Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Manicure i Pedicure > Jak zrobić caviar manicure - kawiorowe paznokcie?
Jak zrobić caviar manicure - kawiorowe paznokcie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Kawiorowy manicure to najnowszy trend w zdobnictwie paznokci. Lakiery te są jednak dość drogie. Jak zatem samemu pomalować paznokcie w podobny sposób? Przeczytaj artykuł i poznaj trick na idealne caviar manicure!
Rzeczy, których potrzebujesz:
lakier baza- podkład, lakier w ulubionym kolorze, perełki do zdobień, tzw. bulion w tym samym kolorze co lakier (lub podobnym)
1
Paznokcie, których zdobienia imitują rybią ikrę, czyli kawior, to totalny HIT. W zestawie znajduje się specjalna baza oraz perełki imitujące jajeczka ryb w różnych odcieniach. Co prawda efekt ten nie utrzymuje się długo, bo jedynie około 48 godzin, ale mimo to naprawdę warto go wykonać, bo robi ogromne wrażenie! Wrażenie, niestety negatywne, robi też cena tego kosmetyku. Lakier jest bardzo drogi, a do tego trudno dostępny. Można go kupić w zagranicznej ofercie perfumerii Sephora, ale kosztuje około 25 dolarów.. - to dosyć dużo, jeśli weźmiemy pod uwagę trwałość produktu.

Jest jednak pewien sposób na wykonanie takiego manicure w domowych warunkach! Jak to zrobić?
2
Wybierz swój ulubiony kolor paznokci. Najlepiej jeśli zaczniesz od jednokolorowego caviar manicure. Kiedy dokładnie poznasz już technikę wykonywania tego zdobienia, możesz dowolnie bawić się kolorami. Może postawisz nawet na ultra kolorowy manicure kawiorowy?
3
Do tego makijażu potrzebny będzie nam też gadżet wielu stylistek paznokci, tzw. bulion. Są to maleńkie perełki, które dotychczas stosowane były głównie do zatapiania w żelu na tipsach. Ten produkt może dobrze zastąpić oszałamiająco drogi zestaw ze znanej perfumerii. Można go dostać w sklepach z akcesoriami do zdobienia paznokci oraz w Internecie, np. na Allegro. Koszt waha się w granicach od jednego do kilku złotych za pudełeczko pełne perełek.
Jak malować paznokcie lakierem pękającym?
Jak zrobić pedicure w domu?
Jak malować paznokcie kolorowym lakierem?
Jak zrobić paznokcie w dmuchawce?
Ostrzeżenia
  • Nie maluj nałożonych na paznokieć perełek lakierem bezbarwnym, ani tzw. top coat'em. Perełki wykonane są zazwyczaj z tworzywa, które blaknie pod wpływem innych specyfików. Poza tym perełki wyglądają wtedy nieestetycznie - stają się poklejone.
Wskazówki
Możesz poszukać różnych zdobień wpisując w wyszukiwarce Google caviar manicure, wyświetli Ci się cała gama zdjęć - inspiracji do tworzenia tego rodzaju manicure.
4
Najlepiej jest wybrać lakier i bulion w tym samym kolorze. Kiedy już masz oba produkty, pomaluj wszystkie paznokcie najpierw podkładem - bazą pod lakier. Następnie pomaluj je lakierem w wybranym odcieniu. Na nie do końca zaschnięty, ale już nie całkiem świeży lakier połóż bulion - możesz po prostu delikatnie włożyć paznokieć do pudełeczka lub obsypać go perełkami.
Ten efekt prezentuje się świetnie na jednym paznokciu. Jeśli jednak decydujesz się na pomalowanie w ten sposób wszystkich - maluj je kolejno, tak aby lakier zbytnio nie zasechł.
5
Tak zrobiony manicure posłuży Ci przez całą noc. Nie jest to jednak trwałe zdobienie, więc najlepiej wykonywać je na specjalne okazje, np. na bal, randkę czy imprezę.
Wskazówki
Ostrzeżenia
 4.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Przedstawiam jak krok po kroku pomalować paznokcie w ciekawej, złoto-czarnej kombinacji! Efekt, który uzyskasz zachwyci...
Jak zrobić popękane złoto-czarne paznokcie?
Przedstawiam jak krok po kroku pomalować paznokcie w...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt