Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak ćwiczyć bez sprzętu w domu i w podróży?
Jak ćwiczyć bez sprzętu w domu i w podróży?

Jak ćwiczyć bez sprzętu w domu i w podróży?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nie potrzebujesz ekstra sprzętu do ćwiczeń, by codziennie móc dbać o kondycję i szczupłą sylwetkę. Opisany poniżej zestaw ćwiczeń możesz wykonywać wszędzie: w domu, na plaży, w hotelu. Za hantle posłużą ci dwie małe butelki wody mineralne. Zrób tyle powtórzeń każdego z ćwiczeń na ile starczy ci czasu i sił. Przekonaj się jakie to proste.
1
Rozgrzewka

Żeby przygotować mięśnie do treningu, zrób małą rozgrzewkę. Zacznij od zatoczenia głową 8 małych kółek w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara. Wykonaj również 8 ruchów okrężnych każdego z ramion (trzymaj ręce prosto), nadgarstków i każdej z nóg (zegnij je w kolanach i poruszaj w kierunku na zewnątrz bioder). Powtórz całą sekwencję, ale tym razem obracaj poszczególne części ciała przeciwnie do kierunku wskazówek zegara (również po 8 razy).
2
ćwiczenia w domu - krok 1
Ćwiczenie 1

Przez 3 minuty rób pajacyki. Pamiętaj, że gdy unosisz ręce do góry, muszą być one proste. Z Przy każdym podskoku unieś je jak najbliżej uszu.
3
ćwiczenia w domu - krok 2
Ćwiczenie 2

(A) Oprzyj dłonie o ścianę i wyprostuj ręce nachylając ciało pod kątem. Zrób wykrok do przodu prawą stopą.
(B) Szybko zmień stopy, jednocześnie przemieszczając lewą stopę do przodu, a prawą w tył. Powtarzaj tę sekwencję przez 3 minuty.
4
ćwiczenia w domu - krok 3
Ćwiczenie 3

(A) Unieś ciało do góry tak jakbyś robiła pompkę. Nogi wyprostuj całkowicie lub ugnij w kolanach (damska wersja pompki).
(B) Obróć się w lewo, tak by stopy znajdowały się jedna na drugiej, a całe ciało tworzyło linię prostą. Weź wdech jednocześnie unosząc lewą rękę do góry. Opuść rękę i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz to samo na drugą stronę.
Jak spalić tłuszcz z brzucha? 9 skutecznych ćwiczeń
Jak ćwiczyć na piłce gimnastycznej?
Jak ćwiczyć dolne partie brzucha?
Jak się rozciągać w domu?
5
ćwiczenia w domu - krok 4
Ćwiczenie 4

(A) Chwyć w dłonie po jednej małej butelce wody mineralnej. Stań w pionowym rozkroku, prawa stopa z przodu.
(B) Obniż ciało, uginając obie nogi pod kątem prostym. Unieś butelki do góry i przyciągnij w stronę ramion, a następnie opuść do pozycji wyjściowej. Wyprostuj się. Powtarzaj tę sekwencję przez minutę, a następnie zmień nogi.
6
ćwiczenia w domu - krok 5
Ćwiczenie 5

(A) Stań prosto, stopy złączone, w każdej z dłoni mała butelka z wodą mineralną.
(B) Lewą stopą zrób wykrok do tyłu i obniż się, uginając nogi w kolanach. Trzymając ręce proste unieś butelki na wysokość ramion. Opuść ręce, a następnie wróć do pozycji wyjściowej. Zmień nogi i powtórz ćwiczenie.
7
ćwiczenia w domu - krok 6
Ćwiczenie 6

(A) Połóż się na plecach, nogi ugięte. Prawą nogę unieś do góry i zegnij, tak by prawa kostka opierała się na lewym kolanie. Obiema dłońmi chwyć tylną stronę lewego uda.
(B) Delikatnie przyciągnij lewą nogę w stronę klatki piersiowej. Wytrzymaj przez 30 sekund. Powtórz całe ćwiczenie na drugą nogę.
8
ćwiczenia w domu - krok 7
Ćwiczenie 7

Unieś prawą rękę i zegnij ją w taki sposób, by dłoń sięgała lewej łopatki. Lewą ręką delikatnie dociśnij łokieć w stronę ucha, żeby nieco rozciągnąć mięśnie. Wytrzymaj przez 30 sekund. Zmień ręce.
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nie będzie widoczny na stronie
 
Nadmierna wilgotność w pomieszczeniu jest szkodliwa nie tylko dla nas, lecz również uszkadza meble, ściany i dywany. W...
Newsletter - Bądź na bieżąco Codziennie nowa porada w twojej skrzynce
 
Natykamy się na nie wszędzie. W domu, na klatce schodowej, w pracy, na mieście. Schody. Większość z nas zdaje sobie...
Ćwiczenia na schodach – 15 minutowy trening cardio
Natykamy się na nie wszędzie. W domu, na klatce schodowej...
Logowanie   Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
E-mail

Hasło

   
  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook


lub
Zapomniałeś hasła - kliknij tutaj
Zarejestruj się za darmo   
Czym są Tipy.pl? Co chcesz zrobić? Zmotywować się do pracy? Zrobić samolot z papieru? Zareklamować się w Internecie? Tipy.pl to miejsce, gdzie możesz znaleźć porady i wskazówki na każdy temat.
E-mail

Hasło

Powtórz hasło


   Akceptuje regulamin *wyrażam zgodę na świadczenie usługi, przyjmuję do wiadomości, że jednocześnie tracę prawo do odstąpienia od Umowy.
   Wyrażam zgodę na otrzymywanie od GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k.| z siedzibą w Krakowie, Os. Teatralne 9A, 31-946 Kraków |Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS – 416593| NIP – 5272644300 |za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204, z późn. zm.). Do korespondencji powyżej wskazuję m. in. podany przeze mnie w formularzu i należący do mnie adres e-mail.
Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook


lub
Usługę świadczy

GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k.

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie
XI Wydział Krajowego Rejestru Sądowego

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10
E-mail: tipy@firma.interia.pl
Adres: Os. Teatralne 9A, 31-946 Kraków

KRS 0000416593    NIP 5272644300    REGON 142734048
Nie jestem pasożytem, nie blokuje reklam
pasożyt
Proszę wyłącz Adblock-a, jeśli chcesz zobaczyć treść artykułu.