Jak rozpoznać geja?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (302 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wiele osób widząc dziwnego gościa na ulicy myśli sobie "to chyba jest gej". Jakie cechy wyglądu i zachowania powodują taką opinię? W rzeczywistości nie ma dokładnej listy, na podstawie której można dokonać prawidłowego osądu czy dany mężczyzna jest gejem czy nie. Poza tym istnieją dwa typy homoseksualistów - jeden to zbuntowani homoseksualiści, którzy manifestują swoją odmienność poprzez stroje, wygląd i sposób zachowania. Drugi rodzaj homoseksualistów to mężczyźni, którzy wtapiają się w tłum, wyglądają normalnie i niczym się nie wyróżniają oprócz swojej odmiennej orientacji seksualnej. Mimo wszystko istnieje kilka cech, odróżniających homoseksualistów od heteroseksualistów.
1
Homoseksualiści są zwykle bardziej wrażliwi od heteroseksualistów i wyraźniej okazują swoje uczucia.
2
Homoseksualiści częściej dotykają siebie (np. przeczesują włosy) oraz innych ludzi (podobnie jak to jest w przypadku kobiet).
3
Ich sposób chodzenia jest zbliżony raczej do kobiecego niż męskiego. Heteroseksualiści chodząc poruszają ramionami zaś biodra mają prawie nieruchome. Homoseksualiści odwrotnie - chodząc poruszają biodrami a górna część ciała jest raczej sztywna. Krok geja jest dużo lżejszy. Wydaje się często jakby płynął a nie szedł.
4
Wszyscy homoseksualiści tworzą swój zewnętrzny wizerunek w oparciu o to czy czują się bardziej męscy czy żeńscy.
5
Geje zwykle bardzo o siebie dbają. Depilują swoje ciało, nawilżają skórę, używają samoopalaczy, chodzą na solarium czy do kosmetyczki. Oczywiście niektórzy hetero robią tak samo, jednak jest to zdecydowanie rzadziej spotykane.
6
Homoseksualiści bardzo dbają o swoje usta oraz włosy. Używają pomadek nawilżających a ich włosy są zawsze modnie ścięte i perfekcyjnie uczesane.
Ostrzeżenia
  • Wielu homoseksualistów potrafi się świetnie ukrywać. Opowiadają oni z zawzięciem o swoich byłych oraz nowo poznanych dziewczynach. Również potrafią świetnie flirtować.
7
Geje są delikatniejsi od hetero. Dotyczy to głównie ich zdrowia. Częściej się uskarżają na różne bóle i bardziej je przeżywają.
8
Homoseksualiści zwykle przyjaźnią się z kobietami. Mają wiele koleżanek, uwielbiają wszelkie plotki i nowinki. Kobiety ich ubóstwiają - zarówno ze względu na ich podobieństwo do siebie jak również ze względu na ich wygląd. Każdy z gejów ma wielkie powodzenie u kobiet.
9
Geje potrafią słuchać i są bardzo empatyczni. Jest to jeszcze jeden powód dla którego wiele kobiet modli się o zmianę ich orientacji seksualnej.
10
Homoseksualiści chętniej chodzą na dyskoteki i do klubów niż do zwykłych knajp na piwo. Częściej od hetero piją również słodkie drinki.
11
Jeśli widzisz mężczyznę całującego na powitanie innego faceta wówczas prawdopodobnie jest on gejem lub Francuzem.
12
Homoseksualiści mają lepszy gust i smak. Są świetnymi dekoratorami wnętrz, projektantami mody czy artystami. Potrafią się doskonale ubierać, potrafią wymienić większość kolorów (o czym nie ma pojęcia 99% hetero). Jeśli chodzi o wygląd oraz styl - zawsze służą świetną radą.
Ostrzeżenia
 3.6/5 (302 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (128)

Gej35 - 2017-01-09
Masakra jakie pierdoły!
strazakJRG1 - 2017-01-03
hmm :) jestem gejem i jak czytam te bzdury to aż żal dupę ściska :D
acemb - 2017-01-02
Jestem gejem i podam wiadomości z pierwszej ręki.Po pierwsze gej gejowi nierówny.Na naszą seksualność składa się tożsamość.Czyli to czy czujemy się mężczyznami czy kobietami lub odnaleźlibyśmy się równie dobrze w ciele płci przeciwnej - androgynia (cechy męskie i żeńskie jednoczesnie) .Czym innym jest libido (pożądanie seksualne) geje dzielą się na aktywnych ,uniwersalnych i pasywnych (kolokwialnie jednym sprawia przyjemność posuwanie innym bycie posuwanym) .Trzecie cecha to romantyczność w sensie zdolności do zakochania. Tu dzielimy się na monogamicznych,seryjnie monogamicznych(co pare lat nowe zakochanie) i poliamorycznych(zdolnych do zakochania w kilku osobach naraz niewygasająco lub seryjnie). Te cechy występują w różnych wariantach. Można być monogamicznym uczuciowo ale nie seksualnie (monogamia socjalna) czyli związek otwarty.Homo i heteropopulacja będąca w związku może twierdzić że się kocha i żyć ze sobą, ale skoki w bok nie rozwalają ich związku i uczucia.Podobnie są ludzie leworęczni ale prawonożni.To wszystko jest uwarunkowane budową i funkcją mózgu. Asymetrią pewnych rejonów mózgu.Wielkością pewnych ośrodków w mózgu,ilością i gęstością neuronów i połączeń w pewnych rejonach mózgu.Liczbą i gęstością pewnych substancji(neurotrensmiterów) i receptorów w pewnych rejonach mózgu.Dla zainteresowanych profesjonalną naukową neurobiologiczną neuropsychiatryczną wiedzą polecam artykuł w wikipedii:
neurosciene and sexual orientation. en.wikipedia.org/wiki/Neuroscience_and_sexual_orientation
Także cechy psychologiczne gejów różnicuje to czy są monogamiczni lub poligamiczni.Aktywni czy pasywni oraz czy cechują się androgynią. Nie można wrzucać wszystkich do jednego worka.Można być biseksualnym i/lub biromantycznym.Można być też aseksualnym ale zdolnym do zakochania(homo bi lub hetero-romantycznym) i odwrotnie.Można nawet zakochiwać się w kobietach, ale czuć libido do mężczyzn.Za dużo pisania by dokładnie to wytłumaczyć.
Ja jestem od początku homoseksualny-uniwersalny , homoromantyczny-monogamiczny i/lub poliamoryczny (dotychczas nie miałem paru chłopaków naraz, ale odczuwam że zakochanie w paru jednocześnie byłoby możliwe)Jednak żadnego bym nie zostawił,nie odszedłby w niepamięć, raz pokochany w sercu mym tkwi na zawsze! Jednak uniwersalny nie oznacza że w każdej sytuacji takim się jest.To zależy od partnera. Dla jednych będę tylko pasywny dla innych tylko aktywny a dla jeszcze innych atrakcyjne dla mnie będzie to i to. To wychodzi na miejscu na co ma się ochotę.Trochę to intymne, ale dobra zdradzę wam jak to jest.Tu znaczenie ma uczucie bycia uległym lub zdominowanym. Za byciem pasywnym nastraja gdy partner jest starszy, wyższy ,masywniejszy i bardziej obdarzony.Za byciem aktywnym nastraja gdy partner jest młodszy ,niższy, mniej masywny,zgrabny i mniej obdarzony.Jednak nie ma reguły i na miejscu wychodzi na co ma się ochotę ,każdy wie co ma robić nawet bez pytania się:) najczęściej kombinacja tych cech nastraja na uniwersalność.Jednak to nie jest tak że pociąga nas każdy kto się rusza. Gej dla geja potrafi być często seksualnie nieatrakcyjny i w ogóle niepociągający.Podobnie jak to jest w heteropopulacji.
1. i 9.Prawda. Spotkałem się z badaniami że geje mają więcej receptorów dla oksytocyny odpowiedzialnych za empatię,towarzyskość ,altruizm ... .Aczkolwiek nie wiem czy dotyczy to wszystkich gejów.
2.Znacznej części gejów to nie dotyczny
3.Dotyczy części gejów około 35% .Geje się dzielą na pasywnych,uniwersalnych i aktywnych w seksie .Występowanie po 1/3 homopopulacji dla każdej z tych cech.Ruszanie bioderkami dotyczy pasywnych; uniwersalni potrafią raczej chodzić tak i tak.
4.i 7. 8.To zależy czy są aktywni czy pasywni i mogą opcjonalnie cechować się androgynią czyli cechami męskimi i żeńskimi.
5. i 6.Dotyczy części gejów ,domniemam tych pasywnych lub/i tych z androgynią.Mnie nie dotyczny.
10. Spotkałem w życiu sporo gejów którzy nie lubią chodzić na dyskoteki.
11. Ja tam się na powitanie z kolegami nie całuję,ale czasem przytulam. Chyba że składam jakieś życzenia.
12.Dotyczy raczej tych pasywnych i ewentualnie z androgynią. Ja staram się dobrze ubierać ale bez przesady.Nie znam się ani nie interesuję w ogóle modą, muzyką, artystycznymi sprawami. Sporo gejów chodzi na siłownie , lubi piłkę nożną.
W moim przypadku zgodne z prawdą są tylko punkty:1 i 9 .Co do 8 częściowo tak.Mam kolegów i koleżanki.Dogaduję się równie dobrze z kobietami i mężczyznami.Można powiedzieć że byłem i jestem tak jakby pośrednikiem, mediatorem między kobietami i mężczyznami:-). Mi płeć w kolegowaniu się jest raczej bez znaczenia i zależy to od osobowości, charakteru, a nie płci.
STW - 2016-12-13
Bzdura goni bzdurę... ten artykuł opisuje pedziucha a nie homoseksualistę !
Pedziuchy to rozwrzeszczane, roszczeniowe pajace a homoseksualiści to bardziej jak Elton John albo ten wielki czanuch z Zielonej Mili
obywatell - 2016-11-21
Bardziej bzdurnego zestawu nie czytałem , co za BZDURY, tzn , że jak kobiety ciebie nie lubią to jesteś HETERO???
ktośka - 2016-11-16
ja mam przyjaciela,który poprawia włosy,ale tylko dlatego,że ma bardzo długie kręcone włosy i przyhaźni się z dziewczynami u których ma powodzenie choć gejem nie jest. Ma też kolegów.
Sin Jank - 2016-10-03
2,5/12
Chyba nie jestem gejem xD
notonibyjak - 2016-09-26
ha! nic mi się nie zgadza. tekst straszny do granic możliwości
Marian - 2016-09-15
Homoseksualizm to nic więcej jak schizofreniia , ktoś po prostu znalazł lukę w prawie medycznym aby wykreślić homoseksualizm z listy chorób , w 1974 w USA pewna komisja lekarzy stwierdziła ze homoseksualizm nie nosi żadnych objawów patologii psychicznej
Bbb - 2016-09-06
algs
... - 2016-09-01
E tam bzdura, najlepszym sposobem jest wysłanie takiego na basen z jakimś mega przystojnym chłopakiem ;)

Ja zawsze przebieram się plecami do wszystkich, żeby, jak jakiegoś fajnego chłopaka zobaczę, reakcja organizmu mnie nie zdradziła :P
marta - 2016-08-16
Mam nadzieję, że żaden gej się nie obrazi, absolutnie nie to jest moją intencją, ale nie ma czegoś takiego jak męski gej. Każdy, absolutnie każdy gej jest totalnie niemęski w oczach heteroseksualnej kobiety, zero faceta w facecie i nic nie jest w stanie tego zmienić.Mam sporo znajomych homo i o wielu w życiu byście nie pomyśleli na pierwszy rzut oka, że nie są hetero, ale tu nie chodzi o wygląd czy zniewieściałe zachowanie, jest w was coś takiego, nie wiem jak to opisać, może to temb głosu, dobór słów, spojrzenie, nie wiem, ale to coś dla mnie jest natychmiast oczywiste i najlepiej opisuje to słowo "stuprocentowo niemęski".
Arek - 2016-07-12
Ja mam kolegę geja, dba o fryzurę, ubiór jak zwyczajny chłopak, lubi patrzeć na chłopaków jak się przebierają, innym proponował zrobienie loda, jest przyjacielski i koleżeński, spotyka się z chłopcami i nie kryje się z tym. Jest w porządku, chce z nim porozmawiać o tym by znalazł sobie dziewczynę i mieć później dzieci
PatrycjaUłamek - 2016-06-22
w życiu nie słyszalam takich bredni ale sie usmialam hahahahaha mam przyjaciela geja i moja znajoma też ma przyjaciela geja , ani nie kręcą dupą ani nie mówią dziwnie ani nie dbają o siebie bardziej niż pozostali - heteroseksualni.. i mogłabym tych "ani" wymienic tu sporo... masakra, co za debil to pisał :D
Aza - 2016-06-13
@Garbi - mam nadzieję, że nie jesteś kłamliwym trollem, bo właśnie dałeś mi nadzieję :D
Garbi - 2016-04-01
To wszystko co tu jest napisane o homoseksualistach to nie jest do końca prawda. Ja spełniam prawie wszystkie wymienione rzeczy włącznie ze stylem i dziewczynami A jestem hetero.
fsh - 2016-03-25
Stereotypy. Niezawodne są następujące rzeczy:
1. Gej jeździ skodą
2. Gej jest spedalonym gejem
3. Gej ma na imię Wiesław
fajnyktoś - 2016-03-14
To są stereotypy, a nie rzeczy po ktorych rozpoznamy geja -_-
hetero - 2016-03-01
Głupszego artykułu juz dawno nie czytałem...
dupcia - 2016-01-18
Ja często przeczesuje włosy i nie jestem gejem i mam dziewczynę...
Thomaschewsky - 2015-11-12
U mnie w Berlinie wygląda to całkiem inaczej. Tutaj nikt się nie ukrywa no bo po co? Jak dwóch gości mieszka razem to wszyscy wiedzą że są para a w PL? Wiem coś na ten temat...
margolcia38 - 2015-11-06
Mam 40 lat .rozeszłam sie z facetem ? który był bi sexualny , kiedy widziałam jak jest adorowany przez swojego kolegę o jak spacerują razem spacerują po parku za rączkę weszłam do wanny i szorowałam się chyba z godzinę . ohyda
Waldek - 2015-11-04
W Polsce wielu homoseksualistów chodzi w tzw. "sutannach" i jest mundurowymi fukncjonariuszami Watykanu stacjonującymi w naszym kraju. Ok. 60% z nich to "ukrywający się homoseksualiści". Jednak właśnie z powodu ich stroju w zasadzie są oni jak najbardziej jawnymi homoseksualistami! Bo w jakiej innej profesji w Polsce istnieje prawdopodobieństwo, że więcej niż co drugi jej męski przedstawiciel to homo?!
Ruku - 2015-11-04
bullshit
gej - 2015-10-12
Zapmnieliście o bruździe na czole szeroka na 3 i wysoka na 1 cm. W świetle księżyca na lewej ręce zaraz przy kciuku można zobaczyć literę G jak gej. Niezawodny sposób sprawdzenia ....
bob11223345 - 2015-09-29
Ja jestem hetero ale jak mi sie zajad zimą zrobił to tak szczypało że musiałem
posmarować usta tą głupią szimką a. może to był krem? Nie ważne
Warden - 2015-08-25
to są stereotypy i brednie; być może korespondują one z częścią zachowań części gejów, ale to nie usprawiedliwia autora
szczególnie głupawe jest mniemanie, ze geje koniecznie muszą pełnić jakieś role: męskie, lub kobiece - to czysty nonsens, albo, że zbuntowani geje są przegięci...absolutny nonsens...
nie mam pojęcia skąd autor wytrzasnął taką komplikację stereotypów, jednak chyba mam klucz... być może gejów odróżnia od prawdziwych mucho także upodobanie do pretensjonalnych ksyw, koniecznie zapisywanych w językach oryginalnych wtedy ksywa Giovanni wyjaśnia w zasadzie wszystko - autor od niedawna mieszka w większym mieście:)
Żona geja - 2015-08-07
Wiecie co, geje odwiedzający tę stronę ? Prawda w oczy kole bo wszystko co tu jest napisane jest prawdą. A wy zaprzeczacie aby Was przypadkiem nie rozpoznać.A wchodzicie tu po info aby przestać się zachowywać tak jak tu jest napisane.
NoChybaNie - 2015-06-26
srogie grzybki autorze xD daj namiary na dilera. 100% hetero here, nic nie mam do gejów bo homofobia to grzech, poza tym dużo moich znajomych to homo albo bi (takie czasy xD). a każda cecha pasuje do mnie, może poza całowania na powitanie, bo nie ma w Polsce takiego zwyczaju.
LOL - 2015-06-21
How about... no?
LOL - 2015-06-21
How about... no?
natan - 2015-06-21
w Polsce może być ewentualnie jedna cecha rozpoznawcza. paranoiczny strach przed coming out = przesadna ostrożność :D
natan - 2015-06-21
no w Niemczech np to traci całkowicie ważność, często mam wrażenie ze jest odwrotnie. Gdziekolwiek i tak uważam ze nie ma cech które w jakikolwiek sposób definiują homo czy hetero, wszystko zależny od psychiki społecznej, tolerancji jako państwa(rządu) co daje większa lub mniejsza pewność siebie ale przede wszystkim mentalność ludzi pod katem interesowania się innymi!
O Co Biega - 2015-06-21
Czyli prawdziwy hetero jest brudny, z nieladem na glowie, nie szanuje kobiet jednoczesnie bojac sie dotknac kogokolwiek, jest zarosniety w kazdym calu i ubrany w byle co.

Podsumowując, tylko żule to prawdziwi hetero.
Qub - 2015-05-25
Dawno nie czytałem większych bzdur.
Ja gej - 2015-04-29
Co za żałosne brednie.
ZaganiaczBydła - 2015-01-30
Jak czytam takie 'rozprawy' to nie wiem czy się śmiać czy mordować.
Naprawdę w dzisiejszych czasach jest aż tak dużo tępoty? Autor musi mieć straszne gówno w głowie, naprawdę nie macie ludzie problemów? Ot chociażby takich, że wasze dupy należą do korporacji, że 95% społeczeństwa to tylko szmaty i dziwki dla bogatych? Tipy z koziej dupy, twórczość co najwyżej słaba. Straszne gówno szerzycie ciemne pismaki choć może w tym być też zawarty paskudny trollizm.
Od kiedy to już nie Ty sam masz decydować czy jesteś hetero czy homo?
O tym decydują media? Możesz mieć kilka kobiet za sobą które kochałeś i to oznacza, że jesteś gejem? Single też są gejami? Tylko krypto? :D

Nie pozdrawiam ale dzięki za "wskazówki"
Zuzia - 2015-01-26
Co za bzdury...
nie gej - 2014-12-22
kto to pisał i na jakiej podstawie.... przecież jak to przeczyta moja Żona to powie że jestem GEJEM
maciek30 - 2014-12-09
ktos kto pisal ten artykul jest kompletnym idiota!!!! kto pozwala na tekie artykuly-masakra
<:> - 2014-10-27
To z chodzeniem nie jest do końca prawdą bo jestem gejem i co? Chodzę zwyczajnie.
daro - 2014-08-28
haha co za bzdury. jeśli brać by to na serio to co drugi mężczyzna musiał by być gejem. No ale tak to jest jak do redakcji zatrudnia się idiotów!
kol - 2014-08-06
Większych bzdur nigdy nie czytałem... Tendencyjne i stereotypowe, pewnie autor nigdy nie spotkał kogoś homo.
sdsffs - 2014-07-23
pierwszy i drugi punkt, to totalna bzdura. Sam jestem i wrażliwy, i zdarza się dotykać siebie ;)
emo - 2014-04-24
granda pojebów i homofobów najwieksza w tym pojebanym kraju
barto - 2014-04-17
Wszyscy geje są inni jedni lubią chodzic na siławnie zaś inni lubią chodzić do fryzjera czy do kosmetyczki jestem gejem i wręcz uwielbiam moje włosy nie lubię sportu i jestem bardzo wrażliwy :)
karamba - 2014-02-10
Widać, że autor tekstu nie zna elementarnych podstaw psychologii, a tekst jest tworem człowieka niemyślącego, bądź myślącego przez pryzmat uprzedzeń, niedouczeń, stereotypowo, jednokierunkowo, mechanicznie, schematycznie,na skróty, bezrefleksyjnie. Niestety jak większość polaków- leniwych intelektualnie, ograniczonych i nieoczytanych.
mariola - 2013-11-22
SAMA PRAWDA!!!!!!:):):):):)
asxn - 2013-10-29
gówno prawda
autor jest kretynem - 2013-10-14
jak w nicku, ciekaw jestem na jakiej podstawie autor insynuuje takie brednie?
Jestem gejem i nie podpadam pod żadny paragraf, co za brednie z tymi pomadkami, z dotykaniem siebie, z fryzjerem non stop.
To pisał jakiś idiota, większość moich kumpli homo nn stop idzie na siłownie a nie do kosmetyczki O.o

NIE ZNAM ZADNEGO GEJA KTORY CHODZI DO KOSMETYCZKI, AUTOR JEB NIJ SIE W LEB
Nie pasujący do standardów - 2013-09-30
Ten artykuł opisuje CIOTY... Ja jestem homoseksualny, ale... ani nie chodzę na żadne zabiegi upiększające, jestem obcięty na najkrócej jak to tylko możliwe, nie dotykam obcych ludzi bo ogólnie nie lubię kontaktu fizycznego, pomadki używam wyłącznie w zimę jak już mi popękają usta, nie depiluję się, chodzę (chyba) normalnie i chyba ogólnie Ja i mój partner, jesteśmy totalnym przeciwieństwem tego co tu jest napisane..... ps. A tymi dziwolągami co walczą o prawa do "małżeństw" i wyłażą na ulicę żeby protestować w jakichś "marszach równości" to gardzę jak najgorszym ścierwem.... bo tylko mi psują opinię .... Ja się nikomu w życie nie wpieprzam i nie chcę by ktoś mi do łóżka właził z butami
jojo - 2013-09-12
jestem gejem i większość tego co tu pisze to bzdury :/ od hetero mnie rózni tylko to, że mam pociąg skierowany do płci tej samej a nie przeciwnej, poza tym jestem normalnym facetem, nie ubieram się dziwacznie, mam różne zainteresowania, w tym np. piłka nożna
komentator - 2013-06-27
Totalne bzdury. W rzeczywistości nie istnieje coś takiego jak ,,jak rozpoznać geja''. Każdy jest inny i inaczej się zachowuje. To, że ktoś ma dobry gust, potrafi o siebie zadbać i jest wrażliwy w żaden sposób nie czyni z niego geja. Dzisiejszy świat i utarte stereotypy stają się wyznacznikiem czy ktoś jest gejem czy nie.
Piekny Lolo - 2013-05-23
Oj tam, oj tam, jak chcesz wiedzieć jak wygląda gay to wejdź na gayfotka.pl i wszystko Ci się wyjaśni...
piotras - 2013-05-21
jak ktoś o siebie dba to jest gejem bzdura
nowy? - 2013-05-09
bzdury, bo każdy z nas jest inny. Tak samo i każdy gej jest inny. Można być gejem i być bardzo uczuciowym jak i gejem będącym twary jak skała. Wszystko zależy od osobowości każdego z nas jak i geja, i nie można mówić,że geje są tacy i owacy, bo teraz 95% szuka seksu, przygód i w ogóle a reszta 5% czegoś wartościowego, bliskości i uczuć.
efi5 - 2013-04-30
Osoba o tej orientacji napewno będzie nieco inaczej się zachowywać niż osoba interesująca się kobietą.Da się to dosyć szybko zauważyć i wystarczy być spostrzegawczym.
Walpurg - 2013-04-29
Ale głupstwa. Może to źle, ale chyba NIC do mnie nie pasuje. A jestem gejem na 100%
xyz - 2013-04-22
Szczególnie pasuję do tej znajomości z kobietami...
tess - 2013-04-22
Kto to kurwa pisał.115-latka?!
anonim : D - 2013-04-09
Wszystko się ze mn zgadza i to jest serio prawda. Oczywiście znajdą się bardziej męscy geje jak i bardziej kobiecy hetero. każdy czlowiek jest inny. Tak samo nie można powiedziec,że każda dziewczyna jest taka sama. Każdy ma inny gust,styl itp. Jednak świetny atykuł :)
anonim 100%hetero - 2013-04-08
goowno prawda ,mnie ubiera modnie dziewczyna którą bardzo kocham i świata bez niej nie widzę dbam o siebie, kremy dla mężczyzn po goleniu itp super perfumy z 280 zeta za 100ml. fryzurka idealna hedenszolders paznokietki u kończyn dolnych jak i górnych idealnie spiłowane solarium raz w tygodniu lekka depilacja na jajkach moja to robi z wypiekami na twarzy :-)ząbki 3 razy dzienni chechłane a i obowiązkowo przed sexem moja mnie wygania spodnie dzinsy dopasowane moja mówi że mam fajny tyłek laski się oglądają i co jestem gejem?
ann - 2013-03-28
Bardzo dobry artykuł
synth - 2013-03-18
To jest napisane w oparciu o stereotypy. Oczywiście znajdą się tacy, których to opisuje, ale także tacy, którzy są całkiem inni. Innym słowy, istnieje bardzo duża liczba możliwości tego jaki zestaw cech można posiadać.
gejowy - 2013-03-05
Do mnie nic nie pasuje
Arty - 2013-03-04
Z tego wynika,ze hetero to zwykly smierdzacy z tlustymi wlosami prostak, ktory tylko i wylacznie ma dziewczyny gdyz gej jej nie chce.
Hahahahhahahha - 2013-02-19
Ten kto to pisał chyba ma coś nie tak z mózgiem :D Ja akurat kocham swoje włosy i godzinami je układam, dbam o siebie i dobrze sie ubieram, a mam dziewczynę i w styczniu mineła 3 rocznica naszego związku ;p Ja nic do gejów nie mam :D
lool - 2013-02-05
stary, to nie masz się czym chwalić :D
gejszymon ;p - 2013-01-12
no sooory. ja jestem gejem, i połowa z tego to zwykłe pierdolenie o szopenie .... dobra, może my nie jesteśmy tacy sami jak hetero, może ładniej się ubieramy, ale bez przesadyzmu. są ludzie i ludzie, ja np. mam tyle samo kolegów co koleżanek, ba i co? ;p
Koneko-chan - 2012-12-20
A mnie się wydaje, że w tym artykule jest dużo prawdy i kropka
Gej ;] - 2012-12-17
Do autora: Zmień dilera ;] bo chyba mu sie dawki pojebały ;)
Guegue - 2012-11-26
Szkoda mi tego, kto to napisał. Bzdurne stereotypy mające się nijak to rzeczywistości -.-
Lewy745 - 2012-11-06
co za głupoty. . .
egambler - 2012-10-19
Normalny koleś patrzy kobiecie na cycki, później w oczy.... chyba że ma duże piersi to w oczy ciężko spojrzeć ;)
bzdura - 2012-10-10
No większej bzdury jak żyje nie przeczytałem. Z całym szacunkiem tak się rodzi błędny stereotyp i potem szufladkowanie. jakże błędne. Ten/ta co to pisał to ma, sory za słowo, nasrane we łbie. Próbuje za wszelką cenę sobie coś w głowie poukładać ale... za cholerę mu nie wyszło... To tak jak Miałem tu przytoczyć jakiś przykład, ale to jest tak komicznie niedorzeczne, że nic mi do głowy nie przychodzi. No chyba, że autor to miał na myśli.
Tomi - 2012-10-09
Gej mijając ciekawego faceta patrzy mu najpierw w oczy, potem na buty. Heteryk patrzy w oczy kobiety ...
lubi - 2012-10-06
Prawda... ;-)
pattyfleg90 - 2012-10-02
To znaczy że on jest gejem :(
luke - 2012-09-10
idiotyczny artykuł.. te wskazówki są po prostu śmieszne :D
Mariusz - 2012-08-28
Jestem gejem i nie moge sie zgodzic z tym co jest napisane wyzej ze ubieranie sie w damskie rzeczy i specyfika mowienia jest to sa gleboko zakorzenione glupoty bycie gejem to ukladanie zycia z facetem i pociag do nich anie rozowe kolory ktore sa w przekonaniu heteroseksualnych ludzi
Gejek - 2012-08-21
Jak mam powiedziec rodzica ze jestem gejem ? Brat juz uwaza mnie za pedala ../ Jak moga zareagowac moi Koledzy ;// POMOZCIE .. Czuje sie jak Ciota ;((
student - 2012-08-21
ale bzdury.. co oni wiedzą o gejach heh.. ok rozumiem ze wszyscy postrzegają gejów według jednego schematu, bo nie wiele wiedzą na ten temat.. generalnie typowy gej wygląda jak typowa ciota, ubiera się w męskie "ciuszki", kołysze biodrami, zachowanie, styl mówienia itd.. ok, takie przypadki występują (w sumie jak dla mnie odstraszające) no ale nie zawsze tak jest.. są też faceci którzy lubią facetów ale wyglądają normalnie, ubierają się jak facet, a nie jak jego podróbka, zachowują się normalnie, mówią, śmieją, nie afiszują się z tym i w ogóle to są bardziej męscy od co niektórych hetero.. tak! i takiego nigdy nie rozpoznasz.. więc nie ma czegoś takiego jak "umiejętność rozpoznania geja" !
Mariusz - 2012-08-07
Lol ;/
Mam sporo przyjaciół gejów (jestem tancerzem) więc wiem jakie są ich zachowania.
1 i 7 są jeszcze typowe, ale np. 2, 3, 4, 5, 6, to są głupstwa nad głupstwami. A 9? zdziwilibyście się jacy potrafią być nieatrakcyjni dla kobiet.
Chcecie wiedzieć jak poznać geja? W zachowaniu i ubiorze nigdy nie można powiedzieć. To kwestia gustu, nie orientacji. Wystarczy przyjrzeć się jak podejrzany facet spogląda na innych facetów.
dajana - 2012-07-30
ja też jestem gejem ;)) mam słit focie z dziewczynami ;DD I pisze z nimi ;DD Mam średnie bląd włosy i błyszczyk na ustach malinowy..wampir mnie zjadł ;DD Tęsknie za dziewczynami i pisze z nimi o różnych tematach związanych z yyyy... ;DDD
Lubie Placki - 2012-07-08
Ja mam tak samo jak 1 6 12 i 8
to znaczy że jestem gejem ?
lugruk - 2012-04-26

