Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Dla puszystych > Jak dobrać bieliznę do figury, aby wymodelować swoją sylwetkę?

Jak dobrać bieliznę do figury, aby wymodelować swoją sylwetkę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Bielizna jest nieodłącznym elementem każdego stroju. Choć ukrywamy ją pod naszym ubiorem, spełnia bardzo ważną rolę. Idealnie dobrana potrafi zdziałać cuda z naszą sylwetką. Dzięki niej możemy zmniejszyć, bądź też zwiększyć swój biust, wysmuklić talię czy też spłaszczyć brzuch. Dobrze dobrana sprawi, że każdy ciuch będzie wyglądał na nas fantastycznie.
1
Wiele kobiet ma problem z ukryciem wystającego brzuszka. Dużo z nich wybiera szerokie workowate ciuchy, jednak nie zdają sobie sprawy, że to jeszcze bardziej poszerza sylwetkę. Doskonałym rozwiązaniem są majtki, posiadające na brzuchu wstawkę. Specjalny, nieco usztywniony materiał znajdujący się na przodzie spłaszcza brzuch i kontroluje jego wielkość. Będziesz czuć się pewnie i komfortowo nawet po bardzo obfitym obiedzie.
2
Bielizna pomoże Ci także wymodelować twoje pośladki. Jeśli uważasz, że są zbyt duże, a zwykła bielizna tylko je zniekształca, polecam korygujące szorty z dłuższymi nogawkami. W ten sposób pozbędziesz się widocznych wbijających się w pośladki szwów, a Twoja pupa będzie wyglądać doskonale. Dobrze dobrana nie będzie widoczna nawet pod spodniami z cienkiego materiału.
3
Dla tych, którzy uważają, że ich pupa jest zbyt mała, a pośladki płaskie polecam figi modelujące. Załóż majtki ze specjalnymi wkładkami, które nadadzą twojej pupie krągłości.
Jak zdjąć pierścionek ze spuchniętego palca?
Jak zawiązać bandanę?
Jak ukryć duże uda?
Jak dobrać biustonosz do sukienki bez ramiączek?
4
wysokie elastyczne majtki
Jeśli chcesz wysmuklić swoją talię i pozbyć się oponek, które często widoczne są nad linią spodni, polecam ubierać wysokie elastyczne majtki sięgające aż po linię biustu. Bielizna ta nie tylko odejmie Ci kilka centymetrów z talii, ale także spłaszczy nieco wystający brzuszek.
5
Mały biust możesz podkreślić, poprzez założenie stanika typu push-up. Dobrym rozwiązaniem są biustonosze ze specjalnymi wkładkami, które mogą powiększyć optycznie twój biust nawet o 3 rozmiary. Dla kobiet o zbyt obfitym biuście, polecam biustonosz tzw. minimizer, który potrafi zmniejszyć go nawet o 2 rozmiary.
6
Jeśli poprawić chcesz kilka elementów na raz, załóż specjalne body. Dzięki niemu ukryjesz fałdki, wysmuklisz talię lub biodra albo, jeśli chcesz podkreślisz ich kształty. Wykonane z delikatnego cienkiego materiału, nie będzie widoczne pod twoim ubiorem.
 4.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

zlotemiasta - 2010-10-06
Przede wszystkim trzeba dobrze znać swoje wymiary i zdawać sobie sprawę z tego co trzeba by ukryć, a co wyeksponować. Bielizna może pomóc nam wymodelować sylwetkę, ale jak wybierzemy zły model np.fig, to może sprawę pogorszyć.
“Do lata, do lata, do lata piechotą będę szła…” śpiewała kiedyś Beata Kozidrak z zespołem Bajm. I ty też już możesz...
Jak przygotować ciało do lata?
“Do lata, do lata, do lata piechotą będę szła…”...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt