Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Sprzątanie łazienki > Jak myć różnego typu podłogi?

Jak myć różnego typu podłogi?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (18 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
Mycie podłogi tylko z pozoru nie jest niczym skomplikowanym, jednak w domu mamy do czynienia z wieloma naprawdę różnorodnymi powierzchniami. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek ja myć różnego rodzaju podłogi tak by ich nie zniszczyć.
Przeczytaj teraz: Jak myć okna i drzwi?
 3.1/5 (18 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

bzdet - 2015-01-20
Takie ,,rady" to sobie ... .
floor-care.chicago - 2015-01-20
Amoniak?????? lakierowane ,wax itp !!!!! ja bym z tej rady nie korzystal!!! to zabija nawet glazure.!
co za profezjonalizm.do szkoly pani Krysiu.
D&P - 2015-01-20
Ja do mycia różnego rodzaju powierzchni polecam mop parowy black&decker. Używam go od kilku lat i jestem bardzo zadowolona. Dodatkowo nie używam żadnej chemii, tylko samą wodę, a para wyczyści wszystko i zabije bakterie. Tańsze mopy pozostawiają smugi, a ten jako jedyny się sprawdza. Polecam.
opko - 2015-01-20
kamień (marmur,granit) plus kwas (amoniak) brawo mądrzy ludzie
topielica - 2014-09-26
A ja bardzo często używam do paneli zwykłego płynu do mycia szyb-cóż spryskuję nim mopa płaskiego i wycieram -sposób bardzo szybki i efektowny-panele lśnią.Oczywiście od czasu do czasu również używam detergentów do paneli by je dokładnie wyczyścić i wypolerować.jednak na co dzień używam właśnie płynu do mycia okien w spryskiwaczu-szybki sposób na odświeżenie paneli.Polecam.
Ewka - 2014-09-24
U mnie w domu od samego początku parkiety lakierowane myjemy roztworem zimnej wody i detergentu przeznaczonego do bieżącej pielęgnacji tego typu powierzchni. Od niedawna testujemy nowy koncentrat do czyszczenia parkietów firmy RZ. Póki co zdaje egzamin wręcz wzorowo, podłoga jest czysta i odświeżona a sam kosmetyk bardzo wydajny i przyjemnie pachnący, zdaje się migdałami :)
<p>Okres zimowy w końcu dobiegł końca i nadszedł czas, aby odkryć swój dom na nowo. Ale zanim wprawisz w ruch ścierkę i...
Jak posprzątać dom na wiosnę?
Okres zimowy w końcu dobiegł końca i nadszedł czas...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub