Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Robienie biżuterii > Jak zrobić kolczyki z piór?

Jak zrobić kolczyki z piór?

Stopień trudności: łatwe, Czas: 10 min
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
W tym artykule zaprezentuję jak zrobić łatwe kolczyki z piór na każdą okazję. Wykonanie tych kolczyków nie jest kosztowne, nie zabiera wiele czasu i jest łatwe. A wygląd biżuterii jest niesamowity.
Rzeczy, których potrzebujesz:
- cztery pióra (dowolnego koloru), - cztery łapaczki, - dwie szpilki jubilerskie, - dwie perły, - dwa koraliki (mniejsze od pereł), - dwa bigle, - szczypce jubilerskie, - dwa oczka o kolorze srebrnym.
1
Na początku weź do ręki jedno pióro i na jego koniec załóż łapaczkę i ją zaciśnij. Tak samo zrób z drugim piórem. Weź do ręki oczko i załóż na nie te dwie łapaczki z piórami, ale nie dociskaj jeszcze oczka.
2
Teraz załóż na oczko szpilkę (z tej strony, od której masz pętelkę) i dociśnij dokładnie oczko. W tym momencie nadszedł czas na koraliki. Najpierw załóż na szpilkę perłę, a potem mniejszego koralika.
3
To już prawie koniec. Weź do ręki szczypce jubilerskie i zrób nimi z końcówki szpilki pętelkę (ale jeszcze do końca jej nie dociskaj). Dopiero teraz załóż na nią bigla i dokładnie pętelkę dociśnij. Kolczyk gotowy!
Jak zrobić naszyjnik z muliny?
Jak zrobić bransoletkę z muliny?
Jak zrobić plecioną bransoletkę z rzemyków?
Jak naprawić łańcuszek?
Wskazówki
- Potrzebne rzeczy możesz kupić w koralikarniach lub internecie. - Kolory koralików dobieraj odpowiednio do koloru piór.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli podoba ci się połączenie błękitu ze złotem, oto pomysł na naszyjnik dla ciebie. Do jego wykonania potrzebujesz...
Jak zrobić fajny naszyjnik?
Jeśli podoba ci się połączenie błękitu ze złotem, oto pomysł na naszyjnik dla...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt