Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Dla puszystych > Jak dobrać bieliznę do figury, aby wymodelować swoją sylwetkę?

Jak dobrać bieliznę do figury, aby wymodelować swoją sylwetkę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Bielizna jest nieodłącznym elementem każdego stroju. Choć ukrywamy ją pod naszym ubiorem, spełnia bardzo ważną rolę. Idealnie dobrana potrafi zdziałać cuda z naszą sylwetką. Dzięki niej możemy zmniejszyć, bądź też zwiększyć swój biust, wysmuklić talię czy też spłaszczyć brzuch. Dobrze dobrana sprawi, że każdy ciuch będzie wyglądał na nas fantastycznie.
1
Wiele kobiet ma problem z ukryciem wystającego brzuszka. Dużo z nich wybiera szerokie workowate ciuchy, jednak nie zdają sobie sprawy, że to jeszcze bardziej poszerza sylwetkę. Doskonałym rozwiązaniem są majtki, posiadające na brzuchu wstawkę. Specjalny, nieco usztywniony materiał znajdujący się na przodzie spłaszcza brzuch i kontroluje jego wielkość. Będziesz czuć się pewnie i komfortowo nawet po bardzo obfitym obiedzie.
2
Bielizna pomoże Ci także wymodelować twoje pośladki. Jeśli uważasz, że są zbyt duże, a zwykła bielizna tylko je zniekształca, polecam korygujące szorty z dłuższymi nogawkami. W ten sposób pozbędziesz się widocznych wbijających się w pośladki szwów, a Twoja pupa będzie wyglądać doskonale. Dobrze dobrana nie będzie widoczna nawet pod spodniami z cienkiego materiału.
3
Dla tych, którzy uważają, że ich pupa jest zbyt mała, a pośladki płaskie polecam figi modelujące. Załóż majtki ze specjalnymi wkładkami, które nadadzą twojej pupie krągłości.
Jak zrobić szorty?
Jak wiązać pareo?
Jak rozbić nowe buty?
Jak dobrać strój kąpielowy?
 4.3/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

zlotemiasta - 2010-10-06
Przede wszystkim trzeba dobrze znać swoje wymiary i zdawać sobie sprawę z tego co trzeba by ukryć, a co wyeksponować. Bielizna może pomóc nam wymodelować sylwetkę, ale jak wybierzemy zły model np.fig, to może sprawę pogorszyć.
Jak dobrać biustonosz?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Hanna Zych
  • Weronika Zwolińska
  • Alicja Filus
  • Angelika Anna Stepien
  • Robert Witkowski
  • Król Marcin
  • Dorota Burkat
  • Elzbieta Mielcarz
  • Jerzy Kociołek
  • Anna Derek
pasożyt