Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Krawiectwo i Przerabianie Ubrań > Jak uszyć torbę na zakupy?
Jak uszyć torbę na zakupy?

Jak uszyć torbę na zakupy?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1.2/5 (113 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Coraz częściej mówi się o ekologicznych torbach wielokrotnego użytku, w których należy nosić zakupy. Jednak nie zawsze wyglądają one elegancko i nie zawsze mamy je przy sobie. Mam jednak na to rozwiązanie. Spróbuj uszyć torbę na zakupy według własnego pomysłu. Nie wymaga to dużo wysiłku a z efektów pracy z pewnością będziesz zadowolona.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Płótno w 2 kolorach, Nici, Mocna taśma o szerokości około 6 cm
1
Z płótna wytnij 3 prostokąty. Dwa z nich o wymiarach 45 x 50 cm, jeden 45 x 60. Mniejszy prostokąt posłuży nam jako dno torby. Doskonale wygląda połączenie dwóch materiałów w kontrastowych kolorach.
2
Prace rozpocznij od zszycia boków torby z dnem. Złóż materiał prawa stroną do środka i przeszyj wzdłuż boków o długości 45 cm. Górne brzegi torby podwiń na 1 cm i zaprasuj. Czynność powtórz jeszcze raz i podwójną zakładkę przeszyj wzdłuż jej wewnętrznej krawędzi.
3
Taśmę potnij na odpowiednie kawałki. Najpierw zmierz odpowiednią dla ciebie długość ramion torebki. Przyszyj je zaczynając od miejsca połączenia dna z bokami. To samo zrób na drugim boku. Następne kawałki taśmy naszyj na boki torby, aby zakryć końce doszytych pasków i szew łączący boki z dnem.
4
Złóż torbę prawą stroną materiału do środka i przeszyj boki z marginesem 1,5 cm. Szwy rozprasuj. Nie przekręcaj jednak torby na prawą stronę.
5
szycie torby
Ułóż torbę tak, aby szew boczny znalazł się na środku a z zszytych końców utworzył się trójkąt. Narysuj linie prostopadłą od szwu bocznego w odległości ok. 5 cm od wierzchołka i przeszyj wzdłuż niej torbę. Nadmiar materiału odetnij. W ten sposób utworzysz płaskie dno.
6
Przewróć torbę na prawa stronę. I już możesz iść pod zakupy.
Jak kreatywnie wykorzystać klamerki do bielizny?
Jak ozdobić bombki styropianowe materiałem?
Jak zrobić podkładkę pod kubek z patyczków do lodów?
Jak zrobić kule ze sznurka?
 1.2/5 (113 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Święta tuż tuż, czas więc najwyższy zabrać się za przygotowanie ozdób choinkowych. Poniżej pokaże ci, że można to...
Jak pomalować starą bombkę choinkową?
Święta tuż tuż, czas więc najwyższy zabrać się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt