Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Pokarmowego > Jak pozbyć się kamieni żółciowych?
Jak pozbyć się kamieni żółciowych?

Jak pozbyć się kamieni żółciowych?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (27 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Kamienie żółciowe są przyczyną wielkiego bólu i mogą okazać się bardzo trudne do wyleczenia. Tradycyjna medycyna polega na próbach farmakologicznego rozpuszczenia kamieni, które daje mizerne skutki, oraz na leczeniu operacyjnym - woreczek żółciowy zostaje usunięty wraz z kamieniami. Poniżej przedstawiam kilka sposobów na rozpuszczenie kamieni żółciowych alternatywnymi metodami.
1

Suszona fasola Adzuki

Zagotuj 2 litry wody. Dodaj do gotującej się wody 3 łyżki stołowe suszonej fasoli Adzuki. Przykryj pokrywką zostawiając małą szparkę przez którą będzie mogła się wydostawać para. Zmniejsz ogień. Gotuj fasolę tak długo aż w garnku zostanie około litr wody. Wyłącz ogień, odłóż pokrywkę na bok i poczekaj aż woda przestygnie. Odcedź fasolę, przelej wodę do dużego zamykanego słoika. Pij szklankę gorącej wody po fasoli co 2-3 godziny na pusty żołądek. Powinieneś zauważyć różnicę po 24 godzinach (niektóre osoby potrzebują dłuższego czasu niż 24h).

2
Woda! Wiem, że z pewnością słyszałeś o tym tysiące razy, ale woda jest jedną z najlepszych rzeczy w naszym organizmie. Jej picie jest wskazane na wszelkiego rodzaju dolegliwości. Twoje ciało składa się z 75% wody, a jeśli ten procent spadnie, mogą powstać różne schorzenia. Woda jest w stanie rozpuścić sole wapnia znajdujące się w kamieniach żółciowych. Codziennie pij co najmniej 3 litry wody (12 szklanek).
Jakie są przyczyny puchnięcia nóg?
Domowe sposoby na zaparcia
Jak pozbyć się woskowiny z ucha?
Jak leczyć biegunkę domowymi sposobami?
3

Krople Solaren

Krople te można kupić w aptekach (również w Internecie link). Krople te działają żółciotwórczo i żółciopędnie. Pobudzają miąższ wątroby jak również zwiększają wytwarzanie kwasów żółciowych, ułatwiają przepływ żółci przez drogi żółciowe i przywracają kurczliwość pęcherzyka żółciowego, - zapobiega to objawom zastoju i powstawaniu kamieni żółciowych.

4

Sposób na kamienie żółciowe.

1. Przez pierwsze 5 dni pij codziennie 4 szklanki świeżego soku jabłkowego, lub jedz 4-5 jabłek (jak wolisz). Sok jabłkowy rozmiękcza kamienie żółciowe. Przez pierwsze 5 dni jedz normalnie. 2. Szóstego dnia nie jedz kolacji. 3. O 18 zjedz łyżeczkę siarczanu magnezu (możesz go rozpuścić w szklance ciepłej wody). 4. O 20 zjedz kolejną łyżkę siarczanu magnezu. Siarczan magnezu otwiera kanał pęcherzyka żółciowego. 4. O 22 wypij szklankę roztworu zrobionego z oliwy i soku cytrynowego. Pół szklanki oliwy z oliwek (lub oliwy z sezamu) zmieszaj z pół szklanki świeżo wyciśniętego soku z cytryny. Olej ułatwi wyjście kamieniom. (Pół szklanki soku z cytryny - około 3 cytryny). Następnego dnia powinieneś znaleźć w stolcu zielone kamyki.

 2.7/5 (27 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

grazyna2 - 2013-04-27
Moja mama piła olej i kamienie sie rozpusciły
Lewatywę stosuje się w rozmaitych celach, głównym jest oczywiście wypróżnienie. Może być ona stosowana również jako...
Jak zrobić lewatywę?
Lewatywę stosuje się w rozmaitych celach, głównym jest oczywiście wypróżnienie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt