Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Gotowanie i Pieczenie > Podstawy gotowania > Jak ugotować pieczarki?

Jak ugotować pieczarki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Pieczarki to dodatek, który przyda się wszędzie. Niezależnie od tego, czy chcesz zapiec je na pizzy, wzbogacić nimi zapiekanki, czy tosty, przyrządzenie pieczarek może być trudniejsze, niż mogłoby się wydawać. Na szczęście dzięki tej poradzie dowiesz się jak w prosty sposób ugotować pieczarki, które zawsze będą delikatne i soczyste. Do dzieła.
1
Gotowanie pieczarek pozwala wydobyć ich smak i aromat. Trzeba jednak zrobić to umiejętnie, by zachowały one delikatną i soczystą konsystencję. Kluczową kwestią jest powolne gotowanie pieczarek do czasu, aż uwolnią zawarte w nich soki. Najlepiej robić to na dużej patelni, w taki sposób, by wszystkie grzyby ułożyć zaledwie w jednej warstwie, maksymalizując ich kontakt z nagrzaną powierzchnią patelni. Najlepiej sprawdzi się patelnia do potraw saute. Gotując pieczarki będziesz również chciała słyszeć delikatne skwierczenie. Oznacza to, że patelnia jest na tyle gorąca, że pozwala na szybkie odparowanie wilgoci. Jeśli nie słyszysz skwierczenia, dostosuj ogień do właściwego poziomu. To tyle tytułem wstępu. Teraz przejdźmy do części właściwej.
2
gotowanie pieczarek - krok 2
Oczyść pieczarki wycierając z nich brud za pomocą papierowego ręcznika lub opłukując je szybko pod strumieniem zimnej wody. Pokrój je na plasterki lub kostkę, w zależności od tego, jakiej formy wymaga przepis.
Jak uprawiać pieczarki w domu?
Jak zrobić spaghetti z sosem pieczarkowym?
Jak smażyć grzyby?
Jak zrobić jajka faszerowane pieczarkami?
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Monika - 2012-11-06
Żeby gotowane pieczarki były soczyste wogole nie wolno solić wody. Sól powoduje ze robią się takie skurczone, sflaczałe.
Pyszne spaghetti może zrobić każdy - nawet ten, który nie ma doświadczenia w kuchni. Przedstawiam prosty przepis...
Jak zrobić spaghetti z grzybami?
Pyszne spaghetti może zrobić każdy - nawet ten, który...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt