Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Dekoracje na Halloween > Jak ozdobić dynie na Halloween naklejkami (szablony)?

Jak ozdobić dynie na Halloween naklejkami (szablony)?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (5 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
Nie każdy, kto chce świętować Halloween, ma tak wysoko rozwinięte zdolności plastyczne, by potrafić wyciąć w dyniach najróżniejsze cudeńka. Niektórzy boją się nawet próbować, dynia stanowi bowiem spory wydatek. A co dopiero, gdy trzeba kupić ich kilka? Wszystkim, którzy nie wierzą w swoje zdolności lub po prostu nie mają czasu na zabawy w wycinanki pomocne mogą okazać się naklejki na dynie. Wystarczy jedynie wydrukować zamieszczone niżej szablony na samoprzylepnym papierze, wyciąć je i przykleić na dyniach. Szybko, łatwo i profesjonalnie.
 4.2/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

goska87s - 2012-11-20
Mnie jakoś nakleki na dyni nie przekonują, chociaż przyznam, że dla niektórych jest to rozwiązanie fajne, proste i nie tak czasochłonne jak rzeźbienie w dyni. Można spróbować zwłaszcza wtedy, gdy nie się wprawy w wycinaniu w dyni wzorów. Ja bym wykorzystała te szablony raczej nieco inaczej. Po naklejeniu ich na dynię można by spryskać ją farbą w sprayu, nie za dużo (aby nie robiły się zacieki) i po jej wyschnięciu odkleić szablon. Niewiele większym nakładem pracy uzyskamy pomalowaną dynię, która też z powodzeniem może nam służyć za ozdobę na Halloween.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Robert Mazurowski
  • Hanna Klonowska
  • Izabela Dziurdziak
  • Klara Frankowska
  • Justyna Hanys
  • Katarzyna Grzęda
  • Jolanta Kryszczuk
  • Anna Bukowska
  • Robert Pobłocki
  • Marek Koniuszko
  • Anastazja Albrycht
  • Mariusz Dopierała
  • Szymon Shaman Orlovski
pasożyt