Jak rozpoznać geja?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (258 ocen)
Oceń 
Wiele osób widząc dziwnego gościa na ulicy myśli sobie "to chyba jest gej". Jakie cechy wyglądu i zachowania powodują taką opinię? W rzeczywistości nie ma dokładnej listy, na podstawie której można dokonać prawidłowego osądu czy dany mężczyzna jest gejem czy nie. Poza tym istnieją dwa typy homoseksualistów - jeden to zbuntowani homoseksualiści, którzy manifestują swoją odmienność poprzez stroje, wygląd i sposób zachowania. Drugi rodzaj homoseksualistów to mężczyźni, którzy wtapiają się w tłum, wyglądają normalnie i niczym się nie wyróżniają oprócz swojej odmiennej orientacji seksualnej. Mimo wszystko istnieje kilka cech, odróżniających homoseksualistów od heteroseksualistów.
1
Homoseksualiści są zwykle bardziej wrażliwi od heteroseksualistów i wyraźniej okazują swoje uczucia.
2
Homoseksualiści częściej dotykają siebie (np. przeczesują włosy) oraz innych ludzi (podobnie jak to jest w przypadku kobiet).
3
Ich sposób chodzenia jest zbliżony raczej do kobiecego niż męskiego. Heteroseksualiści chodząc poruszają ramionami zaś biodra mają prawie nieruchome. Homoseksualiści odwrotnie - chodząc poruszają biodrami a górna część ciała jest raczej sztywna. Krok geja jest dużo lżejszy. Wydaje się często jakby płynął a nie szedł.
4
Wszyscy homoseksualiści tworzą swój zewnętrzny wizerunek w oparciu o to czy czują się bardziej męscy czy żeńscy.
5
Geje zwykle bardzo o siebie dbają. Depilują swoje ciało, nawilżają skórę, używają samoopalaczy, chodzą na solarium czy do kosmetyczki. Oczywiście niektórzy hetero robią tak samo, jednak jest to zdecydowanie rzadziej spotykane.
6
Homoseksualiści bardzo dbają o swoje usta oraz włosy. Używają pomadek nawilżających a ich włosy są zawsze modnie ścięte i perfekcyjnie uczesane.
Ostrzeżenia
  • Wielu homoseksualistów potrafi się świetnie ukrywać. Opowiadają oni z zawzięciem o swoich byłych oraz nowo poznanych dziewczynach. Również potrafią świetnie flirtować.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak zapomnieć o chłopaku?
 4/5 (258 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (94)

Qub - 2015-05-25
Dawno nie czytałem większych bzdur.
Ja gej - 2015-04-29
Co za żałosne brednie.
ZaganiaczBydła - 2015-01-30
Jak czytam takie 'rozprawy' to nie wiem czy się śmiać czy mordować.
Naprawdę w dzisiejszych czasach jest aż tak dużo tępoty? Autor musi mieć straszne gówno w głowie, naprawdę nie macie ludzie problemów? Ot chociażby takich, że wasze dupy należą do korporacji, że 95% społeczeństwa to tylko szmaty i dziwki dla bogatych? Tipy z koziej dupy, twórczość co najwyżej słaba. Straszne gówno szerzycie ciemne pismaki choć może w tym być też zawarty paskudny trollizm.
Od kiedy to już nie Ty sam masz decydować czy jesteś hetero czy homo?
O tym decydują media? Możesz mieć kilka kobiet za sobą które kochałeś i to oznacza, że jesteś gejem? Single też są gejami? Tylko krypto? :D

Nie pozdrawiam ale dzięki za "wskazówki"
Zuzia - 2015-01-26
Co za bzdury...
nie gej - 2014-12-22
kto to pisał i na jakiej podstawie.... przecież jak to przeczyta moja Żona to powie że jestem GEJEM
maciek30 - 2014-12-09
ktos kto pisal ten artykul jest kompletnym idiota!!!! kto pozwala na tekie artykuly-masakra
<:> - 2014-10-27
To z chodzeniem nie jest do końca prawdą bo jestem gejem i co? Chodzę zwyczajnie.
daro - 2014-08-28
haha co za bzdury. jeśli brać by to na serio to co drugi mężczyzna musiał by być gejem. No ale tak to jest jak do redakcji zatrudnia się idiotów!
kol - 2014-08-06
Większych bzdur nigdy nie czytałem... Tendencyjne i stereotypowe, pewnie autor nigdy nie spotkał kogoś homo.
sdsffs - 2014-07-23
pierwszy i drugi punkt, to totalna bzdura. Sam jestem i wrażliwy, i zdarza się dotykać siebie ;)
emo - 2014-04-24
granda pojebów i homofobów najwieksza w tym pojebanym kraju
barto - 2014-04-17
Wszyscy geje są inni jedni lubią chodzic na siławnie zaś inni lubią chodzić do fryzjera czy do kosmetyczki jestem gejem i wręcz uwielbiam moje włosy nie lubię sportu i jestem bardzo wrażliwy :)
karamba - 2014-02-10
Widać, że autor tekstu nie zna elementarnych podstaw psychologii, a tekst jest tworem człowieka niemyślącego, bądź myślącego przez pryzmat uprzedzeń, niedouczeń, stereotypowo, jednokierunkowo, mechanicznie, schematycznie,na skróty, bezrefleksyjnie. Niestety jak większość polaków- leniwych intelektualnie, ograniczonych i nieoczytanych.
mariola - 2013-11-22
SAMA PRAWDA!!!!!!:):):):):)
asxn - 2013-10-29
gówno prawda
Niektóre dziewczyny chodzą na imprezy po to, by pobawić się z przyjaciółmi i odpocząć po tygodniu ciężkiej pracy,...
Jak poderwać faceta na imprezie?
Niektóre dziewczyny chodzą na imprezy po to, by pobawić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub