Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Florystyka > Jak zrobić bukiet z cukierków?

Jak zrobić bukiet z cukierków?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 13 
Kobiety uwielbiają dostawać kwiaty i słodycze, jeśli połączymy te dwie rzeczy powstanie kompozycja doskonała – cukierkowy bukiet. Wygląda niesamowicie i będzie miłym zaskoczeniem dla osoby, której chcecie sprawić radość. Zachwyci każdą kobietę bez względu na wiek, możecie podarować go dziewczynie, żonie, córce, mamie, a nawet babci. Poniżej znajdziecie instrukcje, które pomogą wam wykonać przepiękną cukierkową wiązankę.
1
Bukiet z cukierków 1
Do wykonania bukietu będziesz potrzebować około 9 sztucznych kwiatków (możesz wykonać je sama np. tulipany z papieru). Kwiatki te nie są konieczne, jednak bukiet dzięki nim będzie ładnie wyglądać nawet wówczas gdy zabraknie w nim cukierków.
2
Bukiet z cukierków 2
Z organzy wytnij prostokąty o wymiarach 10x20 cm. Każdy prostokąt złóż wzdłuż i zawiń w niego cukierka.
3
Bukiet z cukierków 3
Zwiąż koniec organzy cienkim drucikiem.
4
Bukiet z cukierków 4
Przymocuj do końca cukierka drucik florystyczny.
5
Bukiet z cukierków 5
Z zielonej krepy lub taśmy florystycznej wytnij pasek o szerokości 1 cm szerokości i długości 20 cm. Jeśli jest to pasek z krepy to tnij go w poprzek fali. Nałóż na jeden koniec klej i przyklej go tuż nad miejscem w którym znajduje się drut, owiń i przyklej drugi koniec.
6
Bukiet z cukierków 6
Z zielonej organzy utnij 30 cm pasek i obwiąż nim dolną część cukierka oraz drucik. W taki sposób wykonaj około 5 cukierkowych róż.
7
Bukiet z cukierków 7
Zrób kilka tzw wypełniaczy. Aby zrobić jeden wypełniacz będziesz potrzebować kwadratu zielonej organzy o tymiarach 10 x 10 cm oraz wykałaczki. Złóż kwadrat po obydwu przekątnych i przyklej w rogu do końca wykałaczki. Zrób około 12 wypełniaczy.
8
Bukiet z cukierków 8
Kawałek gąbki florystycznej owiń dookoła długim prostokątem wyciętym z falistego papieru. Papier przyklej do gąbki lub przymocuj szpilkami.
9
Bukiet z cukierków 9
Gąbkę razem z falistym papierem owiń w różową organzę. Najpierw wytnij z organzy kwadrat o boku 70 cm a następnie połóż na jego środek gąbkę i obróć ją o 30 stopni wokół własnej osi w stosunku do kwadratu organzy. Owiń kostkę w organzę i przymocuj ją zielonymi, białymi i różowymi wstążkami.
10
Bukiet z cukierków 10
Dookoła pianki wbij wypełniacze.
11
Bukiet z cukierków 11
Na koniec wypełnij środek sztucznymi kwiatkami oraz cukierkami.
12
Bukiet z cukierków 12
Gotowe!
 3.8/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Jutka_92 - 2013-07-16
Prosty sposób na oryginalny prezent.
grazyna2 - 2013-04-04
Bardzo ciekawy pomysł.
Mama z pewnością doceni każdy prezent od Ciebie. Będzie szczęśliwa, że o niej pamiętasz i że ją cenisz. Jednak po co...
Czego nie kupić mamie na Dzień Matki?
Mama z pewnością doceni każdy prezent od Ciebie. Będzie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt