Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Zdrowie Psów > Co zrobić kiedy pies nie trzyma moczu?
Co zrobić kiedy pies nie trzyma moczu?

Co zrobić kiedy pies nie trzyma moczu?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Kiedy nasz pies ma problemy z utrzymaniem moczu jest to dla nas nie lada kłopot. Po pierwsze dlatego, że ciągle musimy biegać i sprzątać za naszym pupilem, a po drugie wszędzie czuć ten okropny zapach moczu. Jak temu zaradzić?
1
Najczęściej przyczyny nietrzymania moczu u psów związane są z anomaliami anatomicznymi w obrębie cewki moczowej, gruczołu krokowego, pochwy czy pęcherza. Najlepiej udać się do weterynarza. Pomoże nam on stwierdzić z którym przypadkiem mamy do czynienia.
Weterynarz może zalecić przeprowadzenie operacji, podczas której wady w budowie narządów zostaną skorygowane.
2
U starszych psów problem nietrzymania moczu jest częstym przypadkiem i nie jest to niczym niecodziennym. Takiemu psu można pomóc podając różne środki farmakologiczne. O przepisanie ich możemy poprosić lekarza weterynarii.
3
Problem nietrzymania moczu występuje też często u suk wysterylizowanych - takim sukom pomoże wówczas systematyczne podawanie hormonów.
4
Zacznijmy od nauczenia naszego psa sygnalizowania potrzeby wyjścia na dwór a znacznie ułatwi nam to dopilnowanie naszego pupila.
5
Często naszym psom zdarza się popuścić w domu, także dlatego, że po prostu są zbyt rzadko wypuszczane. Najlepiej będzie jak ustalimy stałe godziny w których nasz pies będzie wypuszczany, wtedy podobne sytuacje nie powinny się zdarzać.
Co zrobić w przypadku urazu pazura u psa?
Jak nauczyć psa komendy
Jak dobierać kości dla psa?
Jak wykąpać małego psa?
 2.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

lucy - 2014-12-11
nie ma konkretnej radu co robić kiedy pies nie trzyma moczu:( Moi rodzice mają 15 letniego kundelka, który ma kamienie w przewodach moczowych z racji na wiek i inne choroby nie może być operowany. Kamienienie powodują że mocz stale wypływa, sączy się kropelkami. Nie było innej rady jak zakładanie pieskowi pampersów. mama kupuje takie dla dzieci i zapina po prostu wokól brzucha psiaka - jest to chłopak więc łatwiej, psiej dziewczynce trzeba by wycinać dziurkę na ogonek ale wtedy może pzreciekać.
Niejednokrotnie słyszymy jak to psy w schroniskach mają ciężko, jest nam ich żal, czasem zawieziemy jakąś karmę w...
Jak adoptować psa ze schroniska?
Niejednokrotnie słyszymy jak to psy w schroniskach mają...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt