Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Robienie biżuterii > Jak zrobić bransoletki z koralików?

Jak zrobić bransoletki z koralików?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (358 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Bransoletki z koralików wyglądają na bardzo delikatną biżuterię. Swój strój na wyjście warto uzupełnić właśnie w takie dodatki. Ich zrobienie nie wymaga wiele czasu. Są bardzo proste, a zarazem bardzo eleganckie. Możesz je wykonać z koralików w dowolnym kolorze i tworzyć wiele różnych połączeń, które doskonale będą pasować do twojego stylu. Poniżej znajdziesz wskazówki jak wykonać taką bransoletkę.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Nić i igła, Mniejsze koraliki w 2 kolorach, Większe koraliki w trzecim kolorze (koraliki kupisz w sklepach hobbystycznych, np. tutaj), Nożyczki, Zapięcie karabińczyk (do kupienia tutaj)
1
Nawlecz na igłę białą nić o długości około 2 metrów. Na niż nawlecz 4 koraliki w pierwszym kolorze, 1 koralik w drugim kolorze, 1 większy w trzecim kolorze, a na koniec jeszcze 1 w kolorze 2. Zawiąż koraliki tak by powstało kółko, zostaw luźny koniec nitki o długości ok. 15 cm.
2
Przeciągnij teraz igłę z nitką przez 4 koraliki w pierwszym kolorze znajdujące się w utworzonym przez ciebie kółku. Następnie nawlecz na igłę po 1 koraliku w każdym kolorze w kolejności: pierwszy kolor, drugi kolor, trzeci większy i znów jeden w drugim kolorze. Zsuń je w kierunku kółka.
3
Aby utworzyć skręt i nadać bransoletce wygląd spirali, przeciągnij igłę z nitką z powrotem przez 3 koraliki w kółku w pierwszym kolorze i przez jeden właśnie dodany w tym kolorze. Nitkę mocno ściągnij.
4
Nawlecz koraliki w tej samej kolejności co poprzednio. Zsuń je w stronę gotowej już części bransoletki i ponownie przewlecz igłę z nitką przez 3 ostatnie koraliki w kolorze pierwszym i 1 nowy w tym samym kolorze. Czynność powtarzaj, aż osiągniesz pożądaną długość.
5
Na końce bransoletki dodaj zapięcie. Nawiń na nitkę 3 koraliki, owiń ją wokół zapięcia i znów nawiń 3 koraliki. Teraz zawiąż nitkę wokół koralików, zakończ i przytnij.
Jak zrobić plecioną bransoletkę z rzemyków?
Jak zrobić bransoletki z muliny (jodełka)?
Jak dobrać biżuterię, żeby podkreślić swoją urodę?
Jak ozdobić pisanki koralikami?
 3.1/5 (358 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

mmmm - 2011-08-29
bezzzzzznadziejne
lola111 - 2011-01-18
fajne!**
Aby mieć taką piękną bransoletkę, to niestety trzeba posiadać metalową, grubą bransoletkę bazową. Nie jest łatwo taką...
Jak zrobić oryginalną bransoletkę?
Aby mieć taką piękną bransoletkę, to niestety trzeba...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt