Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Odżywki Domowej Roboty > Jak zrobić odżywczą maseczkę do włosów?

Jak zrobić odżywczą maseczkę do włosów?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Stosujesz różne preparaty do pielęgnacji włosów ale one ciągle są matowe, zniszczone i oklapnięte? Poznaj domowe sposoby na stworzenie odżywczej maski do włosów, która przywróci im blask i witalność! Częste stosowanie kosmetyków na bazie sztucznych barwników, parabenów, silikonów dodatkowo obciąża włosy i wcale im nie pomaga. Rozważ zatem zastosowanie domowej maski na włosy. Sięgając po taką maskę masz pewność co tak na prawdę nakładasz na włosy i wiesz, że są to same naturalne składniki, które nie zaszkodzą kondycji włosów. Tylko jak wykonać taką maskę?
Rzeczy, których potrzebujesz:
oliwa z oliwek, olejek rycynowy, miód, żółtka, majonez, cytryna
1
MASKA Z ŻÓŁTEK:
Popularna maseczka z żółtek jest bardzo prosta w wykonaniu.
3 żółtka mieszamy z 15 kroplami olejku rycynowego oraz sokiem ze świeżo wyciśniętej połówki cytryny. Całość dokładnie mieszamy i nakładamy na włosy a potem obficie spłukujemy.
2
MASKA MAJONEZOWA:
Jest to kolejna popularna maseczka, poniekąd również o jajecznym składzie. 3 łyżki majonezu zmieszaj z 3 łyżkami oliwy z oliwek lub oliwki dla dzieci wetrzyj w skórę głowy a po czasie dokładnie spłucz.
3
MASECZKA MIODOWA:
3 łyżki płynnego, nieskrystalizowanego miodu zmieszaj z 3 łyżkami oliwy i 15 kropelkami olejku rycynowego.
4
Pamiętaj o prawidłowym stosowaniu masek do włosów. Nakładaj je zawsze na wilgotne, osuszone ręcznikiem włosy. Wilgotne włosy są bardziej podatne na przyjmowanie składników odżywczych z maski. Mokre włosy są zbyt przeciążone wodą aby przyjąć cokolwiek. Po nałożeniu maski włosy przeczesz grubym grzebieniem - dzięki temu odpowiednio rozprowadzisz maskę. Pamiętaj aby przykryć włosy ręcznikiem albo foliowym czepkiem, tak aby mogło wytworzyć się ciepło.
Jak zrobić sobie domowe SPA?
Jak zrobić maseczkę z ogórków?
Egzotyczne zabiegi kosmetyczne na piękne ciało
Jak zrobić maseczkę z drożdży?
Wskazówki
  • Aby uzyskać widoczny efekt musisz stosować maski regularnie, nie za często aby zbytnio nie obciążyć włosów.
  • Maseczki możesz dodatkowo wzbogacać kapsułkami witaminowymi np takimi z witaminą A i E, które doskonale wpływają na kondycję włosów, skóry i paznokci.
 3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeżeli chcesz dogłębnie odżywić swoją skórę, a przy okazji zapewnić jej odpowiednie nawilżenie i usunąć przebarwienie...
Odżywcza maseczka z mąki migdałowej
Jeżeli chcesz dogłębnie odżywić swoją skórę, a...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt