Jak rozpoznać geja?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (271 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wiele osób widząc dziwnego gościa na ulicy myśli sobie "to chyba jest gej". Jakie cechy wyglądu i zachowania powodują taką opinię? W rzeczywistości nie ma dokładnej listy, na podstawie której można dokonać prawidłowego osądu czy dany mężczyzna jest gejem czy nie. Poza tym istnieją dwa typy homoseksualistów - jeden to zbuntowani homoseksualiści, którzy manifestują swoją odmienność poprzez stroje, wygląd i sposób zachowania. Drugi rodzaj homoseksualistów to mężczyźni, którzy wtapiają się w tłum, wyglądają normalnie i niczym się nie wyróżniają oprócz swojej odmiennej orientacji seksualnej. Mimo wszystko istnieje kilka cech, odróżniających homoseksualistów od heteroseksualistów.
1
Homoseksualiści są zwykle bardziej wrażliwi od heteroseksualistów i wyraźniej okazują swoje uczucia.
2
Homoseksualiści częściej dotykają siebie (np. przeczesują włosy) oraz innych ludzi (podobnie jak to jest w przypadku kobiet).
3
Ich sposób chodzenia jest zbliżony raczej do kobiecego niż męskiego. Heteroseksualiści chodząc poruszają ramionami zaś biodra mają prawie nieruchome. Homoseksualiści odwrotnie - chodząc poruszają biodrami a górna część ciała jest raczej sztywna. Krok geja jest dużo lżejszy. Wydaje się często jakby płynął a nie szedł.
4
Wszyscy homoseksualiści tworzą swój zewnętrzny wizerunek w oparciu o to czy czują się bardziej męscy czy żeńscy.
5
Geje zwykle bardzo o siebie dbają. Depilują swoje ciało, nawilżają skórę, używają samoopalaczy, chodzą na solarium czy do kosmetyczki. Oczywiście niektórzy hetero robią tak samo, jednak jest to zdecydowanie rzadziej spotykane.
6
Homoseksualiści bardzo dbają o swoje usta oraz włosy. Używają pomadek nawilżających a ich włosy są zawsze modnie ścięte i perfekcyjnie uczesane.
Ostrzeżenia
  • Wielu homoseksualistów potrafi się świetnie ukrywać. Opowiadają oni z zawzięciem o swoich byłych oraz nowo poznanych dziewczynach. Również potrafią świetnie flirtować.
Przeczytaj teraz: Jak dokonać coming out'u?
 3.8/5 (271 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (100)

NoChybaNie - 2015-06-26
srogie grzybki autorze xD daj namiary na dilera. 100% hetero here, nic nie mam do gejów bo homofobia to grzech, poza tym dużo moich znajomych to homo albo bi (takie czasy xD). a każda cecha pasuje do mnie, może poza całowania na powitanie, bo nie ma w Polsce takiego zwyczaju.
LOL - 2015-06-21
How about... no?
LOL - 2015-06-21
How about... no?
natan - 2015-06-21
w Polsce może być ewentualnie jedna cecha rozpoznawcza. paranoiczny strach przed coming out = przesadna ostrożność :D
natan - 2015-06-21
no w Niemczech np to traci całkowicie ważność, często mam wrażenie ze jest odwrotnie. Gdziekolwiek i tak uważam ze nie ma cech które w jakikolwiek sposób definiują homo czy hetero, wszystko zależny od psychiki społecznej, tolerancji jako państwa(rządu) co daje większa lub mniejsza pewność siebie ale przede wszystkim mentalność ludzi pod katem interesowania się innymi!
O Co Biega - 2015-06-21
Czyli prawdziwy hetero jest brudny, z nieladem na glowie, nie szanuje kobiet jednoczesnie bojac sie dotknac kogokolwiek, jest zarosniety w kazdym calu i ubrany w byle co.

Podsumowując, tylko żule to prawdziwi hetero.
Qub - 2015-05-25
Dawno nie czytałem większych bzdur.
Ja gej - 2015-04-29
Co za żałosne brednie.
ZaganiaczBydła - 2015-01-30
Jak czytam takie 'rozprawy' to nie wiem czy się śmiać czy mordować.
Naprawdę w dzisiejszych czasach jest aż tak dużo tępoty? Autor musi mieć straszne gówno w głowie, naprawdę nie macie ludzie problemów? Ot chociażby takich, że wasze dupy należą do korporacji, że 95% społeczeństwa to tylko szmaty i dziwki dla bogatych? Tipy z koziej dupy, twórczość co najwyżej słaba. Straszne gówno szerzycie ciemne pismaki choć może w tym być też zawarty paskudny trollizm.
Od kiedy to już nie Ty sam masz decydować czy jesteś hetero czy homo?
O tym decydują media? Możesz mieć kilka kobiet za sobą które kochałeś i to oznacza, że jesteś gejem? Single też są gejami? Tylko krypto? :D

Nie pozdrawiam ale dzięki za "wskazówki"
Zuzia - 2015-01-26
Co za bzdury...
nie gej - 2014-12-22
kto to pisał i na jakiej podstawie.... przecież jak to przeczyta moja Żona to powie że jestem GEJEM
maciek30 - 2014-12-09
ktos kto pisal ten artykul jest kompletnym idiota!!!! kto pozwala na tekie artykuly-masakra
<:> - 2014-10-27
To z chodzeniem nie jest do końca prawdą bo jestem gejem i co? Chodzę zwyczajnie.
daro - 2014-08-28
haha co za bzdury. jeśli brać by to na serio to co drugi mężczyzna musiał by być gejem. No ale tak to jest jak do redakcji zatrudnia się idiotów!
kol - 2014-08-06
Większych bzdur nigdy nie czytałem... Tendencyjne i stereotypowe, pewnie autor nigdy nie spotkał kogoś homo.
Czy byłaś kiedyś w takiej sytuacji, że na widok jakiegoś faceta zaparło ci dech w piersiach? Mógł to być kolega z...
Jak rozkochać w sobie chłopaka?
Czy byłaś kiedyś w takiej sytuacji, że na widok jakiegoś...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
pasożyt