyskać rabaty na połączenia do wybranego kraju, bądź też wybranego numeru poza granicami Polski. Opłaty te zazwyczaj doliczane są do comiesięcznego rachunku.
3
Możesz skorzystać z numerów dostępowych – 0 708 1 …… Jest to bardzo proste a zarazem tanie rozwiązanie. Listę tych numerów możesz znaleźć w Internecie lub u operatorów. Minuta rozmowy kosztuje wówczas tylko 35 groszy (cena wybranych krajów, Tele Gadka - 0 708 188 882), a należność doliczana jest do rachunku. Wystarczy wykręcić numer dostępowy, następnie 00, numer kierunkowy kraju, do którego chcemy się dodzwonić, numer kierunkowy miasta, a następnie numer osoby, z którą chcemy rozmawiać. Używając tego sposobu możemy dzwonić jedynie na telefony stacjonarne.
Darmowe programy do projektowania domów
Jak dostać wizę do USA?
Jak zwalczyć mole spożywcze?
Jak ładnie wychodzić na zdjęciach?
4
Skorzystaj z kart – zdrapek. Możesz je kupić w kiosku, na poczcie czy stacji benzynowej – sam decydujesz ile chcesz wydać na rozmowy, karty dostępne są w cenie 10 – 100 złotych. Możesz z nich korzystać w domu lub budce telefonicznej. Wystarczy wykręcić odpowiedni numer znajdujący się na karcie, następnie kod znajdujący się pod zdrapką i numer telefonu osoby, z którą chcemy się skontaktować. Dokładną instrukcję znajdziesz na karcie.
5
Jeśli masz stałe łącze, możesz dzwonić do bliskich za granicą za pomocą Internetu. Nie polecam korzystania z telefonów komórkowych – połączenia są zazwyczaj znacznie droższe. Pamiętaj, jeśli dzwonisz na polską komórkę osoby, która jest za granicą, Ty płacisz normalną stawkę, ale Twój rozmówca obciążony jest wysokimi kosztami.
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt