Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Robienie biżuterii > Jak zrobić bransoletki z koralików?

Jak zrobić bransoletki z koralików?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (357 ocen)
Oceń 
Bransoletki z koralików wyglądają na bardzo delikatną biżuterię. Swój strój na wyjście warto uzupełnić właśnie w takie dodatki. Ich zrobienie nie wymaga wiele czasu. Są bardzo proste, a zarazem bardzo eleganckie. Możesz je wykonać z koralików w dowolnym kolorze i tworzyć wiele różnych połączeń, które doskonale będą pasować do twojego stylu. Poniżej znajdziesz wskazówki jak wykonać taką bransoletkę.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Nić i igła, Mniejsze koraliki w 2 kolorach, Większe koraliki w trzecim kolorze (koraliki kupisz w sklepach hobbystycznych, np. tutaj), Nożyczki, Zapięcie karabińczyk (do kupienia tutaj)
1
Nawlecz na igłę białą nić o długości około 2 metrów. Na niż nawlecz 4 koraliki w pierwszym kolorze, 1 koralik w drugim kolorze, 1 większy w trzecim kolorze, a na koniec jeszcze 1 w kolorze 2. Zawiąż koraliki tak by powstało kółko, zostaw luźny koniec nitki o długości ok. 15 cm.
2
Przeciągnij teraz igłę z nitką przez 4 koraliki w pierwszym kolorze znajdujące się w utworzonym przez ciebie kółku. Następnie nawlecz na igłę po 1 koraliku w każdym kolorze w kolejności: pierwszy kolor, drugi kolor, trzeci większy i znów jeden w drugim kolorze. Zsuń je w kierunku kółka.
3
Aby utworzyć skręt i nadać bransoletce wygląd spirali, przeciągnij igłę z nitką z powrotem przez 3 koraliki w kółku w pierwszym kolorze i przez jeden właśnie dodany w tym kolorze. Nitkę mocno ściągnij.
4
Nawlecz koraliki w tej samej kolejności co poprzednio. Zsuń je w stronę gotowej już części bransoletki i ponownie przewlecz igłę z nitką przez 3 ostatnie koraliki w kolorze pierwszym i 1 nowy w tym samym kolorze. Czynność powtarzaj, aż osiągniesz pożądaną długość.
5
Na końce bransoletki dodaj zapięcie. Nawiń na nitkę 3 koraliki, owiń ją wokół zapięcia i znów nawiń 3 koraliki. Teraz zawiąż nitkę wokół koralików, zakończ i przytnij.
Jak zrobić plecioną bransoletkę z rzemyków?
Jak zrobić bransoletkę z patyczków po lodach?
Jak ozdobić paznokcie koralikami?
Jak zrobić bransoletkę z agrafek?
 3.1/5 (357 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

mmmm - 2011-08-29
bezzzzzznadziejne
lola111 - 2011-01-18
fajne!**
Bransoletki z muliny często nazywane są bransoletkami przyjaźni i noszone są jako jej symbol. Naucz się i swoich...
Jak zrobić bransoletkę z muliny?
Bransoletki z muliny często nazywane są bransoletkami...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Anna Wełnitz
  • Pio Czu
  • Monika Nadia Kondracka
  • Sylwia Piekut
  • Teresa Zając
  • Urszula Prokop
  • Melisa Wis
  • Jan Oczadły
  • Małgorzata Chojnowska
  • Natalia Bójko-Przybylak
  • Jolanta Hrycak
  • Piotr Pieńkosz
pasożyt