LOL ale bzduuuuuuuuuuuury ;d;d

pawel mekal - 2012-04-25
wejdzcie na moj profil na nk pozdrawiam buziaki:*:*:*:*:*::*:*:*:*:*
raffi - 2012-04-07
A mi chodzi o to jak poznac czy się jest gejem czy nie. Bylem u sexuologa i niestety nie umiał mi doradzić powiedział ze to się czuje. A tak nie jest ja myslę że jestem gejem i pogodziłem sięprawię już z tym. ALE lezeli idzie chłopak i dziewczyna oglądam się za dziewczyną ogólnie faceci mi się nie podobają ich ciał itp. ja lubię sam sex oralny ale zaraz po stosunku sam nie wiem czy mi się to podobało. Z kobietą moją bliską tego nie mam. Lecz fantazje gejowskie wzacają i nie da się wyrzucic. może będzie ktos tu mądry i odp mi na pyt jastm czy nie
GKDF - 2012-02-11
hehehe stek bzdur i stereotypów.

Pozdro xD
byla dziewczyna geja - 2012-01-18
postanowilam podzielic sie moim doswiadczeniem, tyle moge zrobic dla innych. poznalam go w intertenecie,pisal dlugie plastyczne maile,bardzo wrazliwy, 2 tygdnie korespondencji,mialam wrazenie, ze pisze z kobieta. umowilismy sie, bezmala w ostatniej chwili odwolal. na pietrwszych 3ech randkach byl zdenerwiowany,mial usztywnione cialo, juz na pierwszysm spotkaniu rozmawilaismy o gejach,on mowil, ze geje go napastuja, kolejne spotkania, znow mnostwo homofobiczne reakacje komentarze z jego strony. ulubiony dowcip z Little Britain -- ewidentny gej z miasteczka na pytanie czy jest gejem odpowiada obruszony, ze nim nie jest. okazalo sie, ze pomimo deklarowanej odrazy do gejow z gejami przyjazni sie!bardzo dbal o rece i stopy, mnostwo kolezanek, wokol, ktore zwierzaja mu sie z intymnych problemow, czytal babsie pisma, mial tapete w kwiaty rozowe (sam przykleil), maseczki, kosmetyczka, kupil sobie torebke. zwracal uwage na mezczyzn, jego oczy zapalaly sie wtedy, mial jeden upodobany typ, znikal na weekendy. i...byl dobry w lozku!!! i cholernie meski (i ...kobiecy jednoczesnie), to mnie zdezorientowalo. zapytalam wprost, czy jest gejem lub biseksualista, zdenerwowal sie a potem rozplakal. zakonczylma ten zwiazek, nie czulam sie przy nim seksowna, bylam zdezoreintowana,tym bardziej z powodu tego udanego sexu,to byl jednak koszmar, trwal miesiac. po tym 3 mialam tygodnie depresji, im dalej tym wyrazniej widze,ze mial problem z seksulanoscia. I wciagal mnie w to..skurwysyn...moje pierwsze wrazenie,absolutnie pierwsze,kiedy zobaczylam go czekajacego w kawiarni -GEJ, dziewczyny, nie ignorujcie pierwszego sygnalu!
patryk - 2011-12-30
tu są podane stereotypy !!!! ja interesuje się modą i mam swoją dziewczynę. Oprócz tego że mam dziewczynę mam świetny gust, mam duże powodzenie u kobiet i mam więcej koleżanek od kolegów.
Canis77 - 2011-10-23
Natura w jakimś konkretnym celu stworzyła 2 różne płcie.
To coś pośrodku jest najzwyklejszą patologią.
kubasek123 - 2011-09-24

hej

bartek - 2011-08-29

W dzisiejszych czasach granice miedzy gejami a nie-gejami zatarły się na tyle (oczywiście nie mówię tu o życiu intymnym) że takie bzdurne zasady spokojnie można olać ciepłym moczem ;-)

Radek669 - 2011-08-29
Czy ja wiem? Nogi golę bo pływam i by to brzydko wyglądało :) Nikt się nie skarży że jestem gejem ;D Z jednym się zgadzam.... z tym że kobiety bardziej nas "ubóstwiają" gdyż nie jesteśmy arogancko nastawieni do życia :) Ja sam osobiście nie lubię wulgaryzmów i szlajania się po knajpach. Lepiej jest się rozerwać w towarzystwie dziewcząt, niż być wulgarnym pakerem którego IQ nie przekracza 100 :) Moim zdaniem nie jest wcale źle gdy jest się czułym i umie się kogoś wysłuchać......może niektórzy mają z tym problem i są z tego powodu zazdrośni ;)

Pozdrawiam wszystkie Panie jak i Panów :)
poprzeczytaniu - 2011-07-11
Co za kretyn napisał te "zasady" Trudno uwierzyć, że ludzie się takimi rzeczami zajmuja.
bartek - 2011-06-30

krystian napisał

,Nie chciał bym obrazić niektórych osób, lecz na słowo gej przechodzą mi ciarki, mężczyzna został stworzony w "harmonii" z kobietą z roku na rok jest co raz więcej gejów i aż strach myśleć co będzie za 200lat!! wszyscy boją się armagedonu- żywiołu KOSMITÓW czy zarazy a nie widzą takich problemów... nie będę wyzywał gejów, że są p......i czy inni bo naprawdę nic do nic nie mam, są ludźmi. Alę nie mogę się skusić opowiedzieć moją historię z życia, jak pojechałem do stanów poznałem przepiękną Chinkę ekhm Chińczyka miał taką urodę, że nie jedna kobieta mogła by pozazdrościć, ale miał tak że niespodziankę w majtkach ;) CZEGO JA NIE WIDZIAŁEM OCZYWIŚCIE!! jak pokazałem (ją) znajomym to wybuchli śmiechem i mnie uratowali bo już miałem się umawiać. Dla tego mówię jeszcze raz NIE TRAĆCIE MĘSKOŚCI!!!

Ktoś tu uważa że bycie gejem lub heterykiem to świadoma decyzja, przecież to bzdura, żaden z nas nie ma na to wpływu, czy się to komuś podoba czy nie, najgorzej że grono "normalnych" ludzi nie potrafi nad tym przejść do porządku dziennego

Tom - 2011-06-27
Rrrrhhauuu...! misiaaaczki...ja też mam jednego na oku... malutkiego dziubdziusia :)
krystian - 2011-05-19
Nie chciał bym obrazić niektórych osób, lecz na słowo gej przechodzą mi ciarki, mężczyzna został stworzony w "harmonii" z kobietą z roku na rok jest co raz więcej gejów i aż strach myśleć co będzie za 200lat!! wszyscy boją się armagedonu- żywiołu KOSMITÓW czy zarazy a nie widzą takich problemów... nie będę wyzywał gejów, że są p......i czy inni bo naprawdę nic do nic nie mam, są ludźmi. Alę nie mogę się skusić opowiedzieć moją historię z życia, jak pojechałem do stanów poznałem przepiękną Chinkę ekhm Chińczyka miał taką urodę, że nie jedna kobieta mogła by pozazdrościć, ale miał tak że niespodziankę w majtkach ;) CZEGO JA NIE WIDZIAŁEM OCZYWIŚCIE!! jak pokazałem (ją) znajomym to wybuchli śmiechem i mnie uratowali bo już miałem się umawiać. Dla tego mówię jeszcze raz NIE TRAĆCIE MĘSKOŚCI!!!
gość - 2011-05-16
Mam pytanie, a w zasadzie prośbę. Powiedzcie, czy waszym zdaniem chłopak, którego zaraz opiszę jest gejem.
No to tak... Zakochałem się w koledze z klasy (Ma na imię Kuba) i mam nadzieję, że on też mnie kocha. Wydaje mi się to całkiem prawdopodobne, ponieważ jest kilka rzeczy, które wydają mi się niecodzienne. Jak by go opisać... Najpierw o rzeczach, na podstawie których sądzę, że jest, a raczej może być gejem. Ma dość długie blond włosy, które niezwykle często poprawia, przeczesuje całą dłonią. Jak stoi, prawie zawsze opiera ciężar ciała na jednej nodze, drugą pozostawiając pod dość dużym kątem do podłogi, przy czym, co ciekawe często kołysząc ją, czego nawet ja nie robię. Wydaje mi się, że jest bardzo wrażliwy, o czym może świadczyć, że bardzo często chodzi do kina czy teatru i nie na jakieś "Piły" tylko na dramaty. Sam kocham dramaty w przeciwieństwie do moich znajomych, więc wydaje mi się to dość ważne. Bardzo dużo i wyraźnie gestykuluje kiedy rozmawia, czasem nawet cały się porusza. Mówi bardzo specyficznie, pod tym względem bardzo się wyróżnia i nie chodzi mi o barwę głosu, bo tą ma bardzo piękną i męską, ale o sposób w jaki dobiera słowa. Jeśli chodzi o jego stosunek ze mną, praktycznie w ogóle nie rozmawiamy. Jest to w pewnym sensie dziwne i zastanawiające dla mnie, ponieważ jest bardzo otwarty i rozmawia dosłownie z wszystkimi, wszystkimi oprócz mnie. Np. kiedy siedzę w ławce z innym kolegą, a on ma sprawę, raczej chce zapytać nas obu o coś, zawsze zwróci się do kolegi. Mam nadzieję, że to nie dlatego, że mnie bardzo nie lubi, bynajmniej mam nadzieję, że jest przeciwnie. Również bardzo szczególne jest to jak na siebie patrzymy. Czasem wydaje mi się, że zachowuje się tak w stosunku do mnie jak ja w stosunku do niego. Kiedy stoimy obok siebie, żaden z nas na siebie nie spojrzy, kiedy jesteśmy dalej już częściej. Kiedy tylko nasze oczy się spotykają od razu odwracamy wzrok. Z tym, że ja nie mogę przestać na niego patrzeć i tylko czasem udaje mi się na dłuższy czas powstrzymać od tego, natomiast mu przychodzi to dużo łatwiej, co może oznaczać, że po prostu nie jest gejem, a już na pewno nie jest zainteresowany mną. Ponad to ma bardzo dużo koleżanek, z którymi sporo rozmawia. Ale w sumie, nie może mnie to dziwić, bo jest tak fajnym chłopakiem, że nie musi być gejem, aby go dziewczyny lubiły. Z ubiorem i włosami też jest tak, że może być tylko lekkim metroseksualistą a nie gejem. Jako, że te wszystkie rzeczy absolutnie nie muszą wskazywać na to, że jest gejem, najbardziej zastanawia mnie jego zachowanie wobec mnie. Było jeszcze mnóstwo sytuacji, które są dość niecodzienne, ale myślę, że spokojnie starczyło by ich na porządną książkę. Z drugiej strony mnóstwo sytuacji, w których kompletnie nie zwracał na mnie uwagi. Jednak może robić to celowo, aby w żaden sposób nie dać innym poznać kim jest, bo wiadomo, że takie wgapianie się w innego chłopaka jest dość zauważalne. Dlatego też nasze spojrzenia spotykają się częściej w sytuacjach, w których nikt tego nie widzi. Sam nie wiem co o tym myśleć, bo mój gejradar podpowiada mi, że on jest gejem i kocha mnie, ale z drugiej strony nie wiem, czy przez to, że go kocham nie staram się wyolbrzymić pewnych rzeczy. Boje się po prostu, że jestem trochę jak taki Werter, który nadinterpretuje każde, choćby najmniejsze spojrzenie ukochanego. Proszę, powiedźcie czy przesadzam, czy na prawdę to jest możliwe. No bo pomyślcie tak bardzo poważnie, dwóch gejów chodzących do jednej klasy zakochuje się w sobie i żyją długo i szczęśliwie. Z tym, że to życie a nie jakaś bajka i taki zbieg okoliczności to chyba ingerencja sił wyższych, a nie czysty przypadek.
Początek nowego związku jest zawsze niezręczny. Nowe uczucia i wielka niewiadoma. Pocałunek może być wspaniałym...
Jak przygotować się do idealnego pocałunku?
Początek nowego związku jest zawsze niezręczny. Nowe...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt